Ach gossie, moet je je vriendinnetje gerust stellen? En jij mag trouwens al helemaal niet zeggen dat er iemand trollt, aangezien jij telkens in het GTA V topic zat te trollen wanneer het om Franklin ging. Je boorde hem telkens express de grond in om oa reacties van mij uit te lokken, wat je overigens de meeste tijd niet eens is gelukt, amateur.
Fantastisch, eerst een topic report aanmaken dat men hier off-topic gaat en daarna ga je zelf een discussie starten over berichten van weken geleden in het GTA forum. Graag allen een beetje on-topic blijven. Persoonlijke vetes kan je uitvechten via PM en niet hier.
Lekker aan het levelen nu. Bevalt tot nu toe prima op een low pop server. Veel meer sociale activiteit. Al een leuke guild gevonden en denk dat dit wel een blijvertje is. Hopelijk binnenkort een nieuwe trailer van Warlords of Draenor. Ik wil graag meer zien en horen, met name van de professions. Hopelijk kunnen we de professions, nu de level cap van je char 100 word, levelen naar 750. En ik zou vooral veel meer voorwerpen en dingen om mee te prutsen zeker waarderen in de nieuwe expansion.
Achja.. wat ik ook doe, het is nooit goed. Al die mods hier hebben wat tegen mij en strooien erop los met hun bans en waarschuwingen. Erg triest
Is WOD een nieuwe uitbreiding die komt? Ben net maar weer eens verdergegaan met wow, kon het toch niet meer laten liggen.
Warlords of Draenor, terug naar Outland, alleen een beetje terug in de tijd. Garrosh schijnt te ontsnappen uit zijn cel op Pandaria. Is al een trailer van. @ Inferius: Beetje jammer dan, maar aan de andere kant ook goed voor mijn gold voorraad.
Geen 1 maand? en dit? dit kon je maar 1 keer doen toch? https://www.g2a.com/world-of-warcraft-battlechest.html
Je kan maar 1x een battle chest per account doen ja. Er zijn geen 30 dagen gamecards, dus als je voor 1 maand wil betalen moet dat via Blizzard zelf en is het 13,99 uit mijn hoofd. Als je 2 maanden gaat spelen is het veel voordeliger via mijn link, dus mocht je het willen aanschaffen gebruik graag mijn link.
Weet ik ook gelijk weer waarom je eigenlijks niets zou moeten dungeon levelen. Wat een jankerds kunnen er tussen zitten zeg. Moet je maar tempo maken in de dungeon en mij niet lopen bashen. Vorige Paladin ook nooit problemen mee gehad, maar wat zijn ze dan stoer zeg. Dan neem je dus gewoon zoete wraak door bij de laatste boss weg te gaan. Zoek het maar uit, ga mijn tijd daar ook niet vuil aan maken. Schiet wel lekker op. Nog een dungeon en ik heb een mount en extra tank skills. En nu maar niet weer die Paladin deleten.