1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    www.wow-one.com? ;)

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad een vette staff Looney!

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik kan niet tanken word er gezegd, door dps nota bena. Heroic scarlet halls en ze produceren maar 45 K maximaal, terwijl ik er met 41 K net onder zit. Ik heb echt al zo vaak hoger gezien. Gemiddelde wat ik gezien heb ligt toch echt rond de 60K. Hahaha, en dan de slechtste van het stel dus zeggen dat ik niet kan tanken. Nou sorry, maar met 45 K dps maximaal ligt het echt niet aan mijn tanken. :lol: Vond het wel lollig op zich, hoeveel ettertjes er nog in deze game mee spelen. Volgens mij jongetjes die net van de brugklas afkomen ofzo. 8)

Ik zal eerlijk toegeven dat ik bij lange na niet de beste tank ben van allemaal, dat is ook niet zo moeilijk :+ Het punt is alleen dat mensen met een totaal andere rol, 9/10 zijn het de dps bij mij, die altijd het grootste commentaar hebben. En laten nu de tank en healer, ik en iemand anders, de enigste zijn die het hoofd cool hielden.

Soms moet ik mijn frustratie even kwijt, en herinner ik mezelf er weer aan wat Inferius tegen me zei. Lekker blijven blijven questen en levelen. :+

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Vruuuuger was het altijd de healer zijn schuld als er iets mis ging. Maakte niet uit wat er gebeurde maar het was altijd mijn schuld. Laatste tijd is dat gelukkig minder en geven sommige DPS ook gewoon toe als ze iets fout doen.

Maar je hebt altijd mensen die zeuren Yellow. Ik had net een hunter aangemaakt, op level 15 ging ik in een dungeon. Kreeg ik gemauw dat mijn DPS te laag was. WTF ben gvd level 15, ken heel da mannetje niet -_- zielige mensen altijd imo.

Met levelen boven de 15 deed ik zo: Dungeon queue die je nog niet hebt gedaan. ( dus geen random ), tussen queue door levelen. Dan dungeon, als je eruit komt weer queue die je nog niet hebt gedaan. ALs je alles hebt gedaan gewoon queste tot je nieuwe krijgt. Want vooral op laag levelen ga je kei hard door de queste in die dungeons, dus ik pakte puur de dungeons voor de quests, als ik geen dungeons meer had met quests ging ik gewoon levelen. Met wat heirlooms erop en een guild van level 25 ga je kei hard...

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Jep, jouw methode gebruik ik ook al een paar jaar op deze manier. Eigenlijk als sinds dat hele LFR of LFD er is. Werkt prima op die manier. En ja, van level 15 naar 17 en van 17 naar 19 ben je in twee dungeons met de methode die wij gebruiken. :+

Laatst bewerkt: 20 mrt 2014
  6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad. Ik ging samen met een maat van mij ( Tank ) en ik als healer Shaman. Binnen 1 uur van 15 naar 27. Waren de INN nog niet uit. Instant queu voor dungeons en over Raidcall of TS zeggen hoeveel die kan pullen wat ik wel kan healen. Aangezien we beide full heirlooms waren konden we pulle van baas tot baas :D

Vandaag ook maar weer even op mijn Shaman spelen. Toch wel lastig als je maar 3 avondjes per week speelt, geen tijd genoeg haha. Op mijn Priest is het btw echt een pain in the ass om een Neck en trinket te krijgen. Zijn bij mij na al die tijd nog steeds 522 items. Echt al veel Flex, normals en LFR gedaan en nog altijd niet.

/Mod Dubbelposten is niet toegestaan. Volgende keer de EDIT functie gebruiken als je de laatste bent die gereageerd heeft.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2014
  7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Binnenkort maar eens een PvP karakter beginnen. Heb mezelf wat Battle balans gegund, dus ga niet die hele zooi weer levelen. :+

En mijn belangrijkste vraag is: Is Rogue nog altijd de PvP King? Ik ken de class wel aardig, meerdere keren stukken mee geleveld. Dus vroeg me af welke class nu de heersende is??? Geef de voorkeur aan melee, maar anders mag ook.

Ja, Inferius, weet dat het met build etc niets tot weinig uitmaakt, maar de enige vraag die ik heb: Is de hit en exp cap hetzelfde als bij PvE??? :+

En het zal geen probleem, herhaal, geen probleem, herhaal, geen probleem zijn om me in te lezen over spec en rotation mogelijkheden dankzij een simpele google search en Icy Veins. :+_O_

Edit: Ik neem mijn woorden over het recente gezeur met Blizzard games terug. Die app is geweldig. _O_

Laatst bewerkt: 22 mrt 2014
  8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zoals eerder gezegd lijkt me PvP niks voor jou. Waarom zou je anders weg transferren van Outland, wat dé PvP server is bij uitstek.

Om wel je vragen te beantwoorden:
    - Rogue is niet de pvp king op het moment.
    - Hitcap voor pvp is 3% (melee) en 6% (caster).
    - Expertise cap voor pvp is 7.5%, voor melee only natuurlijk.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik weet ook dat het niet echt iets voor mij is, daar hebben wij elkaar goed over gesproken. Het is voor mij echter een stukje afwisseling, want ik wil nog het één en ander aan achievements halen, ook al kan ik die beter op mijn main doen. En het is ook bedoeld als tussendoortje, naast het questen op mijn main of dungeons en raiden op mijn alt. Dan heb ik van alles wat en een goede motivatie om nog even te blijven spelen. Ik wil het echter wel goed aanpakken, maar zoals ik al zei kan ik dat verder zelf wel.

Laatste vraag is: Wat vind jij dan de heersende class op PvP gebied. Bitte je voorkeur voor Melee en Ranged.

Nog bedankt voor je info! :thumbs:

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Vraag waar geen antwoord op mogelijk is, omdat per class er wel een spec is die goed mee draait PvP-wise. Als je kijkt naar de ranglijst op het moment is wel te zien dat shamans het beste doen in de top. Verder moet je gewoon spelen wat je het leukst lijkt.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    *nvm* Word iets anders. Rogue heb ik nagekeken en is op level 90 te ingewikkeld. Gelukkig ken ik de Hunter ook nog. Shaman heb ik nauwelijks ervaring mee, dus dat zou hem ook niet worden. Hunter eigenlijks ook meer geleveled dan ik dacht. Even over inlezen straks.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2014
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    - Expertise cap voor pvp is 7.5%, voor melee only natuurlijk.

@ Inferius: Bedoel je met bovenstaande dat het alleen geld voor melee classes, en dat er voor ranged als hunter en shaman geen exp cap is?

Sorry, maar jullie weten wel hoe beroerd mijn begrijpend lezen is. :'-(

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Resto Shaman wel ja. Ele en Enh blijven nog steeds achter. 3vs3 doet Ele het nog wel redelijk.

Shaman hoeft geen ranged te zijn. En ja alleen melee. Ranged heeft alleen een hitcap.

PvP kings atm Arms Warrior, Frost Mage, iedere healer. Ligt er verder wel aan of je 2vs2, 3vs3 of RBG speelt.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2014
  14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Praat natuurlijk alleen uit 3vs3 opzicht. Alle andere brackets zijn niet zo competief en balanced als 3's.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik hoef niet direct PvP king te worden. Ik realiseerde me vandaag weer even weer dat het veel belangrijker is te class te kiezen die je beter ligt, dan de class die beter is. En een class als Hunter t.o.v. Rogue ligt mij dan ook een heel stuk beter. Het zal veel oefenen worden in RBG, maar als ik het gevoel heb dat ik het éénmaal onder controle heb, dan verhuis ik de hunter misschien wel naar Outland, tenzij ik vanaf Argent Dawn eens een keer 2v2 of 3v3 met o.a. Inferius zou kunnen doen. :+

Ik ga straks met de Hunter aan de slag en zien hoever ik vandaag nog kan komen met het op orde brengen van de char en oefenen. Rogue is veel te ingewikkeld heb ik bekeken. Warrior ben ik zelf nooit fan van geweest, misschien door dat ik ooit eens levelde en dat zo traag als dikke stroop ging. Shaman zou ik alleen voor Healen gebruiken, maar niet in PvP.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hunter is alleen goed als je ook goed bent. Net als Mage in PvP een hoge skillcap. Zelfs een 550 Hunter die niet weet hoe hij moet spelen wordt gewoon door 496 hard getrained. Als ik jou was yellow zou ik voor een cookiecutter gaan zoals Retri Pala of DK.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Waar ik wel de meeste ervaring mee heb inderdaad. Misschien doe ik dat ook wel als weer wat geld heb voor een boost. DK en Paladin zijn sowieso de classes die ik 1 of meerdere keren tot 90 heb gehaald. En zoals jullie ook al zeiden leer je op die manier je class wel sneller. Misschien word het bij de volgende keer ook wel een Paladin. Vind het alleen erg zonde van mijn geld als ik nu een boost ga aanschaffen weer. Ik moet alleen niet zo impulsief zijn zal jij wel weer denken. :+

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Wil misschien ook weer PVP oppakken i.c.m PVE op mijn main.

Wat is het beste voor een Shaman PVP? Ik ben nu Enhancement maar op mijn hunter waren dat de makkelijkste bijna om te doden.... Wellicht ook maar als healer zijnde?

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Enhance is eigenlijk alleen echt viable als beastcleave combo. Resto en ele echter zijn beide super en passen in meerdere combo's. :)

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja inderdaad. Maar heb expres een Shaman gekozen omdat ik wou kijken of ik Melee iets vond. En stiekem toch ook leuk om te doen. Verder heb ik alleen ranged / casters op een DK van 85 na waar ik nooit meer op speel.

Zal wel is even nadenken. Mijn Priest is mijn main als healer dus nog een alt als healer word hem sowieso niet.

Deel Deze Pagina