1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Professions zijn een soort van beroepen die je kunt kiezen. Je hebt primary professions, waarvan je er maar twee kan kiezen, maar die je wel op elk gewenst moment kan inwisselen voor twee anderen. En je hebt secondary professions, zoals First Aid, Cooking, Archeology & Fishing, die permanent zijn wanneer je ze eenmaal activeert. Dit doe je in alle gevallen door naar de juiste trainer te gaan. Ik weet niet of je de Alliance of Horde kant gekozen hebt, maar voor Alliance trainers kun je het beste naar Stormwind city gaan en daar een guard vragen die rondloopt in de stad, meestal binnen één van de districten.

Met Mining, Herbalism of Skinning kun je tijdens het levelen namelijk grondstoffen vergaren die leatherworkers & blacksmith's, mensen die die profession hebben gekozen, nodig hebben om hun professioins verder te levelen. Mining, Herbalism & Skinning zijn de meest winstgevende professions op korte termijn, maar hebben een beetje een Alex beleggingsrendement om trots op te zijn. Je zult nooit hard in waarde dalen omdat deze professions altijd nodig zijn in de wereld en een constante winstgever.

http://www.wowhead.com/ Moet je maar eens rondkijken en de namen van de professions intikken die ik genoemd hebt. Je krijgt een keur aan antwoorden voor al je vragen, vooral via de comment tab, waar soms wel honderden reacties kunnen staan, en soms maar 1 of 2 of helemaal niets.

En deze site: http://www.icy-veins.com/ is erg handig om je class, welke dan ook, goed te leren kennen en onder controle te krijgen.

De komende 100 tot 200 uur heb jij geen vragen meer. ;):+

2. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wtf ik krijg opeens gek veel goud van een of andere kerel xDDDD

Btw, soms wel een beetje awkward als je 18 bent en mensen op wow die 14 zijn meer weten dan jou :p

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er zijn geen grote pets. Alleen mounts. Sommige pets zijn wel iets groter dan anderen.

Of je hebt pet van Hunters of Warlocks gezien. Maar die zijn onderdeel van hun class. Die gebruiken hun pets om mee te vechten. Dat is een verschil met een companion.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wat is gek veel goud en heb je er niet voor betaald? :+

5. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    50 gold kreeg ik opeens voor helemaal niets.

Ik hoop dat dit vaker gebeurd.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    50 gold verdien je op lvl90 met 1 quest ;)

Professions zijn een soort beroepen. Je kunt er 2 main nemen uit een keuze van een stuk of 12. Een paar zijn gathering wat betekend dat je dat items gaat verzamelen. Kruiden plukken, erts mijnen of dieren villen. De items die je krijgt kun je 2 dingen mee doen: of verkopen op de auction house of craften met je 2e main professie. Hiernheb je bv keuze uit: armor maken (cloth=tailoring, leather+mail=leatherworking en erts=plate), potions maken en glyps maken (die maken je spells en skills beter) kun je met de kruiden doen, daarnaast heb je nog enchanting daarmee maakt kun je armor en wapens eno bezweren zodat er stats oid bij komen. Deze heeft geen gathering professie nodig. Je moet items van minimaal groene kwaliteit disenchanten en dan krijg je materiaal die je weer voor het enchanten kun gebruiken. Ook heb je nog jewelcrafting waarmee je juwelen maakt en edelstenen maakt. Juwelen zoals ringen kun je direct gebruiken en edelstenen moet je 'cutten' en kun je dan in je armor en wapens stoppen die er slots voor hebben. Voor jewelcrafting heb je mining nodig. Met het mijnen kun je edelstenen vinden en ook van de erst die je vind kun je edelstenen maken doormiddel van propecten; een skill die je krijgt als je jewelcrafting neemt.

7. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb mining gekozen, nu ga ik voor het geld dus de ores verkopen, maar er zit een waarde op van 8 koper ofzo iets. Heeft het zin om lage level ores te verkopen via de auctionhouse? Of moet ik eerst naar level 50 trainen en dan pas verkopen.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee lowlevels leveren soms meer op. Op mijn server waar ik nu speels is een stack van 20 copper ores 60 gold waard. Waarom? Omdat mensen te lui zij om ze zelf te minen als ze weer een nieuwe char beginnen en toch vaak 20.000 gold of meer hebben.

Het is overigens beter om ores te verkopen dan bars. Over het algemeen leveren de ores meer op dan bar. Waarom? Ores kun je nog prospecten voor edelstenen en bar niet meer.

9. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    aha, thanks!

En hoe verkoop ik iets via het auction house?
    Ben er al een paar keer geweest in windstorm.

10. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Op het ventje klikken als je in de auction house (AH) staat.

Dan komt er een scherm voor je neus. Ga naar de tab auctions toe. Right click dan op een item dat je wilt verkopen, pas de hoeveelheid aan naar wens en typ dan het bedrag in waarvoor je het wilt verkopen. Druk op ok/sell (weet even niet meer wat er dan staat) en je hebt je verkoop op de AH staan :)

11. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Ik word een beetje gek van Dungeons dus ik doe een beetje voor honor points domantion.

Waarom is iedereen zo gigantisch OP? mensen hakken mij met 1 slag dood.

terwijl ik best goeie wapens en armour heb :p

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welk level ben je?

13. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    40

Maar volgens mij word ik ook gemached met mensen die ongeveer het zelfde level zijn.

14. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Verslavend he?

15. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    haha, jah naja op m'n ps4 heb ik nu niks boeiends te spelen dus speel ik nu WoW instead.

Het is idd wel een spel wat goed vermaakt :)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarschijnlijk ook met Twinks. Spelers met de beste armor, wapens en enchants. Niet te verslaan met 'normale' gear.

17. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Velen gebruiken ook heirloom wapens/gear :) Die zijn ziekelijk sterk en kunnen spelers die "normale" gear gebruiken in 1 klap neermaaien.

18. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Give me that!

19. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Eerst nog even doorlevelen ;-) Op den duur kan je ze kopen voor een klein bedrag (geloof tussen de 800/1500 gold (correct me if i'm wrong)) kopen. Tevens helpt het ook als je in een guild zit die op level 25 zit. Dan kan je ook nog extra heirloom items kopen.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als je dat bereikt hebt ben je definitief verslaafd. :+

Deel Deze Pagina