Misschien is er wel sociaal contact, maar is dat meer onder de raiders zelf. Voornamelijk via wegen als voice-programma's als Raidcall/ventrillo etc. Als wij raiden zitten we ook allemaal met elkaar te praten via zulke programma's, ga je niet lopen typen in guildchat ofzo.
Ook weer begonnen met WoW. Koop ik net on line bij blizzard game time voor 12,99. Is van mijn rekening af etc en staat dat je direct weer kan spelen. Maar nog altijd niet. Zucht. Het ging ook al fout met character transfer. Beetje jammer
Ik kan mijn sub niet eens cancellen en heb het al geprobeerd met cookies uit de browsers verwijderen. Wacht ook al een paar dagen om te kijken of de betaling wel doorgekomen is. Best wel kut, want begin dit jaar en vorig jaar hebben ze het ook al een keer gehad. Het beste is Blizzard zelf even te benaderen las ik, dus dat zou ik jouw ook aanraden. Ik vind het alleen een beetje onbegrijpelijk dat dit soort problemen steeds weer voor kunnen komen. Je leest het ook zovaak in de launcher, problemen die steeds weer terug komen, maar er zal wel niet zoveel aan te doen zijn. Aan de andere kant heb ik ook top spelers op mijn servers gekend, oude rotten, die Blizzard dit best wel kwalijk nemen.
Ja dat is inderdaad raar. Ik wou Blizzard bellen maar was buiten werktijd helaas. Maar kon na ongeveer 45 minuten toch spelen. Om de reden die jij aangeeft heb ik altijd pre paid kaarten gekocht. Echter kan dit nu ook via de shop van blizzard zelf. Ook 30 dagen wat ik nu heb en dat is wel ideaal. Succes in iedergeval! Als je het nummer wilt PM me dan maar even! Hij is vrij lastog te vinden imo. Mijn Priest is in iedergeval 90. Dit lukte me in de 10 day trial vam pandara. Nu net een hunter begonnen. Is de enige die ik nog wil. Heb een Priest. Mage. Druid. Warlock. Dead knight en dan dalijk de hunter. Allemaal boven de 75.
Ik heb ook weer onverwacht gezeur met Curse. Nu vraagt die om Framework 3.5 server pack 1 ofzo. Probeer je die te downloaden, klik je op uitvoeren, gebeurt er verder geen reet. Ik heb het nodig om Curse te kunnen gebruiken. Ik haat het echt als iets niet werkt, terwijl ik mijn PC over het algemeen goed op orde heb. Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Soms denk ik: Vaarwel Windows XP! Daar kon je kleine technische dingetjes een stuk makkelijker oplossen soms.
Speel nu met 2 collega's waar hun DPS en Healer spelen. Ik heb 2 chars waarmee ik speel. Druid en Warrior. Kan eigenlijk moeilijk de keuze maken waarmee ik verder wil spelen. Speel als ik samen met hun ben alleen als tank. Heb overigens al een Resto/Balance Druid op 90. Bedoeling is met de nieuwe tank straks ook PvP te spelen. Warrior is dan een betere keuze over Feral Druid. Beide vind ik leuk om te spelen als tank en kan daarvoor moeilijk een keuze maken. Persoonlijk heb ik het idee dat Warrior een betere tank is. Klopt dat? Zit er eventueel nog over te denken om naar Death Knight te switchen zodra de anderen rond de 55 zijn.
Als je van plan bent die als tank te gebruiken, dan kan ik het je van harte aanbevelen. Is erg makkelijk onder de knie te krijgen en je verliest zelden aggro, tenzij je iemand hebt die een totaal verkeerde build en gear heeft en je loopt te bashen dat je slecht tanked. Via Icy Veins kun je goede builds vinden uiteraard, maar kijk maar eens naar de mijne. Ik heb ook alles betreft mijn builds van Icy Veins nu, inclusief glyphs en het begin van rotations. Hopelijk heb je hier wat aan!
Maak je maar niet druk dat ik verkeerde gear of rotation zou gebruiken en aggro verlies je op Warrior en Druid ook zelden. Moet zeggen dat het toch een verschil was met Paladin. Tank eigenlijk als vanaf het einde van TBC met Paladin en het is daar stukken makkelijker aggro te houden op groepen, maar single target bouw je met Druid en Warrior echt VEEL meer op. AoE tanken is wat moeilijker. Voor Druid begint dat pas op 26 wanneer jemSwipe krijgt. Daarvoor is het allemaal single target Shred, Maul, Taunt en Roots. Ookzere irritant als anderen dan constant gaan pullen. Warrior is dan weer wat makkelijk door Charge + Thunder Clap. Vraag wat ook niet zo zeer wat leuker is (want dat vind ik nog altijd Paladin tanken), maar wat in de long run beter is. Neig toch meer naar Warrior toe. Druid vind ik denk ik iets leuker en diverser, maar als ik ook nog straks PvP kijk heeft Warrior daar toch weer een voordeel....keuzes, keuzes. En als ik zo door ga zijn ze beide dadelijk als 60 haha
Ik zou dan toch voor de warrior gaan, al moet ik zeggen dat ik het een moeilijk te masteren class is en gigantisch traag levelt als je niet af en toe tanked. Hoofdreden die ik je geef is dat het vroeger één van de grootste, of grotere, classes was om mee te tanken. Het lijkt me niet dat ze die class sinds de LK tijd, toen er erg veel warrior tanks waren, zo verpest hebben dat het nu niet goed speelbaar meer is. Paladin is daarentegen wel de makkelijkste class om mee te tanken, gevolgd door DK imo. Ik heb verscheidene classes geprobeerd. Met healen zou ik bijvoorbeeld voor een Shaman gaan, maar weet niet hoe dat nu is. Laatste keer voor mij was in de weken na de release van Cata. Warrior als class zegt het eigenlijks zelf al. Het is een krijger, bedoeld om de tegenstanders bezig te houden. Of dat in WoW nog steeds zo is, is een kwestie van uitvinden. Alleen maar naar guides, patch notes kijken heb je niet zo heel veel aan.
Ik wil ook PvP gaan spelen met die class en dan kom ik bij het probleem dat ik gewoon erg slecht ben als melee in PvP. Als healer / ranged doe ik het heel erg goed in PvP. Misschien ik het beter dat ik melee ga spelen en daarmee oefen.
Ik heb juist het gevoel dat ik redelijk goed ben met melee, maar zoveel speel ik het ook niet. Ik maak meer Honor Kills dan dat ik werkelijk zelf kill. PvP in SWTOR is echt een ramp. Daar worden bijvoorbeeld level 10 characters bij level 28 geplaatst, soms zelfs 55. Je kan het dus, met een bug ofzo, treffen dat je als groepje van beneden level 20 tegenover een aantal 50 of 55+ komt, dan is de PvP heel snel over. Erg kut als je lang in de rij hebt staan wachten en dan ook nog niet eens een teller ziet hoelang. Gelukkig is dit in WoW wel beter. De PvP class voor mij is nog altijd Rogue, mede omdat ik echt te vaak door een rogue neergehaald ben. Beste kill die ik gemaakt heb was een Druid met betere gear in healer build, ook maar een keer gebeurt. Je moet voor bepaalde classes wel feeling hebben. Ik heb meer feeling met DK en Paladin en jij met Paladin en andere ranged classes. En dan zie je dat jij meer feeling hebt in PvP, wat ik weer minder heb. GForce: Kies gewoon datgene wat je kent en wat voor jouw het prettigst werkt. Mijn informatie is alleen een aanvulling op je vragen.
Momenteel speel ik PVP met een disc priest. Arenas gaat heerlijk als healer. Ben al flink gegeared. Ook ben ik dinsdag een hunter begonnen. Is nu op level 65. Vind het leuk met mijn priest te heale in arenas. Weinig mensen die mij dood kunnen krijgen. Echter zijn battlegrounds tegen de slimmere tegenstanders wel een hel. Die gangbange me telkens met een man of 4-5 haha.
Heb net een gameweekend achter de rug met 4 andere vrienden. Lekker 5's en RBG's gedaan. 2000 rating aangetikt in zowel 3's als RBG's.
Is er iemand bekend met de government ID van battle.net. Ik moet mijn Authenticator laten verwijderen en er word om een government ID gevraagd. Kan ik hier dus gewoon een kopie van mijn identiteitskaart invoeren? Ik weet niet hoe dit zit aangezien wij hier in Nederland wonen.