1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat is dan heel vreemd met die crashes. Ik zal eens vragen op mijn server zelf. En die guide zal ik ook beter doorlezen, beloofd. Ik ben gewoon te gretig en dat is foute boel bij iets waar je tijd voor moet nemen heb ik wel door nu. In elk geval bedankt! :thumbs:

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is idd niet iets waar je na 5 min al 10k uit trekt nee. En ook is het voor iedere server weer anders. We kunnen niet zeggen wat je moet kopen. In de guides staan wel welke categorieën je moet scannen.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dan zal ik dat eerst maar doen, aangezien de add on maar blijft vastlopen. Zelfs met /reload consoleui lukt het niet. Ik moet denk ik de add on beter laten scannen op materialen zodat de troep eruit gezeefd word en ik dus minder last, of helemaal niet, van freezes en crashes zou moeten hebben. Het is tamelijk irritant aangezien ik op moment helemaal niets kan ermee door de freezes en crashes.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet ook niet op alles laten scannen. Duurt ook te lang. Lees de guide en scan alleen op die items waar de guide over spreekt.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Klopt, zover was ik inmiddels. Maar als ik bijvoorbeeld een bod of buyout wil doen op een bepaald soort Ore of Bar, dan loopt die vast. Ik meende ook te zien dat je extra moet klikken op het item, dus op buy out en dan nog purchase, voor je de deal binnen hebt. Op dat punt loopt die dan vast en kan ik niets meer.

Ik wil wel verder en snap verder prima wat je bedoeld, maar met bovenstaande gezegd hebbende, kan ik nog niets. Je hebt niets aan een programma wat vastloopt tijdens een koop.

Ik zal het vanavond na de film eens opzoeken op Google, of via de guide, misschien staat daar iets in. Het is tamelijk kut als je steeds ctrl, alt, delete moet doen om te un freezen en weer naar het bureaublad te gaan. En vervolgens kan je dan weer de launcher en game opnieuw opstarten.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Iemand een site waar je snel en team een timecard kan kopen

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    http://www.randyrun.nl/World-of-Warcraft-EU/WoW-Keys-GameCard:::2220_5579.html

Let wel op: Ze verkopen ook Gold etc, maar dat moet je even goed naar uitkijken. Bovenstaande link ga je direct naar de pagina waar je de timecard kan kopen.

En vergeet trouwens niet dat je nu ook verschillende abo diensten kan kopen via Blizzard zelf. ;)

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Klik

Hier koop ik al mijn gamekaarten voor WoW. Prijs is goed en meestal krijg je er nog korting boven op ook. :)

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    + hij is goedkoper dan die van Yellow, altijd mooi. :cool:

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Horde slet die je bent! :+

11. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb vandaag 3 uur achter mekaar zitten spelen.

Het spel is wel vermakelijk.

Trouwens, als er miljoenen mensen spelen waarom zie ik dan een enkeling rond lopen?
    Ik ben nu in een soort van elven wereld met die grote bomen( ik ben zelf een wolf)
    En waar kan ik een mount kopen, ik ben nu level 12 dus kan dat al?

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee, zomaar zou je me meer laten betalen! Lummel, plus nu geef ik Inferius zeker geld

Thanks both

Laatst bewerkt: 30 dec 2013
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nou, het was goed bedoeld hoor. :'-(

Nu ga ik er maar eentje up in smoken. :cool:

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hoeft de link natuurlijk niet te gebruiken, maar met redirecten krijg je meestal korting.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Cool, heb gekocht via je link

16. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
  17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    is battle chest, zit denk ik een trial bij van 30? weet niet of je die meerdere keren kan doen

18. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Nee dat is gebonden aan je account.

19. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Oke, ik snap het niet.

Ik kreeg van een maat het spel op CD(2 cd's, en boekjes en nog allemaal zooi)

Geïnstalleerd, duurde heel lang.

Nu staat er upgrade your game?

Ik heb blijkbaar de starter edition??? Dus moet ik de game nog een keer kopen voor 7,50 om het volledige spel te spelen?

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Battlechest is 5 euro via blizzard zelf op het moment, actie tot 1 january.

Deel Deze Pagina