1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Kijk en dat is wat ik nu bedoel met progressie maken. Ik zie mijn guild, maar ook anderen, echt wekenlang stuk bijten op 1 boss, terwijl de grotere guilds hem in een week neerhalen. Mijn guild loopt gewoon achter en vergeet het dan compleet weer en ik heb nog zo vaak geprobeerd een fun raid op te zetten, als was het maar om een aantal simpele achievements. :x

Ze moeten het ook zelf maar weten, speel op moment geen wow even, maar SWTOR, zit daar tenminste in een heel sociale guild, met veel members. Helaas zijn er in de nacht niet zoveel online als ik de laatste weken bij mijn guild gemerkt heb. Kon soms van 4:30 tot 4:30 spelen zonder dat ik als laatste online bleef, het waren er altijd meer. Helaas veranderd de zin voor wow nog wel eens.

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453

Helaas geen korting op transfers en dergelijke voor mensen die alles al hebben...

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Je kan al maanden een battlechest voor 4 euro kopen. ;)

4. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Cata zit er pas een maand bij.

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat maakt niet uit, ik heb vorige week een chest gekocht met cata erbij voor 4 euro. Zijn speciale promotielinks die eigenlijk al over zijn, maar nog steeds werken.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat was dan het einde van mijn WOW sub. Het zal waarschijnlijk tot WOD uitkomt duren voor ik weer aan de slag ga. Krijg de expansion gratis zoals het er nu naar uit ziet. Motivatie voor de game is weer lekker weg. Vind dat SWTOR bepaalde zaken rond levelen en questen toch even een stukje beter doet dan WoW. Hopelijk brengt WOD dan ook echt de broodnodige verandering, voor alle spelers. :thumbs:

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    WoW doet dingen prima. Tuurlijk moet je niet 20x gaan levelen, zou ik mezelf ook vermoorden. Ga eens endgame doen.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik heb geen behoefte aan end game, dat zou je nu zo langzamerhand ook wel moeten weten. Ik ben meer van het exploren, questen, levelen. Ik hoop dus dat dat sterk verbeterd zal worden.

Ik zeg ook niet dat wow geen dingen goed doet, de stijl bevalt me bijvoorbeeld nog prima, maar er zijn gewoon kleine dingetjes die verbeterd kunnen worden. Jij weet er ongetwijfeld zelf ook genoeg op te noemen. ;)

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Kan wel zijn, maar de game is niet gemaakt om 200x te gaan levelen. Dat is om je class te leren spelen, dat je daarna niks doet is toch je eigen fout. En daar shined WoW.

10. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Enhancement Shaman levelt wel lekker zeg, one hit bijna alles op lvl72. :)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Je hebt een goed punt, maar ik geniet nog teveel van de dingen zoals questen etc. Het kan er misschien niet helemaal voor bedoeld zijn, maar ben niet zo'n end game man. Het komt ook omdat ik voornamelijk DPS speel en dan moet je nog te lang wachten, bij mij raakt de sleur er dan in. Ik tank nu wel af en toe als DK, maar ja, voorlopig dus even helemaal geen WoW. Het is jammer dat het sociale aspect alleen bij de guilds te vinden is die elkaar ook echt goed kennen, zoals bijvoorbeeld Pim zijn guild. Paar gezellige vrienden en verder geen bullshit. Ik heb in SWTOR nu ook een aardig leuke guild gevonden en mijn server daar is nog best sociaal. Dat was ook de hoofdreden voor mij, sociaal contact, want je kan /2 wel vol spammen, maar niemand die er haast op reageert. Ze doen het vaak alleen als je een dom grapje maakt als: Anal en het linkt met een achievement. Die end content zou ik wel willen doen, maar alleen met een guild die niet alleen tijd neemt voor die eind content. Het moet voor mij nog wel een game blijven, niet een fanatieke sport. ;)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ligt niet aan de class, maar aan de scaling. Daar is iets mis mee. Mijn balance druid oneshotte ook alles in Hyjal op 83. 1 Star Surge was genoeg...

Met mijn Mage zelfde verhaal. Zodra je nar Pandaria gaat is het afgelopen :)

13. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ben ook maar weer is begonnen met WoW, na een pauze van 4 maand8)
    Begonnen met een warlock, tot nu toe erg leuk. Heb alleen het idee dat je in dungeons niet zoveel waard bent, single target is niet al te best en verder hoef je bijna alleen maar RoF te doen..

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Low lvl dungeons waren ook niet gemaakt voor heirlooms etc. Alles gaat veel te snel neer voor single target rotations. Pas na lvl80 begint het een beetje op gang te komen. Nu mag je blij zijn dat je er eem DoT op kunt gooien voordat iets dood is :)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ook die grens gaat aardig omhoog als we straks allemaal level 100 personages hebben en ook nog eens eentje kunnen boosten van 1 naar 90. Deze weet alleen totaal niet welke class ik moet kiezen. :+

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maakt het iets uit? Je delete hem dadelijk toch al hij 100 is :+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, daar zit wat in. Alleen speel ik natuurlijk niet voor die andere miljoenen members. :+8)

18. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het nog steeds een vreemde keus om een char van lvl90 te kunnen maken. Dan is toch 90% van heel Azeroth leeg? Nu kom je nog wel is iemand tegen, maar straks is er gewoon niemand meer.
    Ook de low lvl dungeons worden compleet useless..

Ik snap em niet helemaal..

19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Dat kan maar met één character.

Laatst bewerkt: 5 dec 2013
  20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Als mensen na tig jaar terug komen naar WoW en met vrienden willen spelen, willen ze niet eerst nog 40 levels moeten halen om daarna te kunnen spelen. Dus dit zorgt ervoor dat ze niet afhaken voordat ze max level zijn en met vrienden kunnen spelen.

Deel Deze Pagina