Je speelt al zo lang WoW dan hoor je ook te weten dat er na de patch veel bugs naar voren komen. Dit is al vanaf dag 1 sinds de release (eigenlijk al in de beta) het geval.
Is er hier iemand die al eens een boek van Warcraft gelezen heeft? Ik wil zo eens beginnen met Rise of the Horde.
Godverdomme, weer in een dikke queue van dik 800+. 2x al in een uur tijd. Niets aan te doen, maar dat gaat woensdag leuk worden, hebben mijn guildies al fijn laten weten. En een Huntard begonnen met BM en dat bevalt me prima. Neem geen secondary professions, maar heb Skinning en Mining als main professions. Had eventjes Herbalism, maar beviel niet echt. Hunter zijn makkelijk te levelen zeg!? Lange tijd geleden dat ik zo van een Hunter genoten heb.
Ja, zag de hele fucking quest Arrow niet. Dacht de hele tijd dat het de gast voor me was in Duskwood, maar die had ik al verslagen.
Door GTA V helemaal vergeten dat PvP season 14 al begonnen is. Eens kijken of dat nieuwe arenasysteem werkt.
Eindelijk ook een leuke Horde server gevonden. Althans, qua drukte. Een level 90 char overgezet, moest helaas ook factions doen. Dure grap, maar had geen zin om een hele Horde zooi te levelen. Draenor zit ik nu op, bij een oud guildie van Silvermoon in de guild. Ben voor Tauren gegaan en niet Belf, die opzich wel vet zijn. Het voelt wel een beetje als verraad aan de Alliance.
Jazeker dat noemen ze hoogverraad yellow haha, sorry dat ik gister avond trouwens zo plijte was, kreeg een vastloper en had geen zin om de hele zooi opnieuw op te starten
Geeft niet, had zelf ook al weinig zin meer om te spelen. Guildie doet wat moeilijk omdat ik contact heb met een ex guildie en haar broer die meer verstand van raiden hadden dan mijn huidige guild. @ Merliin: For the Alliance & Jaina's pussy!
Gekke Yellow heeft zijn professions Enchanting en Engineering, beide 600, verwijderd en verruild voor Mining en Skinning. Als iemand een beter heeft voor die laatste 2 hoor ik het wel. Hoofdreden verwijderen was de slechte inkomsten en hoge kosten.
Herinner me er aan Blizzard chars af te maken als ze de game nog makkelijker maken. I level 472, als een Blood DK Tank. Kut Gear nog, geen enchants en gems, alleen reforge een beetje. Haal je in LFR SoO, waar een redelijk hoger i level voor nodig is, gewoon de 2nd boss neer. Het is pas mijn 3e poging een MOP raid te tanken, en dat met zo'n crappy i level en de eerste keer SoO tanken. Ik haalde gewoon nog meer TPS en Agrro als een beter gegearde Druid tank. Hoezo overpowered DK, maar kennelijk heb ik betere tanking skills dan DPS. Ik zuig veel harder als DPS. Waren ook maar 2 tanks aanwezig.
Maar maar maar, misschien waren er ook wel hele goede healers! Haha Spoiler Moet je inderdaad gelijk geven, DK's zijn behoorlijk OP In lfr heb je altijd 2 tanks trouwens