Dat geldt gelukkig maar voor één character per account. Verder ziet dit er echt tof uit. Eindelijk eens nieuwe character models. Draenor is sowieso awesome met Grom en al die andere figuren. Ik heb er zin in.
Ook zin in en dan gaat meneer tegen die tijd even een alt aanmaken en kwablam, 90. Ziek trouwens dat we nu naar level 100 kunnen. Dat word dus 1000 K HP unbuffed. I level tussen 600 en 800 zo ongeveer. En al die shit die ik nog moet opnoemen.
Ok, 1 ding is me nog niet echt duidelijk.. word het nieuwe content of gaan ze TBC volledig op de schop gooien?
Nieuwe content denk ik. We gaan terug de tijd in naar Draenor (misschien via een portal?) en Outland zal dus nog gewoon blijven bestaan in de huidige tijd.
Zou wel beter zijn. Hopelijk dat het wel het sfeertje van Outland heeft. De sfeer in de laatste 2 expansions was bedroevend namelijk Ach, het duurt toch nog wel een jaartje voordat deze uitkomt
Ik hoop ook dat het een sfeertje als Outland heeft, maar het meest jammere vind ik dat we terug in de tijd gaan en van daaruit moeten levelen. Met al die magie etc zou je denken; waarom? Nou, weet ik zelf eigenlijks ook niet, misschien is het wel goed uitgewerkt straks, maar op de één of andere manier heb ik liever dat ze niet teveel afdwalen. Ik hoop echt wel op meer informatie en vooral filmpjes de komende weken. En met mei volgend jaar iets van een beta. De vormgeving aub zoals Outland, en dan een vernieuwd Shattrath City, dat wil ik het eerste zien.
Waarom? Omdat Garrosh ontsnapt en met de hulp van iemand anders terug in de tijd gaat, hij wilt de Orcs redden en vervolgens met een leger terug komen naar Azeroth. Dat moet dus voorkomen worden. Wat lore betreft gaat dit sowieso één van de meeste interessante expansions worden! Ook een nieuw arenasysteem en een nieuwe world pvp zone.
Ik snap er nu steeds minder van. Uit de Q&A: How is this time travel going to work with the story? We aren't going back in time, the Dark Portal is turning red, bad guys are coming through. We look at the Orc Clans as they were, but things are happening now. The end of this expansion will launch the next one. Will we have two of characters due to the time travel? No, this isn't a time travel or paradox story, it is about going to Draenor.
Ik heb zelf de stream gezien van de Blizzcon waar hierover gesproken werd maar van wat ik heb begrepen qua lorewise gebeurd er dit: Garrosh komt vrij door iemand die hem helpt(wat misschien de echte badguy dit keer is). En omdat Garrosh gehaat is, en dat hij heel Azeroth haat voor hoe het nu is, wilt hij terug naar de tijd om waarschijnlijk zijn vader te ontmoeten. Hierdoor opent hij waarschijnlijk of iemand anders de Dark Portal om de mensen van de verleden tijd(omdat hun Azeroth kunnen veranderen) om toegang te krijgen naar de Azeroth van nu. Dus eigenlijk wat ik begrijp van Blizzard is dat wat je nu in de verleden tijd ziet iets wat nu in de tijd waar we inzitten gebeurd, omdat hun dan "connected" zijn met onze tijd. Het verleden is naar de toekomst(onze tijd) gezet. Als je snapt wat ik bedoel.
Daar heb ik nog niet eentje van. Ik zit nou niet bepaald in een leuke guild en ook niet op een echt sociale server. Niet dat wow zo sociaal is de laatste jaren, want het meest kun je solo doen of word gerund door jonge retards, no offence intended. Ik hoef die heirlooms ook niet persé, maar liefst zou ik ze gewoon willen kunnen kopen. Het punt is dat ik geen zin heb om veel werk te verzetten bij het verzamelen ervan. Dit heb ik al veel te veel in de LK tijd gedaan.
Tsja, vind het ergens wel logisch dat er geen Heirlooms nog zullen komen die je kan dragen tot level 100. Dit zal waarschijnlijk pas over 3 jaar komen, mocht er na Warlords of Draenor nog een expansion komen, iets waar Blizzard van zei dat dat de laatste zou zijn. Dit hebben ze een keer gezegd in de aanloop naar de release van Mists of Pandaria.
officieel zou de aankomende expansion idd de laatste zijn. Alleen heeft blizzard die woorden jaren geleden al terug genomen. Ze stoppen nu pas met het uitbrengen van expansions als de serie niet meer winstgevend genoeg is en er genoeg mensen blijven betalen voor hun abonnement.