Zeg maar niets, heb het al eens eerder opgebiecht trouwens. En op moment bezig met een char die geen gold krijgt. Puur en alleen leveling en professions om dingen te betalen. Beetje zoals mijn allereerste char en zo hoort het ook.
Als je een character van begin af aan levelt op een nieuwe server, kan je met gemak 1 tot 2k gold hebben voordat je lvl 60 aantikt. De low level mats zijn op elke server zeldzaam en dus vermogens waard Als je gewoon normaal levelt tot aan lvl 90 kan je met gemak 15 tot 20k gold hebben, zonder ook nog maar gear gekocht te hebben. Cataclysm (80 tot 85) gaf me 5k gold minimaal puur door levelen en mats te verkopen, en Pandaria idem. Gold kopen hoeft nu echt niet meer
Ik had het ook al maanden niet meer gedaan, omdat ik o.a. niet speelde. Had alleen even 20K nodig voor wat professions leveling, maar mijn Hunter gaat lekker. Heb Mining en Skinning genomen, omdat ik dan tenminste gedwongen word om in de wereld te blijven. Ze zeggen dat Herbalism ook een goede is, maar die ligt mij niet echt lekker. Vind gek genoeg meer mining nodes in de hogere gebieden dan Herbalism. En skinning kun je met praktisch elke mob en dat is best gunstig. Heb je met skinning ook zo dat je later bijvoorbeeld 3x van iets kan skinnen of blijft het altijd bij 1 of 2 in het begin? Neem aan dat het wel veranderd als je het verder levelt. Trouwens: 742 in queue.
Spoiler Vol'jin En Alliance die eigenlijk gewoon Orgrimmar hadden kunnen overnemen, maar gewoon rustig weer vertrekken.
Wij zijn gewoon veel menselijker, humaner Nukem 007. Hebben jullie ook zo'n tering veel last van bugs etc in de game? Kan soms echt niet normaal meer spelen, zelfs na het legen van cache etc.
Heb even een vlug antwoord nodig ivm een raid vanavond. Hoe heet die TPS addon, met een klein rechthoekig pop up je, lichtbruine achtergrond in-game. Ik meen me iets met een M te herinneren, maar heb er al zo'n tijd niet meer goed naar gekeken. Ik heb even wat moeten resetten, dus ook add ons en deze is de enige die ik nog mis. Is een hele bekende, ligt op het puntje van mijn tong, hoef alleen de naam maar te weten. Is het Deadly Boss Mods toevallig? Edit: Kom hem prompt tegen. Omen! TY for myself!
Serieus Yellow, wat boeit een TPS addon nou nog? Heb een tank al jaren geen aggro meer zien verliezen en op streams zie ik de addon ook nooit meer verschijnen. Anyways, mensen die kunnen vertellen of 5.4 beetje leuk is? Mijn laatste playtime dateert van 10 maanden geleden.
Wat wil je weten? Heb tot nu toe nog niet veel van 5.4 gezien. Timeless Isle ben ik even geweest, maar was te druk om iets te doen. Ik kan wel al zien dat het een leuke plek wordt om alts snel te gearen als de drukte wat minder is geworden!
Alleen heb ik tering veel last van bugs atm. Kan geen pet battle quests beginnen. Ja, wel activeren, maar niet starten omdat die button niet aanwezig is in de questlog. Gaat om die in Duskwood, bij die Worgen. Naast dat kan ik tracking quest voor Loremaster wel uitschakelen, maar na her inloggen komt het net zo hard weer terug, terwijl ik er niet mee bezig wil zijn ofzo. En zo zijn er wel meer van die kleine irritante bugs die voor mij even het plezier wegnemen. Timeless Isle is een heel vet stukje patch, quests zijn leuk, maar op moment inderdaad niet te doen met de drukte. Heb ook al een stukje de nieuwe raid gedaan. Word dus lekker tacts doornemen als je echt aan de slag wil. 14 bosses is vet, maar op mijn server zijn ze al een klere eind. Vind het alleen jammer dat The Vale nu net weer gemold moest worden.
Wat betreft Gearen gaat Timeless Isle echt nergens meer over. Had nog geen epics, op die Hallow's End van vorig jaar na, helmet, maar nu al meerdere en in 2 uur van i level 466 naar 488+.
Ligt eraan hoeveel tijd je spendeert in Timeless Isle, want je krijgt ook de zogenaamde items waar je een item kan upgraden naar itemlevel 535 als je een timeless gearpiece hebt die nog niet gebruikt is. Dus via de eiland kan je dichtbij de pre endgame gear komen qua itemlevel. Timeless Isle is op zich wel een leuke toevoeging maar ik denk niet dat het voor lang tof blijft. Je bent er al snel doorheen als je actief speelt voor een week waarschijnlijk. Sowieso van wat ik nu gezien heb is er nou niet een groot verschil gekomen in WoW met 5.4 behalve een nieuwe instance en Timeless Isle.
Ben al klaar met de quests namelijk. Eentje niet kunnen doen omdat ik nog geen 15 pets op max level heb, niet één zelfs. En ik kan dus geen pet battles starten via die quests die je in de wereld hebt.
Ik snap dat zeker, zei het gisteren ook tegen een guildie. Alleen als ik er mee bezig wil zijn, wil ik ook dat het werkt. Ik heb nu in eens die objective bar die ook niet weg wil van mijn scherm. Zal wel door de drukte van 5.4 komen, maar echt, hoop dat ze het snel fixen. Met al die probleempjes is het gewoon niet leuk spelen en Timeless Isle is op mijn server één grote slachtpartij.
Nee, bedoel dat ding dat je krijgt als je een quest in game start. Heb al een ticket response, zal die zo even lezen als ik Karazhan gedaan heb. Ik snap ook niet waarom die problemen in eens te kop op steken, want er zijn er zat die het niet hebben en zat wel. Ikzelf heb nauwelijks last van bugs gehad sinds ik de game speel, alleen lag en screen tearing, maar voor de rest niet. Ik laat later wel meer weten.
Wat bedoel je hiermee? Ik heb wel van die BoA epics geloot van rare elites, kun je die upgraden wanneer je ze niet gebruikt? huh?
Probleem is al opgelost wat ik had, door een GM. Blizzard heeft afgelopen nacht flink wat hotfixes gedaan.