1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zelfde droprate, maar deze kan je maar 1x per week doen. Uiteindelijk wel vaker als 30 keer gedaan hoor, maar ben pas gaan tellen tijdje geleden.

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Thnx! Kan ik inderdaad op mijn hunter even gaan zoeken voor mijn Priest!

@Inferius, hij is echt vet :D gz

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik bezit de mount zelf ook al een tijdje na weet ik veel hoeveel runs. Zeker wel een toffe mount, helemaal met combinatie met de Amani War Bear. :>

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Die van voor Cata wel te verstaan. :'-(

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb de Bronze en Black Drake.... IN YO FACE. Hahaha doe echt geen moeite voor mounts maar zitten wel echt vette tussen inderdaad.

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Klopt, die bezit ik namelijk, en de nieuwe versie ziet er niet uit.

Voor de showoff :>

Laatst bewerkt: 7 feb 2014
  7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Vorige week ook de onyxia mount geloot trouwens. ;)

Heb de amani ook, ben hem alleen wel beu!

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Pff, Black had ik bij de 5e run ofzo en Bronze kun je kopen geloof ik in Wyrmrest, of dat moet die rode zijn. In ieder geval heb ik Bronze al jaren en Black sinds mei vorig jaar. Hoezo IN YO FACE? :+ 130 mounts in YO FACE! :+

@ OniRyo: Die ziet er nog wel redelijk uit, maar die oude met dat bruine en rode?, dat was wel even wat anders. Andere instance ook geloof ik, Zul nog wat in Stranglethorn. Voor zover ik weet een Vanilla mount. In ieder geval wel mooier en word zulke mounts ook niet snel beu. Ik wissel alleen veel tussen mounts.

@ Inferius: Die kun je halen in de level 60 raid toch? Weet jij de dropkans ook toevallig? Ga ik misschien vanavond even een poging doen. Ik heb nog heel wat ninja loot terug te winnen van eikels die het weg kaapten als raidleader, vandaar even de vraag naar de drop kans.

Black Drake trouwens ook. Hoevaak die wel niet voor mijn neus is weggekaapt. Minstens 2x toen ik de hoogste roll had en verscheidene keren bij guildies en oud guildies tijdens pugs. Ga dus nooit met pugs mount runs doen. Meer dan de helft kan je tegenwoordig solo doen in de game.

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Onyxia mount is 85 raid. Kan je 1x per week doen.

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Het is een level 80 raid. Het is zo lang alweer terug toen met de 5th Anniversary.

Er zijn inderdaad 2 versies, de Amani War Bear en de Amani Battle Bear.

Deze in de screenshot komt nog van de oude Zul'Aman timed run (die ook heel wat moeilijker toen was) dat in The Burning Crusade voor de Wrath of the Lich King patch verkrijgbaar was op dezelfde manier hoe je de Amani Battle Bear nu haalt.

Laatst bewerkt: 7 feb 2014
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    De ingang zit toch in Dustwallow Marsh of niet???

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    My bad, 80 ja. Zat wel met wotlk content in mn hoofd, maar met cata lvl cap. ;)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Net Ony solo gedaan. Niets gedropped, dus vertel me even hoevaak jij hebt moet runnen om hem gedropped te krijgen Inferius???

Ik hoop daar ook maar met 1 run onder te komen. :+

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    50-ish zoiets.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Dan heb ik nog zo'n 35-40 runs te gaan. Ik zou het even na moeten kijken, als die boss tenminste geregistreerd word. Anzu voor Raven Lord bijvoorbeeld niet, terwijl er ook andere bosses zijn die wel geregistreerd worden, maar niet de end boss zijn van een instance. Ik kijk het vanavond wel even na. 50 weken is best veel trouwens.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gister weer een keer geraid met de nieuwe guild ( FLex Raid ). Mocht toch mee gaan desondanks ik fully PVP healer ben op mijn Priest. Hij wou zien wat ik kon en hoe ik healde. Was stiekem toch 2de van de 3 healers.

Part 1 gehaald met een vrij nieuwe groep, maar 1 whipe gehad. Toch wel weer leuk met een guild te spelen. Vanavond Part 2, hopen dat ik erbij kan zijn. Helaas geen Loot gister alleen gold.

17. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe heet de guild? Ik heb nog een aantal 90-ers op Outland, heb wel weer zin om daar te spelen. Als je wil kun je mijn battletag wel toevoegen: maartentjj#2110:)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Hebben ze die error s nou nog niet opgelost? Duurt al een x aantal dagen en krijg nu weer error 122, na ook al een tig aantal langzame log ins. Bericht van Blizzard staat er ook al een hele tijd in het log in scherm, maar ze lijken het nog niet zo rap te fixen. Meestal gaat dit wel sneller. :mad:

19. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Vriend van mij krijgt dezelfde error:mad:
    Ik kan er gewoon in..

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zal je toevoegen. :) Weet wel dat het nog een low level guild is, dus als je komt spelen voor perks snap ik dat je misschien een andere guild wil joinen.

Deel Deze Pagina