1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nice, maar heb je ook al ervaren wat voor jankerds het kunnen zijn? Vooral op de lagere levels zie je dat, te irritant voor woorden. Aan de andere kant gunstig dat het met heirlooms en rested xp lekker snel gaat. Op die manier skip je vooral in het begin een hoop en later heb je er geen last van.

Mijn irritatie van vanmiddag ging er vooral om dat een paar in één groep zeiden dat ik een hele slechte tank was. Ik vermoed dat ze het zeiden omdat ik hele groepen tegelijk met me mee nam en zo snel mogelijk naar het einde wilde. En het was eerder het probleem van dps, want ik heb lui beneden level 20 gezien die soms dps deden van tegen de 30, omdat die precies wisten wat ze moesten doen. Om een lang verhaal kort te maken, die van vanmiddag waren waarschijnlijk stumpertjes die net weten wat er tussen hun benen hangt of zit. Moet je je ook niet teveel van aantrekken, maar soms kunnen ze met het bloed echt onder de nagels weghalen. Ik heb nog screens waar heel anders beweerd word. Op verzoek wil ik die nog wel eens posten.

Nu maar weer verder. :+:cool:

2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij kan je je chat aanpassen. Ik had een aparte tab gemaakt waarin ik alleen guild chat zag. De party chat boeide mij iig vrij weinig. Ik had alleen interactie met de healer. Als hij/zij klaar was, ging ik weer verder met tanken.

3. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18

Paar keer last van gehad, maar ik negeer dat gewoon geen zin en geen tijd om te zitten ruziën :)
    Ben er ook gewend aan geraakt eigenlijk.

Als mensen gaan zeiken dat ik iets fout doe vraag ik gelijk waarom, dan krijg ik meestal gewoon uitleg en daar leer ik ook weer van :)
    Ik vind het ook niet moeilijk om me aan te passen aan de groep, als de healer sloom is pull ik alleen kleine groepjes en als de healer goed is gewoon vol op.

Als het ouwehoeren is dan negeer ik dat gewoon.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Jullie hebben allebei gelijk, maar als mensen zeggen dat je slecht tanked, terwijl ik ook veel complimenten heb gehad, dan ligt het echt niet aan mij. Ik neem trouwens aan dat het jullie ook wel kan irriteren, vandaar dus dat jullie het negeren of helemaal blokkeren. Net ook weer eentje, die zeurde dat ik niet kon tanken. Als je mij dan ook laat pullen en er voor de 2e keer niet weer 2 dps zijn die alleen maar auto attack doen. 8):+

Ik heb mijn eigen rotation uitgevonden en die werkt prima. Op low level kun je dan veel pullen en bovendien kun je ook nog als hoogste dps eindigen. Ik had 140 dps, de hoogtste was nog geen 200. En ze vergeten te kijken naar hun eigen crappy gear en het feit dat ik full tank heirloom loop.

Meestal heb ik dan zo neiging: Jouw moeder had echt vroegtijdig geknipt moeten worden. Hard, maar dat is beter dan moord en doodslag lijkt me. :+

5. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe kan ik trouwens nou een beetje money maken?

Ik heb atm 1k Gold en moet 4k hebben om op draken te rijden.

ik ben aan het minen met copper maar dat schiet kwa geld ook niet echt op :\

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hoe hoog is je mining skill? Je moet gewoon de wat nieuwere mining nodes hebben. Cobalt Ore minen en veranderen in bars heeft mij op mijn server al 20K aan omzet opgeleverd. Qua winst zit ik op een bedrag van 7K ongeveer. Mining spullen verkopen echt snel, omdat Jewelcrafters, Blacksmiths en Engineers het allemaal nodig hebben. Als je nog een snelle profession wil, dan zou ik Herbalism of Skinning nemen. Nadeel van skinning is dat alleen Leatherworkers er wat aan hebben en bij Herbalism heb je dan nog alchemy en inscription die er wat mee kunnen.

Tip voor snelle goldgarantie: Neem auctionator als add on, even als Gatherer, vergeef me mijn spelling, want die kun je goed gebruiken. Met gathere moet je dan eerst even de mining en herbalism aanvinken, als je die kiest, dan verschijnen ze op de mini map. En vink gelijk ook even find minerals aan, dan hoef je niet letterlijk elke mining of herbalism node bij af. Op deze manier ben ik ook sneller bij een mining node dan veel medespelers. Ik zie zelfs hoog in de lucht of er ergens in een mijn een node actief is. :+

En met auctionator moet je hem alleen even scannen. Dit moet helaas wel per char. Doe dit één keer in de zoveel dagen even, dan heb je een actueel beeld van de prijzen en bovendien laat hij je in game zien wat de verwachte prijs voor je nodes is als je ze op de AH plaatst. Je hoeft er dan alleen maar even overheen te zweven met je muis en je ziet de prijs.

Dus: Mining, Skinning of Herbalism, bij voorkeur de 1e en de 3e.
    Em: Gatherer en Auctionator add on om ze snel voor een actuele prijs te kunnen verkopen.

Laatste tip is: Crap Away add on, die meteen alle nutteloze rommel verkoopt, wat meestal ook nog wel wat gold oplevert.

Hopelijk kun je nu weer even vooruit! :thumbs:

7. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Thanks!

effe nog wat andere, iemand zin om me te helpen met culling of stratholme op heroic voor die bronze drake mount.

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Wacht gewoon tot je 90 bent, dan kan je het solo'n.

9. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nu moet je je focus houden op het halen van lvl 90. ALs je dat gehaald hebt, heb je 1, genoeg gold om al je flying skills te kopen en 2, je kan alle heroics in je eentje farmen :) (niet de lvl 90's).

10. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Ah oke, dan maar nog tot 90 levelen.

Zelfde weer quests en dungeons?

11. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    :)

12. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Mag ik vragen welke servers jullie zitten en welke factions jullie allen zijn?

13. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Wildhammer.

Alliance.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Silvermoon Alliance.

@ Oneshot: Wat Brocade en dergelijke zeggen klopt wel. Als je level 90 bent en je hebt alle rij en vliegbewijzen, dan kun je mining etc tenminste op je gemakt doen. Nu kan het als een verplichting aanvoelen en zo moet het zeker niet zijn, als doet de game wel eens van wel. :+:thumbs:

15. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Hmm oke, niemand Horde, Stormscale?:+

Mining voelde op een gegeven moment wel echt als een verplichting ja, vooral die laatste levels duurde een baard.

16. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Burning Legion Alliance ;)

17. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Om even terug te komen op dat gezeik wat jij had met die mensen.

Ik begin nu net met Cata qeusts en dungeons, en sjonge jonge nu begint het wel echt vervelend te worden zeg.

Ik zat voor het eerst in een soort van onder water dungeon, zei een kerel 'Hey retard dont stand in the green stuff'

of toen ik als tank speelde dat je die baas door dat vuur voor 2 seconden moet houden, ook finaal uitgescholden omdat ik het niet gelijk perfect deed.

Ik ben echt wel een paar keer tekeer gegaan, want op een gegeven moment ben je het gewoon zat.

Echt jammer dat de community zo verrot is.

Het viel in het begin nog allemaal mee 1-80 maar nu 80-90 is het wel echt als je iets niet gelijk weet word je helemaal kapot gemaakt.

Laatst bewerkt: 18 jan 2014
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zulke types zitten veel in de game One shot. Ik heb echter ook geleerd dat ze zelf het hardste falen in raids, vandaar dat ze alleen maar dungeons doen. Met raids luister ik tenminste nog naar de tactics en waar de raidleader me wil hebben, dat doen dit soort kanslozen niet en dan vinden ze het afzeiken van anderen leuk. Die lui moet je vroegtijdig knippen. :+

19. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is gelijk ook 1 van de moeilijkste instances van cataclysm. Hier word de groep in feite afgemaakt op elke mistap (met name HC).

Wat ik je aanraad is deze pagina even door te lezen ==>http://www.wowhead.com/guide=cataclysm&pve#new-dungeons

Hierin wordt in feite eigenlijk alles besproken wat jij kan tegenkomen in de dungeons. Mocht je meer willen weten zoek gewoon op youtube naar de desbetreffende instance waar jij moeite mee hebt. In dit geval dus..

[yt]xhPOea_iMJQ[/yt]

20. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Kan ik hier gewoon die mists of pandaria kopen?

Is dit de juiste?

http://www.smartgamer.nl/product.php?productid=17195 ( is namelijk erg goedkoop invergelijking met andere sites)

Heb al vakerbesteld bij die site dus ik vetrouw het wel alleen vraag ik me af of dit ook de hele dlc is.

Deel Deze Pagina