Thnx, sorry voor de naab vragen maar speel pas weer 2 maanden en pas weer anderhalve week echt PVE ofzo haha
Had die post verwijderd. Soms ben ik er niet tevreden over of bedenk ik me te laat en dan verwijder ik hem. Heb overigens wel een toffe babbel gehad met Inferius gisteren. Best wel eerlijk die gozer en dat waardeer ik zeker!
Haha ok, en over Inferius... bedankt voor het vertellen? denk ik? Haha zo veel heb ik hem niet gesproken dus geen idee verder, maar fijn om te weten haha.
Inferius op een paar irritante Horde spelers afsturen is ook leuk. Goldshire lag al een uur ofzo onder vuur. Inferius komt langs, killed de gozer(s) en het is meteen stil.
Servers down. Even checken wat er aan de hand is, want ze zijn niet allemaal down namelijk. Hopelijk fixen ze nu die irritante log in problemen. Spoedonderhoud, een x aantal realms liggen plat en duurt nog zeker tot 16:30. Zit er weer in, krijg je in eens Tyrael's Charger van Blizzard in je mailbox. Helaas heb ik hem al.
Roleplaying op Outland. Maar wel leuk als zo'n level 6 female aan een level 21, ik, vraagt of ik naar bed kom.
lol wtf yellow? Kijk je nooit South Park ? Zaterdag met een maatje van mij alle oude raids gedaan die we met 2e konde doen. En ook met 4 man Ulduar gedaan. Toch wat mooie gear en bows kunnen bemachtigen en veeeeeel achivements. Moet nog chest en legs dan heb ik mijn dragonstalker set compleet. Aankomende zaterdag denk ik weer haha.
Ik(Hunter) en een maat van mij( Shammy ) willen proberen Firelands 10man met 2e te doen? Iemand tips? Is dit te realiseren of iig een groot deel? Allebij ilvl van 510+
Wat geluk nodig op Baleroc (hoewel pet tank die shit van hem zou moeten avoiden I think) en misschien wat problemen op Bethlitac. Verder easy.
OK thnx gaan het vanavond proberen. Hopen dat ik alle tactics nog weet. Wat ik het slimste op Beth tilac? Gewoon met 2e naar boven en nuke? Alleen dan geen idee wat er beneden op ons zal wachten haha. Hoeveel health hebben de bosses ong op 10 man? Kan dat nergens vinden.
Wat is Outland toch een krankzinnige realm. Sprak net iemand mij aan of ik hem wilde boosten, hij bedoelde instant levelen zoals met RAF. Ik zei al dat het alleen daar mee kon, na een overlegje met Brocade. Jochie van 13 bleek het te zijn, vroeg mij ook nog om geld omdat zijn stiefouders, later ouders, het niet wilde betalen en later zei die nog dat het niet kon. Beetje komisch toen die me ook nog met meneer begon aan te spreken, best wel netjes, maar zeker niet in de vorm van geslijm. Hij heel zielig U zeggen en zo van: Ik heb geen geld en u hebt wel geld. OMG, lig echt in een scheur hier. Hoe vond jij dat Brocade???
Hahaha wtf, beter maak ik ook een character op Outland Gister Firelands geprobeerd. Beth tilac en die vogel ( even naam kwijt ) goed kunnen afmaken. Echter de dude met de 2 benen niet. Ging telkens fout met welke kant die op liep, niet gewend te dpsen in raids dus nog even wat meer onderzoek doen en wat extra gearen voor snellere dps. Zou geen probleem moeten zijn met de 550 gear pvp die er vanaf woensdag is. Dus helaas niet kunnen clearen, anderhalf uur geprobeerd toen gingen we raiden met de guild.
Graag zelfs, want Inferius en ik zitten bijna altijd alleen in onze guild. 11 member, moeten meer XBW chars bij. Doe ook maar een Paladin ofzo.
Haha sowieso geen Paladin, lijkt me echt 3 keer niks. Zal wel is even denken welke char ik nog wil. Waarschijnlijk een Shamaan... de rest doet me eigenlijk weinig. Heb nu een Mage, Druid, Hunter, Priest, DK en Warlock. Ben meer een fan van ranged ipv close ranged.
Paladin levelt wel heel erg snel en is ook lekker makkelijk om mee te spelen. Bepaalde geen moeilijke class, heb je in elke geval stukken sneller level 90 dan een Shaman. En als je dan toch ranged wil, dan moet je Druid doen, absoluut. Die level imo van alle ranged/magic classes het snelst.