Niet kopen, maar het andere wat GForce zegt zou je moeten doen. Via een pet battle. Pokémon stijl. En probeer er dan gelijk een aantal te vangen en die te levelen, dan kun je ook die pet trainers doen. Best leuk, maar wel tijdrovend, zoals alles in de game.
Voorlopig moet jij je gold alleen maar opsparen. Dat kan via dungeons, maar met professions als Skinning, Mining of Herbalism, je kan er dus twee kiezen, kun je via het auction house heel veel gold binnen halen. Hangt een beetje van je server af, die moet wel een beetje vol zitten om er maximaal van te kunnen profiteren. En zoals GForce al tegen mij gezegd heeft, pas op dinsdag verkopen, dan zijn de prijzen vaak het hoogst.
Heb inmiddels nog iets van 62 stacks van 20 Cobalt Bar online staan. Wat niet verkocht word, dat verkoop ik dinsdag a.s. weer. Ik heb uitgerekend dat ik met de inkoop van ongeveer 8K, plus het herposten op de AH, zo'n 3K winst kan maken. Dat is op mijn server behoorlijk gunstig en zeker met zoiets als Cobalt Bar, iets wat een verouderde mining item is. Het komt van de tweede uitbreiding Wrath of the Lich King en is vooral te vinden in Borean Tundra o.a. Het is dus altijd goed om ook de prijzen in de gaten te houden, wat je kunt met een ingewikkelde add on als Auctioneer, of een hele handige als Auctionator. Die laatste zie je veel gemakkelijker de actuele prijzen van Mining items o.a. Met Auctioneer kun je prijzen echt door een zeef van scannen halen, waardoor je een beter beeld krijgt op langere termijn.
Laat maar weten wanneer je professions gekozen hebt, dan kan ik je beter helpen en GForce ook.
Laatst bewerkt: 4 jan 2014