1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Haha ja, maar er was maar 1 goede healer en die zei dat die de charts of healing even ging breken. :+ Is hem ook gelukt, nauwelijks momenten dat we we meer dan 50K HP verloren. Krankzinnig, maar dan ken je ook goed healen en ken je je class ook idioot goed.

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Na 1 jaar afwezigheid weer een 2 maanden kaart gekocht. Eens kijken hoe de game nu is. Mensen kunnen me adden op Vixae#2135 voor wat pvp/dungeons. :)

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Heb je toegevoegd.

Het valt me trouwens wel op dat, sinds ik weer speel, er heel veel nieuwe zeikerds zijn. Vooral op de server waar ik speel en tijdens LFR. Damn gasten, speel zelf ook al bijna 5 jaar weer, maar als die newbies mij en mijn mede tank gaan bekritiseren. Hoe oud zijn die kleuters. Mochten zeker geen Call of Duty meer spelen ofzo. :x

Aan de andere kant. De game is misschien wel makkelijker geworden, alle systemen in de game vind ik wel een stuk beter afgewerkt. Alleen Cooking vind ik zo ontzettend verkracht door al de brew en garden shit. :emo: Hoe kun je een profession zo verneuken.

Pandaria daarentegen imo wel het best vormgegeven continent wat er is, maar Northrend blijft nummer 1 voor mij. _O_

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    En daar ging mijn 90 Paladin richting prullenbak. Menneer Yellow kan prima tanken op zijn DK, wat ook wel te makkelijk voor woorden is dankzij Icy Veins. :9

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    WTF: Ik gebruik de Death gate en kom uit in Ironforge. :lol:
    Heel toevallig moest ik daar ook zijn. _O_

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik had een Hearthstone betakey gekregen in m'n mail. Omdat ik niet zeker wist of ie echt was gewoon even ingevuld, bleek dus echt te zijn. Nu zie ik de prijzen op eBay... :'-(

7. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    lol:lol:

Wat zijn die dingen tegenwoordig waar dan?

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik zie nu een US key staan met een bod van 122 dollar en nog 20 minuten te gaan.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Wat is dat precies dan? :confused:

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Kaart spelletje met WoW lore.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Kan ook leuk zijn. :cool:

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Klein probleempje met de launcher. Ik kan het laatste nieuws niet lessen, dan krijg ik steeds error 404. Iemand die weet wat ik hier aan kan doen? Repair tool helpt niets namelijk, heb ik al geprobeerd.

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Is je internet.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Zou je het misschien verder kunnen uitleggen? :confused:

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik kan moeilijk het probleem achter halen als ik niet achter je pc zit, maar 404 error/blizzard news is internet gerelateerd. Hij kan het nieuws van de blizzard server niet afhalen.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Ok, beetje vreemd, want mijn internet werkt verder prima. Ik heb in het ik zoek wat topic op de mile ook een post gemaakt. Misschien kun je daar even naar kijken? Het kan zijn dat het één bij het ander hoort. Het zou fijn zijn als je er even naar keek.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Ik heb problemen met de launcher, en dat zal met die van SC II wel niet anders zijn. Hij geeft steeds een error fout aan en dat kan zijn omdat de Battle.net map niet meer op de C schijf staat. Dit komt omdat ik windows opnieuw heb moeten installeren. Ik kan via een andere button wel gewoon in de game komen, maar dan gaat die er direct heen en gebruikt die niet de launcher met de nieuwspagina. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen? Dit moet op de lossen zijn zonder een duur telefoontje te plegen, want ik heb al mijn eerdere problemen ook zo opgelost, of zonder een mail naar de klantenservice.

Edit: Battle.net kan ik inloggen, Game kan ik wel in komen via een kleine omweg, maar als ik de launcher opstart geeft die na het opstarten een error aan en foets, weg is die. Ik moet dan een foutenrapport verzenden, maar daar heb ik geen reet aan. Launcher werkt dus niet naar behoren, omdat die min of meer aangeeft dat er niets van Battle.net op de C schijf staat. Hoe los ik dit op???

Laatst bewerkt: 21 okt 2013
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Launcher doet het weer. Ik moet meer geduld hebben. :cool:

Jullie hebben zeker gewacht op dit moment hé? :mad:

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Launcher doet het dan wel, maar krijg nog steeds error 404 bij die nieuwslinks. Heb alles al geprobeerd, dus denk ook niet dat jullie iets hebben wat ik nog kan proberen.

En wat hopen jullie trouwens bij de volgende expansion? Blizzcon is al over een paar weken. Ik hoop zelf, met een guildie, op de terug keer van The Burning Legion.

20. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    De error 404 komt denk ik echt van jouw kant af. Wellicht de router/modem even van het stroom afhalen en dan weer aanzetten. Dat zou wellicht kunnen werken (dit heb ik op diverse fora gelezen, mbt deze error/launcher problemen).

Wat ik hoop te zien zodat ik weer ga spelen? Een expansion zoals TBC.
    Zeer moeilijke instances.
    Diverse 10 man raids, en aparte 25 man raids (niet zoals nu het geval is).
    Moeilijkheids graad dat in z'n geheel omhoog gaat (ook de quests etc).
    Grote quest hubs (niet 2 quests, van doe dit, en pak dat.. nee, de echte quest hubs zoals in TBC).
    Een brute PVP area zoals in Nagrand.
    Elite quests (waarbij je dus echt een groep moet ZOEKEN).
    Epic loot waarbij je echt voor moet werken, niet afk hangen in de LFG tool en zo je loot krijgen).

Maar goed, dit zal nooit gebeuren dus ik zal dit spel denk ik nooit meer spelen ;)

Deel Deze Pagina