Is er vandaag een update? Had alles al gedownload een paar dagen terug en nu moet ik weer 4.6GB downloaden? Gister had ik trouwens nog gespeeld en toen stond er up to date...
Er was een update, maar geloof er niks van dat die 4.6 GB is. Denk dat jij nog wat oud spul moest downloaden aangezien je een tijdje geen wow hebt gespeeld toch???
Gister nog en toen was er helemaal geen patch meer. Had ik een paar dagen geleden allemaal binnen gehaald.
Ok, maar die is denk ik ook een update ter voorbereiding van de patch. Het woog namelijk niks zag ik net en die patch kan er binnen nu en een week wel zijn. Als er geen datum is genoemd tenminste. Laten we nu ook eens hopen dat er echt bugs uit de game worden gehaald.
Had ergens in TBC al 300 dagen played op m'n eerste character toentertijd. Nu zijn we jaren verder en heb ik verscheidene charachters, zal wel ergens rond de 450 dagen played zitten. (Gelukkig waarvan heel veel idle en ben ik sinds wotlk casual gegaan)
dit had ik ook toen ik WoW weer opnieuw installeerde. Waarom dit zo is weet ik ook niet. Ik had het zelfs nog een paar keer vaker.
Opnieuw begonnen. Ga iig niet meer botten. Trouwens een grote kans dat ik m'n account ergens terug krijg in de toekomst (blijkbaar deleten ze logs voor bans na 2-3 maanden). Realm is Outland geworden. High pop PVP realm en het is blijkbaar de meest gebalanceerde realm van EU (balans als in Alliance tot Horde ratio). Class is Druid. Kan alleen niet kiezen of ik met Horde of Alliance ga spelen; Tauren Druid vs Worgen Druid.
Troll Druid is awesome! =D maar kiezen tussen Worgen en Tauren, zou ik voor Tauren gaan; Ik vind worgen zo irritant lopen.
Troll all the way, ya' know? (Surinaams Engelse uitspraak. ) En anders sowieso voor Tauren gaan, want Worgen is een halve Human en Human's zijn imo crap.