1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Als je daar niet heen gaat hoe gear jij dan ? Alleen LFR?

2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Vroeger wel ja, en via dungeons. Ik heb een jaar lang niet gespeeld.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ah oke. Er is op Timeless Isle veel te doen hoor =) wel waart om een kijkje te nemen.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Moet nog ff stoom afblazen na eergisteren. Ben je lekker aan tanken, doe zowat een boss 25 solo in Ulduar, word je voor de laatste boss gekicked uit de group en je raidleader pleurt je meteen op de blocklist. Was iemand van mijn realm, maar tering, wat een achterlijke figuren heb je soms nog in de game. Heb dus niet mijn alt run op Ulduar af kunnen maken en een paar flinke achievements nog kunnen pakken. Had even een paar dagen nodig om dat goed van me af te zetten. Zo in eens uit het niets, kansloos. Ik was misschien wat vlug met die gnome achtige boss, door gelijk te pullen, zonder te wachten op de overige tanks en dps, maar dan nog. En ik had ook al het idee dat er nog twee anderen op die manier gekickt zijn. =(

5. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Dat vin in een nadeel van dungeons, raids of wat dan ook. Als je ook maar even iets niet goed doet..BAM. Ik heb ook nog geen raid gedaan omdat ik de nieuwe raids niet ken. Ennzal wel weinig dps hebben, dan krijg je ook vaak commentaar. Altijd lachen als ze me retard noemen...dan typ ik ' timmeeey'.

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dar heb je je reden. Bij mij was je ook direct pleite geweest. :)

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hahaha is in LFR echt erg. Ik was eerst gewoon aan het slacke qua healing. Maar haalde de baas nog wel gewoon. ( had toen pvp gear aan ). kreeg ik allemaal commentaar van de andere healers dat ik een naab was, wat ik kom doen in PVP gear. Toen dacht ik fack it. 2de baas in SoO Part 2 dik top healer, niemand zei wat meer. Uiteraard daarna weer even geslackt om het erin te wrijven:p

Laatst bewerkt: 13 mrt 2014
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ach, die boss was makkelijk te doen. En ik vergat te vermelden dat het allemaal wel erg lang duurde soms. Ze hebben ook niet bij alle bosses op mij gewacht omdat ik nog lootte bij wat we gedowned hadden. Vooral aan het begin, bij de eerste vier bosses. Ik snap dus echt het probleem niet, zeker niet als de bosses makkelijk te doen zijn. Dat je moet wachten bij SoO snap ik ook heus wel, maar Ulduar waar iedereen zich toch al opgegeven had voor alleen een snelle transmog raid? Dat was ook hoe die gozer recruite in trade chat die me er later uitgooide. Wees dan duidelijk denk ik dan en wees een echte raidleader. 8)

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Weer een mount om af te strepen. Blue drake van Malygos 25man. :)

edit: Lol, doe deze week ook de 10 man versie. Meteen Azure drake erbij. Doei Malygos, tot nooit meer! :D

Laatst bewerkt: 13 mrt 2014
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Fok jouw! :mad:
    :'-(
    :+

11. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm heb nou 600 mining en heb 1 uur achtermekaar ghost iron zitten hakken.
    500gold verdiend.
    Schiet niet echt op aangezien ik die mammoth met die winekltjes erop wil kopen.

Hoe maak jij geld yellow.

12. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ghost iron ore is inderdaad weinig gold mee te verdienen. De reden hiervoor is, is dat het heel makkelijk te krijgen is, en in grote hoeveelheden.
    Ik verdien veel gold met de transmog market. Dit is echter geen goede manier om snel gold te verdienen. Items verkopen niet snel, maar ze zijn wel vrij duur, dus als je wat verkoopt heb je ook meteen mooi wat gold.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik koop in en verkoop weer. Zo heb ik de afgelopen maanden, sinds de jaarwisseling, ongeveer 50K verdiend.

En de mount die jij bedoelt is iets van 100K geloof ik, te verkrijgen in Kun Lai Summit als ik met niet vergis bij One Keg. :thumbs:

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, hoe zit het precies met transmog rules? Ik zag gister dat een Paladin een Mace had getransmogt in een Sword. Dus ik denk ik ga een potje PVP doen op mijn Shaman voor een Transmog axe ( 185 honor points ) maar ik kan hem niet transmoggen? Terwijl het van een One handed mace naar een One handed Axe gaat en ik beide dingen kan wielde?

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Marshal/warlord wapens kan je niet transmoggen tenzij je marshal/warlord bent.

16. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Leuk dat timless isle. Ben ik daar rustig wat beesten aan het killen voor die stenen (opdracht) wordt ik door een allie aangevallen, van achter. Ok ik dood..blijft die hond wachten op mijn spawnpunt.. Pfff. Is dat ook op pve servers dat horde en ally door elkaar zitten en elkaar kunnen aanvallen op timmles isle? Ben geen pvp fan.

hoe kom je aan Living steel als je geen Alchemy heb, en niet in een guild zit. tis toch niet normaal 30 living steel voor Sky Golem. enginering is leuk, maar voor een beetje leuk iets ben je echt veel gold kwijt, living steel bars zijn ongeveer 300 goud.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2014
  17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Deze snap ik niet Inferius. Op mijn Hunter heb ik ook veel transmog gear van Honor points gehaald, incl andere bogen etc en dit lukte wel. Maar wat bedoel je met een Marshal/Warlord bent?

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Oh, ging ervan uit omdat het niet werkte dat je de lvl 60 classic High Warlord/Grand Marshal wapens wilde transmoggen. Die zijn namelijk restricted dat je diet niet kan transmoggen, tenzij je met Rated Battle Grounds dezelfde titels bemachtigd. Arena gear van voorgaande seizoenen zou je gewoon moeten kunnen transmoggen. :)

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja inderdaad.En dit was een 185 honor point wapen van een Legacy quatermaster in Oggrimar. Heb ik ook al aantal bogen vandaag etc. Maar op de een of andere manier mocht ik mijn One handed Mace ( heb er 2 vast ) niet in een 1 handed Axe transmogge.

Kan het zijn, maar denk het niet. Dat ik de skill voor axes nog moet leren? Mijn Shammy is namelijk geboost van 27 naar 90 dmv Warlords of Draenor. Dus wellicht dat ik nog geen Axe kan wielde?

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nee, het leren van weaponskills is al echt 4 jaar uit de game ofzo. Zal wel gewoon niet kunnen dan. Probeer wel even een non-pvp wapen te moggen of het niet daar aan ligt.

Deel Deze Pagina