Dat vind ik een slimmere zet, ze hebben ook 2 jaar om een expansion te bedenken en online te gooien. Ik vond MOP qua vormgeving veruit de mooiste expansion. Alleen die fucking bomen in sommige zones. Ik hoop dan ze nog eens een expansion maken waar de Horde eindelijk eens vernietigd word of dat er vrede komt, met misschien de Titanen als vijanden. Dat zou leuk kunnen worden tijdens raids.
Dat gaat dan nog wel 10 jaar duren. Als ik zie hoe weinig spelers FFXI heeft en het daar ook nog steeds winstgevend is. Constant servers mergen totdat de populatie te klein wordt.
Officieel is het ook weer niet hoor, er zijn al zoveel dingen door Blizzard gezegd en een aantal geruchten, zoals dat bijvoorbeeld The Emerald Dream de endgame van World of Warcraft zou zijn, maar officieel wisten ze nooit zeker wanneer de game zou eindigen. Ze zijn nu al bezig met de expansion na Warlords of Draenor.
Sub voorlopig weer stopgezet. Ga binnenkort weer eens kijken bij SWTOR en op zoek naar een leuke guild daar. Moet dat verhaal echt eens uitspelen. En als ik besluit er mee door te gaan, dan kan ik het geld van WoW wel gebruiken voor SWTOR. Tegen de tijd dat WOD uitkomt verwacht misschien wel weer te spelen, misschien wel eerder. Het komt hoofdzakelijk door mijn guild en server. Weinig sociaal meer, terwijl ik dat altijd wel meer ervaren heb in games als SWTOR en Guild Wars 2. Ook dat zal allemaal wel wat minder zijn, ook omdat ik die games al tijden niet meer gespeeld heb.
Je hebt al 10 jaar subs aan namechanges uit gegeven Gelukkig kun je het nog met vrienden cross-server gebruiken. Naast je guild is er weinig social over in de game.
Oké, het is niet meer social als zeg vanilla. Maar sociale omgeving kan je echt zelf creëren hoor. Zit nu in een best gezellige guild en speel met vrienden RBG/Arena's en vermaak me kostelijk.
Is voor mij meer dan genoeg. Als dat soepel werkt maakt mij de rest van het sociale niet zoveel uit. Ik speelde WoW niet om sociaal te doen met wild vreemden.
Moeten die dus niet denken dat ze serieus raid progress kunnen maken met 62 chars in de guild, waarvan de meesten de laatste maanden erbij zijn gekomen. Gisteravond heb ik SWTOR weer eens opgestart en kwam gelijk in een leuke guild. Gewoon van een uur of 12 in de nacht tot 6 in de ochtend met 1 gozer mee zitten spelen, om mijn trooper verhaallijn maar eens af te maken. Kijk, dat is dan weer het mooie aan social guilds. Wie heeft nog raiding guilds nodig als je dezelfde soort outfits ook in LFR of Flex kan krijgen. De helft van de mensen die zeuren over je raid progress zijn mensen die het meesten wipen, dat heb ik althans ervaren. Social vind ik gewoon heel belangrijk, dat weerhoud me er lange tijd van om te stoppen met zo'n grote game.
Omdat flying mounts gewoon niet logisch in een MMO is. Je kan alles skippen van combat wat je wilt. Daarnaast is world PVP ook meteen weer actief op ground mounts.