1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Is gewoon de hele expansion, want als het een halve zou zijn, dan ben je opgelicht of is het een verkeerde kopie. Dit kan echter niet, aangezien je de rest namelijk van Blizzard zelf download als je éénmaal de code hebt ingevoerd. Je kunt hem dus gerust bestellen. :thumbs:

2. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    dankje yellow :D

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Denk er wel aan dat je je kopieën van de game, origineel en de expansions, niet kunt verkopen. Die codes die bij de Vanilla game en de expansions zitten, die zijn éénmalig te gebruiken en maken de disc eigenlijks waardeloos voor verkoop. Het is dus echt ''jouw'' game en het zijn echt ''jouw'' expansions zeg maar. Die codes zijn kort gezegd persoonsgebonden. Ik weet niet zeker of je nog wat met de discs kunt, maar volgens mij zitten die codes wel aan de disc vast.

Laatst bewerkt: 19 jan 2014
  4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Zeer slecht idee dit...

5. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Tja... Ik kijk er niet eens meer vanop dat ze met dit soort ideeen komen :x

6. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Het lijkt me juist wel mooi. Zie je ineens de halve battleground prutsen met zn class haha:D
    Kan ik misschien ooit nog een duel winnen:{

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik vind het wel een prima systeem eigenlijk. Handig voor raids/pvp als je meerdere rollen wil vervullen. 1x max level als requirement om zo'n boost te kopen lijkt me dan ook prima. Verplicht je de nieuwe spelers om het spel te ervaren en te leren.

Laatst bewerkt: 19 jan 2014
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, maar ik wil je nog wel eens horen als je een raid doet. :+

Ik vind het zelf niet echt zo'n slecht idee, ook omdat ik toch al niet zoveel dungeons en raids doe. En als ik dat wel doe, dan ben ik er ook klaar voor om me te ergeren aan mijn medegebruikers. Vooral wanneer ik netjes mijn boss naar de andere kant pull en dps en op fucked door veel te veel aggro te nemen met zijn tankgear.

Dat laatste zul je wel meer tegenkomen Inferius, mensen die lekker boosten naar 90 en ondertussen te snel aan de raid content willen beginnen en vervolgens de verkeerde gear, build en rotation kiezen. Ik ben benieuwd hoelang jullie geduldige raiders dat volhouden. :+

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Daarom zijn er item level requirements he, zodat je niet met een net gedingde level 90 met geen gear meteen een raid in kan duiken. Verder hangt de class leren toch van jezelf af, ik heb mijn warrior afgelopen maand geRaF'd en is sinds 2 weken 90. Heb geen hol gedaan erop, behalve 85-90 en nu speel ik hem prima in pve/pvp.

10. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Levelen hoort gewoon bij een MMO. Natuurlijk is deze mogelijkheid erg handig en aantrekkelijk. Het heeft ook veel nadelen. Nog minder mensen in de level gebieden bijvoorbeeld, maar ook veel mensen die hun class niet goed kennen op level 90 en iedereen kan even snel overstappen op de FOTM class.
    Pets en mounts verkopen voor echt geld vind ik nog oké, maar dit gaat best wel invloed hebben op het spel denk ik. Nu nog afwachten wanneer Blizzard gold en gear gaat verkopen. :'-(

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Minder mensen ga je niet merken nu alle low level zones al cross-realm zijn. ;)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als ze dat zouden doen mogen ze van mij de idioot die dat voorstelt op een enkeltje bijstand sturen. Genoeg gezeur gehad met een externe site die dit wel eens voor mij verzorgde in het verleden, maar juist daarom zie ik het niet graag dat Blizzard dit ook in de game stopt. Ik ben bijna volledig tegen gold kopen geworden, alleen in uiterste noodzaak om wat budget te hebben en het zelf verder uit te bouwen.

Volgens mij beginnen die pipo's door te krijgen dat ik Gold verdien. Net ook weer zo'n heerlijk lachwekkend mailtje. Zit nog de tranen weg te wrijven. :lol:

It's has come to our attention... :lol:

/Mod Ook voor jou Yellow, de edit-knop.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jan 2014
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Excuses MODS. Ik moet er wat beter op letten niet binnen 24 uur een dubbelpost te maken. Ben ik nu weer lief? :+:):

Was vandaag even bezig met Order of the Cloud Serpent. Heb nu twee mount recipes geleerd, maar FOK, wat zijn die Orb of Mystery ontiegelijk duur. En vergeet het maar om die mounts met een goede winst te verkopen via AH, want je bent al ruim 20K in totaal aan mats kwijt, voor één mount. Totaal rond de 21K en de mounts gaan op mijn server voor nog geen 22K, sommige bijna onder de 21K. Iemand enig idee waarom die Orb of Mystery van die Goblin in VOEB zo belachelijk duur moest zijn?

En even een simpel vraagje aan iemand die ervaring heeft met het snel levelen van reputation: Hoe pak je dat aan? Ik wil weer het rep levelen oppakken, maar ik moet even een goede aanpak weten. Het wisselt nogal per faction. Ik zou dus graag willen weten hoe ik het het beste kan wisselen van dungeons, quests etc om de maximale rep bij een gemiddelde faction eruit te krijgen.

14. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dank je wel. Ik ben al druk aan het uitzoeken welke ik eerst ga doen. Moet nog twee classics, Nozdormu en Ashtongue en die laatste heb ik gisteren flink geboost door een vreemde te helpen. Schiet wel lekker op als je door Black Temple gaat met zo'n 10K aan rep verder. Helaas maar tot die 4 bosses vlak voor Illidan gekomen. Helaas kon ik die niet solo aan. Geen idee wat de tacts precies zijn van die bosses, maar de volgende keer kom ik wel met meer. Ashtongue kun je lekker snel levelen, over Nozdormu, die ik nu op het oog heb, duur je wel even voor die exalted is.

16. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik word echt gek 8)

Op een of andere manier heeft WoW zich zelf verwijdert...

Dus ik geen flauw idee waarom ook zitten zoeken zonder duidelijk resultaat.

Dus weer opnieuw geïnstalleerd, 3 uur wachten, was eindelijk op de helft, ERROR iets over de plek waar het is op geslaan ofzo iets.

Wtf is er allemaal aan de hand.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zet je virusscanner even aan en laat hem de hele PC een keer doen. En kijk ook even of de juiste drivers en server packs wel zijn geinstalleerd of geupdate. Ik heb dit gezeik ook een keer gehad en toen plofte ik ook.

P.s. Anti Malware ook even doen.

18. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Hey even een vraagje,
    Ik heb een RAF met een vriend van mij. Maar hij krijgt de bonus xp niet, en ik wel. Iemand een idee hoe dit kan?

19. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Laatst bewerkt: 25 jan 2014
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Kut, maak ongeveer een K verlies op Elementium Bars. Die shit verkoopt niet. Alleen al met Cobalt bar de afgelopen weken 20K verdiend. Heb nu ongeveer 28K gold met eigenlijks alleen Cobalt Bar. Hou met Auctionator de prijzen goed in de gaten. Mij zullen ze niet zo snel op een risico betrappen, behalve nu dan even. Een stack van 20 elementium bar op AH plaatsen is trouwens ook wel een dure grap. 8)

En ook weer een beetje met Loremaster bezig. Moet nog 3 zones en dan is die titel na 5 jaar spelen ook een keertje binnen. :+ Ik herinnerde mezelf er vandaag ook weer aan dat Un Goro Crater gewoon een enorme kutzone is, net als Arathi Basin. Vormgeving dan, hou er helemaal niet van. Heb Tanaris, Winterspring en Southern Barrens nog over. Lekker Orcjes pesten. O-)

Wel leuk om aan het einde van die rit een stuk of 4 achievements tegelijk te krijgen. :9

Deel Deze Pagina