1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zelf vond ik het een prachtige toevoeging in TBC. Alleen is het imo een beetje uit de hand gelopen. De 100% mounts waren top. Gaven een toevoeging en je ging vanzelf alles ontdekken. Naarmate de mounts steeds sneller gingen (tot 310/320% (weet ff de snelheid niet meer), was de fun voor mij redelijk snel weg. Het exploren ging zo snel... Je vergat dat er nog een wereld onder je zat.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Of dat er een wereld was. Ik heb het in Red Ridge Mountains eens meegemaakt, rond de release van Cata, dat ik daar gewoon kon blijven stijgen en uiteindelijk meer dan een minuut naar beneden viel. 8) Bug uiteraard, maar ik begrijp je punt. Alleen denk ik ook niet dat we snel zonder zouden kunnen, want de wereld is ook behoorlijk groot geworden en vliegen kan je toch pas weer op het hoogste level. Tegen de tijd dat de meerderheid level 100 heeft gehaald in WOD, is die patch om te vliegen er ook wel. Dus het is ook niet zo heel erg dat je nog niet meteen flying mounts kunt kopen, hoogstens voor de topspelers op elke server.

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Eerste grote patch met content komt toch wel pas drie/vier maanden na de release. Als je dan nog geen 100 bent doe je toch wat fout, denk ik. :+
    En ze willen het ook niet zo maken dat als de nieuwe patch komt je voor 1000g meteen flying kan kopen, maar dat je dus eerst een quest of iets dergelijks moet voltooien die misschien best wel moeilijk wordt.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Misschien krijgen de oude veteranen in het spel dan toch iets terug van hun oude glorietijd??? :+

5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    FLYFF (Fly For Fun) was een mmo geheel in het trand van vliegen. :+

Ik zie niet in waarom het niet logisch is in een mmo though je moet toch tegen mobs vechten om quests te kunnen doen en exp te vergaren. Dus of je nu 3 rondjes Azeroth vliegt maakt je niet ineens spontaan level 90. :+

Helpt alleen maar meer bij het exploren van de wereld. Als ik mijn flying mount niet had had ik waarschijnlijk nooit ff rond gekeken bij elke stukje op de map. :+

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Op kill X amount quests na trivialiseer je alle overige quests met flying mounts. Oh je moet hoofdmob A killen? Vlieg over alle overige mobs, kill hem en woosh weer weg. Moet je friendly B bevrijden uit een cage? Vlieg over alle mobs heen, open de cage, en weer weg. :+

7. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Gister Sunwell gedaan op mijn 70 Rogue voor een trinket, dropt die legendary bow. :D Ik wist niet eens dat Rogues een bow konden dragen, blijkbaar wel dus toch een achievement erbij.

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zolang je het kan equipen krijg je de FoS! Bij mij dropte hij op mn druid, wel in mn bags maar kreeg niks. :+

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Warriors en Rogues konde die vroeger als ranged gebruiken.

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Gisteren eindelijk mijn legendary cloak binnen! :)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    En al dat werk wat je ervoor moet doen zeg. Vooral de 3.000 VP haal in geen jaren denk ik. 8)

12. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Je kan deze ook gewoon in LFR halen, dus valt echt wel mee.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    3000 VP heb je zo gehaald ja.

14. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Sowieso kan je alles voor de legendary in LFR halen.

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja is ook zeker zo. Het is alleen wel een enorme timesink. Van start tot finish zo'n 4 maanden en dan moet je elke week LFR doen etc.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dit dus en tegen die tijd dat ik die legendary heb, is die alweer outdated. Ik heb weer een wow dip, mede veroorzaakt door mijn guild. Totaal niet sociaal, willen zogenaamd progressie maken, maar zijn ondertussen nog niet voorbij Garrosh normal en hebben een aantal andere MOP en CATA raids nog niet eens volledig afgerond. Het idiote is ook nog dat ze net zo lang blijven vastbijten op de tot dan toe belangrijkste raid, dat ze de rest helemaal vergeten. Zucht, zeg al niets meer. =(

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idioot? Nee idioot zou zijn als je als guild druk zou maken om Cata en outdated content.

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Inderdaad. Daarnaast kan je cata en below content solo'n met een tank spec.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ach ja, maar kijk nu eens naar de topguilds. Die hebben wel gewoon alles gehaald, dus in mijn optiek valt er voor mijn guild nog heel wat te leren.

O en: Wat zijn ze toch weer lief bij Blizzard: Krijg weer allemaal e-mailtjes van ze de laatste dagen. :+

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die halen het op het moment dat het end game is.

Deel Deze Pagina