ik twijfelde ook, gewoon verder gegaan en het is echt weer tof Veel leuker dan WoTLK. Start anders met de 10 dagen trial? Je kan dan alleen je huidige chars niet echt verder levellen. Wel een nieuwe starten of je XP balk vullen van je huidige char naar tot 99%.
Thanks voor de info Heb vanavond een respec gedaan naar jouw build, je rotation overgenomen en na wat aanklooien gaat me dit een heel stuk beter af. Eindelijk ook verlost van het Out of Mana gezeur waar ik geregeld last van had. Hier ga ik de komende tijd wel even mee verder zodat ik mijn paladin verder kan gearen als tank (heb 1 trinket, Relic en Waist nog nodig). Hopelijk daarna als ik alles goed onder de knie heb een raid joinen als tank. Ben benieuwd hoe het gaat lopen de komende tijd
Voorlopig hou ik mijn account wel actief. Misschien dat ik ooit mijn account verkoop als ik weet waar ik dat kan doen en hoeveel ik ervoor kan vangen. Ach, kunnen jullie gezellig over Aggro, Threat en andere termen gaan praten. Vond het anders toch al te rustig in dit topic.
Tegenwoordig vang je anders geen reet meer voor je accounts. Wat jammer is, sinds ik in de early-days mijn account voor 600 en 900 euro had verkocht.
inderdaad ik heb nu subtetly als OS voor pvp, maar ik zit nog een beetje te prutsen met die rotation en de gear. Wat is er qua gear anders dan bij pve? En die rotation is vooral snel de stuns er op gooien, maar verder?
Ik heb nu een lvl 45 Feral Druid(DPS), maar mijn aanvallen worden vaak ontweken/geblokt/gemist. Ik weet dat ik dan expertise/hit moet hebben, maar na wat gegoogled te hebben vind ik overal dat Ferals dat niet nodig hebben, dus ik ben totaal in de war. Iemand tips?
Als feral heb je het inderdaad nooit nodig. De dps-increase die je van Agility krijgt is een stuk hoger dan hit/expertise. Heel erg krom, maar zo werkt het op het moment. Agility is je main stat, das het enige dat je moet weten
Ben al een week of twee niet meer online geweest. Denk dat ik dat ook zo ga laten. Merkte dat ik het op gegeven moment weer té leuk ging vinden.
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik denk dat WoW ook wel een beetje op zijn retour is. Cata verkocht misschien goed, maar meer onder de vaste kliek. Ze hebben immers afgelopen jaar voor het eerst ook geen stijging gehad in het aantal subscribers. Ben benieuwd of we nog iets moois van Blizzard omtrent Blizzcon of de E3 kunnen verwachten. Misschien een supervette patch of ander WoW 2 ofzo. Hoor trouwens veel meer geluiden van mensen op mijn realm en op YouTube dat WoW veels te verouderd is. Sterker nog: Ik hoorde dat al toen ik begon, maar merk het nu echt sterk.
Ik geloof er niet zo in. Cata is toch de best verkochte expansion tot nu toe? Als WoW op zijn retour was dan had TBC en WoTLK wel meer verkocht. Ik hoor overigens al jaren dat WoW op zijn retour moet zijn maar ondertussen blijft iedereen rustig spelen. WoW blijft de komende paar jaar echt nog wel de standaard op MMO gebied en ik verwacht pas dat het echt op zijn retour gaat als Blizzard zijn nieuwe MMORPG officieel lanceert.
Tijdens de launch bedoeld die waarschijnlijk. Ruim 3 miljoen Cataclysm uitbreidingen zijn verkocht op de launchdag is niet wat je zegt; 'Het is aan het uitsterven'.