1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Welke Realm is nou het best?

Ik zoek een realm waar,

- Mensen gewoon Engels kunnen
    - Eventueel ook Nederlands zijn
    - en waar veel mensen rond lopen

2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb zelf lang op Terokkar gespeeld en daar zitten veel Nederlanders. Of dat nu nog zo is, durf het niet met zekerheid te zeggen.

3. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Hoelang was dat geleden?

4. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    1 tot 2 jaar terug als ik het goed heb. Zal straks even voor je kijken of ik wat meer info kan vinden mbt waar de meeste Nederlanders zitten.

5. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18

Wacht wel effe dan.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Meeste is nu cross realm dus veel mensen maakt niet zo heel veel uit. Je kunt altijd bij een server zien hoe populated hij is. High betekend dat er veel mensen zitten. Full is nog meer maar dan heb je kans dat je moet wachten met inloggen. Al weet ik niet of die nu nog bestaan.

7. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij is en blijft Outland de drukste, zelfs zonder piekmomenten heb je daar zelfs een queue op sommige avonden... Kan me nog wel eens herinneren dat ik daar bijna 6 uur moest wachten om te kunnen spelen. Dat was serieus echt de druppel en ben van server verhuist.

8. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Ja dat weet ik,

Maar dat Wildhammer high is klopt niet, want op sites staan dat er maar stuk of 20 mensen spelen, en dat kan best nog wel eens kloppen want ik zie zelden iemand rond lopen.

9. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Trouwens, als iemand hier heel en al heel lang world of warcraft wil spelen maar er nooit aan toe is gekomen, ik heb hier nog een code liggen dus je kunt me pm'en.

Enigste wat ik er voor terug wil is iemand waar ik mee kan beginnen met een nieuwe game zodat ik niet alleen hoef te spelen xD

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    20 mensen lijkrt me niet. Denk eerder 20.000 ;)

Speel nu vrij actief op Eonar met een aantal vrienden en collega's.

Laatst bewerkt: 1 jan 2014
  11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Had voor ongeveer 3K ingekocht. Heb een klein verlies van 200G. Gaat opzich netjes. Ik doe het heel rustig aan allemaal. Ik ga het verlies wel weer goed maken door over een tijdje weer eens flink te gaan grinden. Grinden tot alle 100+ vakjes in mijn tassen vol zitten. En inderdaad op dinsdag op de AH flikkeren, dat helpt wel. 8)

12. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    ik heb 50G en level 31, en geen flauw idee wat ik ermee moet kopen.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bewaren. Heb je voor je riding skill straks hard nodig.

14. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Oke, hoeveel kost het dan?

En met level 35 kun je toch flying mounts doen?

Ik doe nu heel veel dungeons xD het exp en geld stroomt binnen.

Ik doe ook reputation voor darnussus om op die tijgers te rijden.

Laatst bewerkt: 3 jan 2014
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Flying Mounts kan pas vanaf level 60 en vanaf level 40 kun je wat sneller met een paard of ander beest. En dat gaat je zo'n 40 goud kosten + een mount zelf nog als je die nog niet had. En XP levelen via dungeons is inderdaad een aanrader, maar neem ook de tijd voor wat rested XP. Dit krijg je als je in steden blijft, of inns zoals die in Goldshire. En hoe langer je daar blijft, hoe meer rested XP je vangt, die je zeker in het begin levels lang kunt houden, tot je rested XP op is en je weer normaal levelt.

Qua professions raad ik je gewoon aan Herbalism, Skinning of Mining te nemen. Je moet eentje laten vallen als je hiervoor gaat, aangezien je maar twee main professions kan hebben. Het zijn echte gold vangers, zeker tijdens het levelen.

Andere beginnerstip die ik je nog kan geven is: Vraag zoveel als je kunt aan guards in de steden en niet teveel aan de echte mensen in de chat. De meeste reageren er niet eens op en er zijn er ook zat die het helemaal niet leuk vinden en je meteen voor noob uitmaken, ook al zul je er ongetwijfeld goed tegen kunnen.

Succes ermee en laat ons je progressie maar horen in de game! :thumbs:

16. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18

Thanks voor de info man.

Weet je misschien ook hoe ik aan een betere companion pet kom?

Ik zit de hele tijd opgescheept met een klein vlindertje =(

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kopen :)

En andere 1 vangen die je tegen komt in een petbattle alla Pokemon :)

18. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    haha jah dat dacht ik ook al, een beetje pokemon achtig.

Trouwens ik kom alleen maar kleintjes tegen, ik wil een groot monster als pet :p

En hoeveel geld kost dat?

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Niet kopen, maar het andere wat GForce zegt zou je moeten doen. Via een pet battle. Pokémon stijl. En probeer er dan gelijk een aantal te vangen en die te levelen, dan kun je ook die pet trainers doen. Best leuk, maar wel tijdrovend, zoals alles in de game.

Voorlopig moet jij je gold alleen maar opsparen. Dat kan via dungeons, maar met professions als Skinning, Mining of Herbalism, je kan er dus twee kiezen, kun je via het auction house heel veel gold binnen halen. Hangt een beetje van je server af, die moet wel een beetje vol zitten om er maximaal van te kunnen profiteren. En zoals GForce al tegen mij gezegd heeft, pas op dinsdag verkopen, dan zijn de prijzen vaak het hoogst.

Heb inmiddels nog iets van 62 stacks van 20 Cobalt Bar online staan. Wat niet verkocht word, dat verkoop ik dinsdag a.s. weer. Ik heb uitgerekend dat ik met de inkoop van ongeveer 8K, plus het herposten op de AH, zo'n 3K winst kan maken. Dat is op mijn server behoorlijk gunstig en zeker met zoiets als Cobalt Bar, iets wat een verouderde mining item is. Het komt van de tweede uitbreiding Wrath of the Lich King en is vooral te vinden in Borean Tundra o.a. Het is dus altijd goed om ook de prijzen in de gaten te houden, wat je kunt met een ingewikkelde add on als Auctioneer, of een hele handige als Auctionator. Die laatste zie je veel gemakkelijker de actuele prijzen van Mining items o.a. Met Auctioneer kun je prijzen echt door een zeef van scannen halen, waardoor je een beter beeld krijgt op langere termijn.

Laat maar weten wanneer je professions gekozen hebt, dan kan ik je beter helpen en GForce ook. :thumbs:

Laatst bewerkt: 4 jan 2014
  20. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Misschien klinkt het stom, maar wat zijn precies professions en hoe kan ik ze kiezen?

Deel Deze Pagina