1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Klopt heb ik ook al gezegd. En die mensen die nu elke week 2 keer mee Flex doen zijn niet sterk genoeg voor Normals. Maar tegen de tijd dat ze sterk genoeg zijn zullen ze ook ongelofelijk veel punten hebben...

2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Wat is flex. Ik merk echt dat een jaar geen wow te hebben bespeelt je een hoop mist. Ik zou toch zweren dat in orgrimmar een portal zat naar outland, of iig naar de plek waar de portal naar outland zat. Dacht ik..weet het eigenlijk ook niet meer.
    Weet sowieso niet meer wat ik mort doen in wow. Pet trainen, farmen voor Mount, of de daily's. Te veel, en heb te weinig tijd.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    In Ogrimmar zit ook een Portal naar blasted lands. Dan recht vooruit vliegen en je bent in Outland. Makkelijker is via Shrine of 2 moons, bovenin heb je Portal naar elke hoofdstad dus ook Shattrath.

En je hebt verschillende moeilijkheidsgraden in WoW met raids nu. Het is niet alleen meer 10 man normal en HC en 25 man normal en HC.

Even uitgelet m.b.t Siege of Ogrimmar raid :

1. Je begint in LFR ( looking for raid ) hier kun je voor queue. Daar droppen 528 items.
    2. Dan ga je naar Flex( kan met de guild of pugge hiervoor kun je je inschrijven Maar niet queue. Bij Flex moet je uitgenodigd worden ). Hier droppen 540 Items.
    3. Dan normal met guild of ook pugs, kun je ook inschrijven.
    4. Dan Heroics, heb zelf nog geen HC gedaan maar neem aan dat dit sowieso met een groep moet waarmee je kan praten.

En dan heb je natuurlijk Timeless Isle waar veel dropt om up te geare. Voornamelijk 496 items en Burden of Eternity waarmee je een 496 item kan upgrade naar 535.

Celestials en Ordos kunnen ook 553 items droppen ( PVE ) of 550 ( PVP ).

Had toen ik terug kwam in het begin ook moeite met al deze dingen. Deed ook veel wat niet moest of deed veel niet wat wel kon. Bij mij duurde het vrij lang met upgeare tot ik het snapte. Ik was bijvoorbeeld op een ilvl van 500 nogsteeds LFR aan het doen van de oudere raids ( ToT ). Ik wist niet wat burdens waren etc etc.

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Vanavond Flex raid. Kan een keer meedoen op donderdag dus even kijken hoeveel we kunnen clearen in 2 uur. Ga geen need rolls gebruiken, gebruik ik wel in Normal raids.

Verder ga ik sparen voor heirlooms paladin tank. Wil hem volledig met heirlooms proppe en tank spec kiezen omdat ik nog geen tank heb. Lijkt me toch leuk om te doen. En tank wil ik liever niet boosten maar gewoon qua levelen leren.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Kutzooi. Wel 50 euro van mijn rekening geschreven, maar nog niet toegevoegd aan Battle.net balans. Zit er nu al een paar dagen op te wachten en wil dat geld terug laten storten op mijn bankrekening, maar dan moet het eerst op mijn Battle.net komen aangezien ik daar nu geen balans op heb staan. Die 50 euro was in eerste instantie bedoeld voor een boost. Ik moet ook niet zo impulsief zijn af en toe, maar heb er nog een grotere hekel aan als ik langer dan een dag moet wachten om krediet te krijgen als het geld al van mijn rekening is geschreven. Een paar dagen vind ik voor Blizzard al best lang, maar het kan ook liggen aan het Automatische Incasso gebeuren, al vind ik het dan wel weer vreemd dat het nu dus al van mijn rekening is geschreven maar ik nog geen balans heb. Geduld hebben dan maar!!!??? :+8):cool:

Edit: Zo, record van Blizzard ofzo. Nu al met een GM aan het chatten! 8)

Laatst bewerkt: 27 mrt 2014
  6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er aan te denken om zelf weer te beginnen tot Wildstar komt. Al sinds WotLK niet meer echt gespeeld. Ben aan het denken om met de boost een compleet andere character dan mijn vorige mains te spelen (Druid, Priest & Paladin).
    Twijfel erg tussen Shaman en Monk. Ben toch wel geïnteresseerd in vooral melee, mobility, en mezelf geen megooltje voelen die zomaar wat knopjes indrukt.
    Vult een van deze classes de quota? (Alle specs mee tellend)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik ga geen uitgebreide uitleg geven, maar als ik dit zo lees zou ik voor Monk gaan. Ik heb in één van mijn weinige raids een Monk al eens 600K zien doen. Zeer zeldzaam, maar het kan wel en is ook, voor zover ik ze ken, meer een melee class dan Shaman. Shaman nog altijd goed voor healen, maar je zoekt Melee. Monk is wel redelijk pittig levelen, maar je kiest waarschijnlijk voor een boost.

En ik ken je skills nog wel uit het verleden, toen je hier nog veel postte. Monk gaat je wel lukken en sinds Wotlk word bijna alles je steeds meer voorgekookt, op het echte raiden na dan, dus het zal voor jouw allemaal wel niet zo'n probleem zijn. :thumbs:

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Shaman heb ik nog niet zo heel lang 1 van 90 maar heb hem wel Enhancement Deoxis. Is een vrij makkelijke Melee klas. je hebt maar een paar hoofd aanvallen, als die op CD zijn dan pak je een kleinere tot je lightning bolt procced dan doe je die en dan weer van vooraf aan.... Dus als je uitdaging zoekt zou ik geen Shaman pakken. Wel zijn de cooldowns echt vet.

Gister Flex raid gehad. Begonnen op deel 3. hebben 2 bazen gecleared:confused:. Echt stuk voor stuk naabs die we bij hadden met de guild. Bij Malkarok echt veel whipes gehad omdat mensen niet letten op de puddles en niet letten waar de smash komt. 2de baas hadden we in 2 keer. en bij laatste baas gingen mensen achter de Dino lopen, zodra die omdraaide gingen ze dus dood -_-.

15de loopt mijn subscriptie af en zit te twijfelen of ik het waart vind verder te gaan. Ik denk dat ik titanfall ga halen en dan alleen nog mee ga raiden op WoW op zondag avond en maandag avond. Het farmen etc doet mij niet veel en vind ik ook niet leuk om te doen voor die paar uurtjes in de week dat ik speel.

9. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ik moet zeggen dat ik het farmen ook al weer zat ben. Ik wil graag terug naar terrokar server. En daar een guild zoeken. Zonder guild is er echt weinig aan. Misschien maar weer even links laten liggen en verder gaan met Diablo 3.

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Wat wil je gaan doen in WoW? Als het gaat om raiden raad ik je aan om gewoon lekker te wachten tot Warlords uitkomt. Op dit moment is het enige wat nog 'nieuw' aanvoelt is pvp, omdat het nieuwe arena seizoen paar weken bezig is.

Melee en mobility zit je met monk goed. Met uitstek dé beste 1vs1 class en erg leuk om te spelen. Helaas op hoog niveau niet viable in 3vs3 als dps. Healing monks maken sterk een opkomst in arena nu (ook op de hoge ratings, dus daar zit het wel goed mee.

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Mij gaat het echt om het raiden. Ik speel maar paar uur per week en dit benut ik door te raiden. Ik farm niet, en ga bijvoorbeeld ook niet voor die legendary cloak. Puur omdat ik daar geen tijd voor heb en geen zin in heb. Ik raid liever de tijden dat ik online ben en ga vaak ook alleen online als er een raid is.

Heb van het weekend Titanfall aangeschaft voor de PC. Weer iets totaal anders om te doen en bevalt me erg goed moet ik zeggen. Vanavond sta ik confirmed voor de normal raid. Deze ga ik nog doen en dan kondig ik denk ik aan er een tijdje tussenuit te gaan. In iedergeval tot de zin om te WoWe weer terug komt. Op dit moment zoek ik het gewoon even niet meer.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Bij mijn guild aangegeven dat ik even pauze neem van WoW als actieve raider. Dat ik nog wel soms online zal zijn, en als het echt nodig is en ik er ben wel mee raid. Ze vonden het niet leuk omdat ik een vaste healer was in het main team. Maar ze hebben wel aangegeven dat ik altijd terug kan komen.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    En het is weer raak. Fuck off met die aanvallen zeg. Mijn hele real life ID lijst lijkt weg te zijn en ik kom ook al nauwelijks in DB III. :emo:

14. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Diablo net zo erg. Ziekelijke lagspikes vanuit het niets. Iedereen werd eruit gekickt. Kan nu wel inloggen maar niks doen ingame.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Die idioten die dit doen mogen ze van mij heel lang opsluiten. Als het Chinezen zijn, dan gebeurt dat ook nog wel als ze gepakt worden. Gewoon triest, wat bereik je hiermee naast bedrijven en hun klanten naaien met zulke kutstreken. Als ik kon hacken, dan zou ik echt tegen dit soort lui strijden. Gruwelijk ziek word je er van. :emo:

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja wat wil je gaan doen. Wil je nog gaan raiden? Dan Enh Shaman. Top dps en leuke rotatie. Ik speel zelf na jaren tank, healer of ranged dps gespeeld te hebben nu Feral en Enhancement en ik ben er zeer over te spreken. En je kunt alijd dual healer nemen voor bv PvP.

PvP is op moment the place to be denk ik. 3vs3 dan. Healer is altijd goed al heb ik daar voorkeur voor Shaman, Priest of Druid.

Cloak haal je juist door te raiden. Bijna alles quests kun je in de raids doen. Niks farmen aan hoor.

Laatst bewerkt: 8 apr 2014
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
  18. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Volgens mij hadden ze jaren terug ook al een idee om je Mount te pimpen. Kon je er van alles op zetten. Geen idee waarom het toen niet is door gegaan.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik word er nu constant uit gekickt, als die bijna geladen is na het inloggen. Hopelijk geen DDOS aanval. :'-(

Even afwachten of het straks en anders na mijn nachtrust wel lukt. :eek:

Edit: Lijkt voorbij te zijn die kick ellende.

Laatst bewerkt: 17 apr 2014
  20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb ik ook een tijd gehad. Dan stopte de muziek in tijdens het laden?

Deel Deze Pagina