Bijna 85 nu. Moet zeggen dat je HP wel ineens heel snel oploopt. 60k op 82 en 90k+ op 84. Hoe heet trouwens die add-onn waarmee ik in Atlas ook recipes en rep rewards kan zien? Dacht altas loot enhanced maar daar staat het niet meer bij...
Health loopt idd snel op. Om die reden ben ik weer lekker bezig die Anzu mount proberen te halen. Heb een dikke Healthbuffer van meer dan 60K. Ongestoord rammen op¨die kut omdat die de mount nog niet wil geven. Ik ging voor Cata ook altijd solo en dat was vaak heen en weer lopen door de Instance. Nu kun je er doorheen rammen. Ik moet en zal die mount hebben en Cata maakt het mogelijk.
Welke instances bedoel je ? Zou wel een gave mount willen hebben van een instance die je solo kan doen HIIHIHIH
Setthek Halls HC Good luck, probeer dat nu al een aantal maanden te solo'en maar heb die mount nog steeds niet.
Gast op mijn server had hem binnen 10 pogingen godver de godver. @ smisser: Ik moet nog een aantal BC Heroics doen voor ik alles in Outland af heb, of van de BC content. Er zit echter een Instance bij waarvan ik echt niet weet hoe ik hem moet completen. Het speelt zich af in de buurt van Tarren Mill geloof ik, Eastern Kingdoms, maar je komt er in via Tanaris, of altans die diepe grot daar waar meedere instances zijn. Ik tref alleen een compleet kale instance aan zowat en hoef geloof ik ook maar een of twee bosses te verslaan. Ik kan ze alleen niet vinden. Moet ook via een quest geloof ik, maar weer niet waar ik die kan oppikken. Heb al tig keren lopen zoeken om die quest, maar zonder resultaat. Als ik die instance gedaan heb, naam inmiddels alweer vergeten, dan ga ik de rest van de BC's heroics afmaken die ik nog moet. Daarna hoop ik andere dingen te gaan doen.
Je hebt Black Morass en Battle for Hillsbrad. Bij de 2e moet je met Thrall praten. Die kun je in de keep vinden. Daar moet je ook als eerst heen om hem te bevrijden. Daarna ga je met hem naar Tarren Mill om tegen die draken te vechten. Tussendoor moet je dacht ik ook nog die barakken opblazen. Bij die andere moet je met die Wizard praten en dan de Portal verdedigen.
Dus als ik het zo bekijk is er niet echt een quest bij? Ik moet dus gewoon naar de Keep gaan en Thrall bevrijden. Laatste keer namelijk meende ik dat die Keep potdicht zat en ik er niet in kon. Wil hem graag doen, aangezien ik dan de rest van BC heroics af kan maken.
Nee als het goed is staan er 2 guards voor. In de keep moet je Thrall redden. Buiten heb je 2 bosses. 1 zodra je barakken opblaast en de ander als je de vooringang van de keep weer uitgaat zodra je Thrall bevrijdt hebt. Edit: zie: http://www.wowhead.com/zone=2367
Je krijgt die quest dacht ik in Caverns of Time. Zodra je die gedaan hebt kun je Black Morass ook doen. Succes!
Quests zitten er niet meer in voor die instance die ik bedoelde. Heb het gisteren helemaal zonder quests gehaald en de achievement ook. Deze had ik namelijk nog niet. Ik maar zoeken en zoeken. Die info die je me mag is dus outdated.
Pff ik zit in een casual guild, level 15 nu. Hiervoor heb ik jaren in een vrij hardcore raiding guild gezeten ten tijde van wow 1.0 Nu willen ze met mijn huidige guild ook rustig aan beginnen met raiden maar dan merk je goed dat dat met een casual guild zo moeilijk is...de discipline is er gewoon niet. Kan erg frustrerend zijn. We krijgen nu niet eens Halfus down terwijl iedereen goed genoeg gegeared is.
Outland Normals en Heroics nu ook eindelijk allemaal klaar. Kan ik weer een tijdje andere games spelen, tot ik weer een doel heb om te halen. Guild doet ook nog niet veel en ze kunnen het kennelijk wel een tijdje zonder me. Wel tof dat ik nu alle classic raids en dungeons plus die van outland af heb. Ik moet voor die glory of the hero nog 5 stuks, maar zoals bekend krijg je daar moeilijk een groep mee atm. Cata heroics begin ik liever nog niet aan, eerst meer oefenen in normals. Bovendien wil ik ook nog meer halen van de oudere content.