1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Die Legendary is inderdaad. Moet alleen nummer 2 nog. En waarom kan je die niet transmog? :mad:

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    ...omdat hij legendary is.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Ja, begrijpelijk. Aan de andere kant wel jammer, want ik geen geen vette purples of blues. :'-(

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doen jullie weleens aan RP? Aan de ene kant heb ik er weinig geduld voor, aan de andere kant vind ik het wel cool om sommige te zien. Hele militaire guilds of gewoon evenementen die georganiseerd worden in de grote steden.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    RP? Raid Party? :confused:

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Na 2 jaar weer een keer wow geprobeerd, maar damn wat heeft blizzard de game verneukt. Hoezo de talent tree weg halen? Was juist leuk om daar zoveel mogelijk punten in te stoppen. Zo jammer dit!
    Gelijk weer van mijn PC verwijderd, mmo trekt mij echt niet meer.

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Role Playing sufferd. :)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Doh! :+

Ik dacht dat je het daar wel over had aangezien je hele grote groepen noemde.

Zou niet weten wat voor ervaring RP is in WoW. Heb er niet veel goeds over gehoord in de tijd dat ik de game speel. Ik speel altijd normal, maar zou eerder RP spelen, dan PvP. I suck at PvP. :+

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja, het is gewoon roleplayen, dus in /s praten, /emoties doen etc. En zorgen dat je character een eigen verhaal/stijl heeft.

Vind het alleen wel jammer dat sommige guilds echt in hun eigen wereldje leven, dan ignoren ze de rest van de stad en praten ze alleen met elkaar. Hun goed recht natuurlijk, maar volgens mij is dat niet de gedachte van een MMO roleplay (of ga naar een rustig gebied ipv in de drukke stad staan).

Laatst bewerkt: 30 aug 2013
  10. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het is wel leuk om te doen. Met name als je de lore in de RP gebruikt. Het is alleen zo tijdrovend :) Zelf speel ik ook op een RP server, doe zelf alleen niets meer aan RP. Ik blijf gewoon op een RP server spelen omdat het er veel minder kinderachtig aan toe gaat dan op met name pvp servers.

11. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Iemand een idee wat er met Gamon (horde side) aan de hand is? Normaal kon je hem killen... Nu is hij alleen maar in gevecht met een groep guards...

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Er zijn meerdere bugs met bosses. Ik had het met mijn guild vorige week ook, misschien ligt het daar aan? Zou even een reportje sturen als ik jouw was.

13. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Gamon is geen boss, maar een cult held in Orgrimmar _O_

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Totaal niet aan gedacht! 8)

Anyways, er zijn wel bugs met bosses, maar voornamelijk lower level raids. Laatst met Ragnaros gehad op Heroic, hadden hem al gedowned, maar moesten we nog een keer doen. Peperdure repair rekening, dat wel. :+8)

Edit: Iemand trouwens een goede normal server waar veel Horde zitten?

Met 5.4, kun je dan ook Heirlooms account wide sturen, dus ook over servers???
    En komen er nog veranderingen met betrekking tot het versturen en ontvangen van gold tussen je chars, op dezelfde server, of op een andere?

Laatst bewerkt: 8 sep 2013
  15. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heirlooms kan je in 5.4 versturen over de virtual realms waar jou character in zit. Nog niet over alle servers. Maar dat zal er denk ik wel aankomen.
    Momenteel kan je ze dus alleen nog versturen tussen horde/Alliance op de server waar jij nu zit :)

16. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Gamon vecht in ieder geval wel mee tegen één boss in SoO.
    en volgens mij gaat ie dood. :{

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Ik heb gewoon na 4,5+ jaar ofzo de muziek in de game weer eens aan. 8)

Ashenvale klinkt best leuk. :eek:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Hunter begonnen, in een dagje en een nacht naar level 25. Ben echter ook bezig met professions. Skinning en Mining. Mining loopt lekker. :9

En nu eens niet Gold van mijn main naar een nieuwe alt sturen, maar mezelf weer eens aanleren het van de grond af te doen. :cool:

En geen gold kopen Yellow! :x

19. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik dacht het enige waar jij goed in was Yellow was de AH bespelen. Waarom kocht je dan gold?

Deel Deze Pagina