Is ook zo Graveheart. Heb toen een Scroll of ressurection gehad van een maat. Druid laten boosten daarmee tot 80. Geen idee hoe die dude werkt met al die spells haha. Maar goed, denk link het hier even voor mensen die het graag willen.
Een paar uurtjes spelen en je kent toch al je abilities wel. Ik hoop wel dat die 90 boost gewoon bij elke upgrade naar Warlords of Draenor zit en niet alleen voor de pre-orders. Ik dacht namelijk dat dat de bedoeling was van de boost. Lijkt me ook niet dat ze pre-orders dan twee boosts gaan geven dus ben benieuwd wat ze hierover gaan zeggen.
Hmm er staat dat je alleen kan pre-purchasen als je een subscription (dus dat ie maandelijks vanzelf geld afschrijft) hebt, dat is wel lame Zou dat een foutje zijn?
Klopt niet Muamba, ik heb even met zon dude gepraat van servicedesk ( live chat ) zolang je maar geen tot level 20 editie hebt ben je eligeble. Dus ook als je net als ik per 30 dagen betaald of per 2 maanden etc. ( althans zijn woorden. ) En het is inderdaad geen Pre-Order. Het is een Pre-Purchase, oftewel je koopt de expensie nu al.
Even snel gechecked: https://eu.battle.net/shop/en-us/product/world-of-warcraft-subscription Zover ik kan zien is een gamekaart of via WoW Shop per maand of 2 maanden dus ook gewoon een Subscription.
Zit te denken. Ik ben nou Shaman aan het levelen en denk wel dat ik die boost pak tot 90 aangezien de expension erbij zit. Maar geen idee wat ik zal pakken. Ik heb een Druid (80), Warlock (85), Hunter (90), Priest(90), Death Knight(85) en Mage(75). Nu weet ik niets van Tanken af maar stiekem lijkt me dat ook wel leuk. En een shaman heeft altijd wel iets gehad vond ik. Iemand tips om me te laten beslissen? Classes die ik nog niet heb zijn: Monk, Warrior, Shaman, Paladin en Rogue. Maar Rogue hoef ik geen. Heb een twink op 19, leuk voor beetje PVP soms maar that's it.
Ah ok, gelukkig maar. Ik werd doorgestuurd naar het opzetten van zo'n subscription, maar het kan dus ook zonder Bedankt voor het checken
You're welcome Zit nog steeds te twijfelen wat ik ga pakken tho. Shaman lijkt me vet maar paladin heeft dan weer de Tank keus erbij wat me ook aanspreekt en is een Plate drager. blegh
Als je hem nu Pre Puchased wel ja. Dan kun je nog van de MoP genieten zeggen ze Voor de mensen die het nog niet willen, er is geen limited offer van deze actie. Althans nu nog niet zeggen ze. Tot dat de expension uit is kun je nog een character boost krijgen.
Dat is wel nice! Ik dacht dat je die boost pas kreeg bij de release van de expansion. Ik wil wel een game met doosje erbij dus ik moet wachten. Ik denk ook niet dat de actie verloopt. Zoals ik al zei was het de bedoeling dat iedereen die Warlords of Draenor kocht een boost kreeg. Ik zag alleen niet dat dit geen pre-order is, maar dat je de game al meteen koopt.
Inderdaad. Maar ik weet niet hoe het zit als je de game in de winkel oid koopt. Of je dan ook de boost krijgt?
Boost zit overal bij. In de winkel krijg je ook gewoon een game key. Overigens kan je de boost ook los van alles kopen voor 45 euro.
Dagger, fucking held dat je dit meld. Vergissing ofzo? Ik hoef geen profession meer te levelen, althans degene die ik had. En ik heb riding skill ook full. Leuk hoor zo'n boost. Even verder kijken straks.
Had niet eens First Aid of Blacksmithing gekozen. Voor nop van 0 naar 600. Mining was de enige prof die ik op dat moment had. En hoef ook eigenlijks maar één vlieglicentie nog te kopen, de rest is ook al voor mee aangeschaft.
Vind die boost maar lame, de halve bg zit vol met mensen die er allemaal niks van snappen... En natuurlijk zitten die allemaal bij mijn team
Ik heb daarom ook voor een Paladin gekozen omdat ik die class tenminste voldoende ken. Heb nu zelfs een hele complete set groene gear. I level 483 atm, moet nog aan de eerste heroic beginnen zo meteen. En die nieuwe Raven Lord mount is ook awesome.
Haha yellow, jij hebt de Deluxe edition gekocht dus haha. Heb gekozen om een Shaman te booste. Ken het mannetje niet ( was pas level 27 ) maar kom ik snel zat achter als ik op Timeless Isle ga farme eerst. Nu nog even kijken welke race.