1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd een logische keuze van Blizzard.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Prima uitleg en ik denk dat ik toch voor de Paladin ga, maar waarschijnlijk op een andere server. Dat is na de DK de class die ik het beste ken en heerlijk om mee te tanken. Net zo makkelijk als DK, maar sneller onder de knie te krijgen. :thumbs:

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had je niet net een 90 Paladin gedelete?

4. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    :lol:

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, maar geen zin om weer 20 of 45 euro neer te tellen voor een faction en server change. :+

Heerlijke wow gesprekken hoor, mijn idiote drang met die change shit. :+

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Leg liever 20 euro neer wat ik in 2 uur weer verdien dan weer een char levelen...

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    En ik heb al vaak genoeg gezegd dat ik dat levelen nog steeds wel leuk vind. De eerste 40 levels meestal. ;):+

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    [yt]PeZfXQuxcUk[/yt]

:D

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nice, maar best wel een bizar filmpje eigenlijks. 8)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De NSA onderzoekt nu en groot aantal namechanges :+

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    En faction changes, server changes. Derka Derka! :+

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kwam er achter dat 2 nieuwe collega's ook speelden dus heb een Priest op hun server gemaakt. In welke spec is mijn DPS beter, Holy of Disc?

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Shadow. :+

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Haha, had ik kunnen verwachten ;)

Ik neem aan dat Pennance het meeste doet voor mijn dps.

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Smite damage is niet verkeerd. Denk dat je met zowel holy als disc vergelijkbare damage doet.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Even weer een maandje aangemaakt, nu al spijt van. :+ Er is nog geen reet veranderd in de guild, terwijl ik toch al een aantal weken offline ben geweest. Nog steeds maar 64 characters en net, met moeite SOO afgerond. Heeft ook geduurd sinds de launch van de raid. Ik heb nu echt het gevoel dat ik pas weer ga spelen als WOD uit is, maar het kan ook aan de tijd van het jaar liggen dat ik nu gewoon even geen behoefte aan WoW heb. Hopelijk komt er in de komende weken nog wat nieuws over WOD, liefst met een goede trailer, zodat ik misschien wat eerder weer wat interesse krijg.

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik snap je guild opmerkingen echt totaal niet Yellow. Aantal characters zegt 0,0 over je guild? En SoO afronden is echt niet bepaald slecht ofzo. Jij hebt geen idee hoe tough raiden is volgens mij, zeker als je maar 1-2x in de week kan raiden als groep.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Bij mijn guild ging het vooral om het beroerde sociale contact en het slechte aantal blijvers. Het wisselt veel te veel, waardoor je iedere keer weer gewend moet raken aan een nieuwe medespeler, dus ook in raids.

En raiden is helemaal niet zo moeilijk imo. Kwestie van gear, tacts en rotation en klaar is kees.

Het klinkt misschien als een domme opmerking van mij, maar ik heb al eens een boss in SoO solo getanked met een veel lager item level, omdat ik er in kon. De helft van de tijd was de andere tank dood en ik haalde hem samen met de dps uiteindelijk neer. 2e boss in een flexi, enige keer dat ik flexi heb gespeeld.

Ik weet ook wel dat jij meer verstand hebt van de game etc etc, net als de meesten hier, maar laten we wel eerlijk zijn dat het allemaal zo voorgekookt aanvoelt soms. Ik mis gewoon de uitdaging van de LK tijd en daarvoor, al heb ik daar weinig van meegekregen. Ik heb al meerdere world bosses ook gedaan en die zijn een lachertje vergeleken met wat ik van jullie hoor over die in de Vanilla tijd.

En als ik solo eind content kan tanken??? :+ Zeg nou zelf, dan is het, zelfs in flexi, toch belachelijk makkelijk vergeleken met toen jij begon??? :+

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat is nou juist mijn punt, jij hebt LFR/flex content gezien (2 bazen, waarvan de eerste al een grap opzichzelf is en waar LFR op gebaseerd is, als instap), terwijl je guild aannemelijk normal gecleared heeft nu en aan heroic gaat beginnen. LK encounters komen niet in de buurt van de difficulty die SoO bosses hebben op normal+.

Vind het zo grappig, hoor velen zeggen net als jij Yellow dat PvE zo makkelijk is met tactics en gear. Maar execution is waar juist al die mensen het op af leggen als ze zelf eenmaal raiden. ;)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat zou best kunnen zijn, maar het is ook niet mijn grootste ergernis hoor. Kijk, als ik in een guild als die van Pim zat, dan ken je iedereen door en door. Je weet wat hun kwaliteiten zijn en je krijgt er ook nog goed sociaal contact mee, geen vreemde figuren van buitenaf. Het clubje waar ik nu in zit is ook heel hecht, maar doet er niets mee. Een kleine groep is overgekomen van Runetotem en daar hadden we het sociaal gezien een stuk beter. Iedereen reageert soms zo erg afstandelijk, wat ik dus niet ervaren heb in eerdere guilds en ook niet in andere MMO's.

Ik weet dat ik ook niet teveel moet klagen, maar zelfs in een raid progress guild mag er best wel meer sociaal contact zijn. Op die manier leer je volgens mij potentiele mede raiders ook beter kennen.

Deel Deze Pagina