ok nu snap ik het niet meer... ik hoop dat iemand me het nu goed uit kan leggen je hebt 3 soorten hit cap; white, poison en nog 1 ofzo. wat is daar nou de cap van, en waar kun je die zien? want als ik bij mijn character page kijk zie ik daar staan: +9,85%, maar als ik met mijn muis op dat getal ga staan komen er allerlei andere getallen tevoorschijn. Hoe zit het nou? http://eu.battle.net/wow/en/character/trollbane/eglerion/simple
Kom je een keer online, blijkt de hele guild te gaan mergen met een andere. Die guild waar we samen mee gaan hebben we al eens eerder wat mee samen gedaan. ICC voor Cata, 25 man. Ik krijg echt het idee dat ze niet weten wat ze willen soms. Dit is ook een van de redenen waarom ik minder speel, maar heb voor de zekerheid nog wel mijn main overgezet. Ze willen zelfs dat ik ook mijn alts overzet, maar dat vond ik nog niet nodig. Kijk eerst maar eens naar de toestand van die alts.
Oke echte WoW spelers ( neem ik aan dan ) Ik heb gisteren nieuwe PC gekocht, sterke vid kaart, sterkste processor enzovoort en ga vanaf vanavond / morgen weer beginnen met WoW. Ik ga mijn character omzetten naar een andere server en bij mijn weten mag je dan ook talents aanpassen? althans volgensmij wel. Ik heb een DK van level 80 en vroeg me af wat nou de beste spec is voor dit manneke?
Je kan altijd je talents veranderen, gewoon naar je classtrainer gaan. Je talents hangen van je rol af in dungeons, dus wat wil je gaan doen? Ik zie dat je pas 80 bent dus eigenlijk is het nog niet van groot belang, maar voor te levelen zou ik dan Frost of Unholy kiezen aangezien Blood de nieuwe tankspec van Cataclysm is. Ik ben zelf helaas al te lang offline geweest om je de precieze talents te kunnen vertellen.
pas 80? is maar 5 leveltjes vorig jaar was ik de shit hahaha. Maar blood ineen keer tank? pff vorig jaar was dat PVP maar goed ik zal het wel is na kijken. Thnx
Als je wilt DPS'en kan je tot je 25 man raids gaat doen het beste Unholy spec nemen. Die out DPS't Frost iets. Wil je tanken, dan neem je Blood inderdaad.
Heb m'n dk net 85 gelvled maar tis toch niet wat ik zoek, ze voelen beetje nep. Daarom maar ff retri pala gemaakt en die wil ik wat boa's geven, heb nu de shoulders, en ik ga ook de 2h nog even regelen, maar wat is verder belangrijk voor hem?
Als je compleet random dps leuk denkt te vinden, moet je inderdaad voor een ret pala gaan Ik kan in 2 dezelfde gevechten de ene keer 20k dps doen, en een week later onder dezelfde omstandigheden 15k dps doen. Je bent compleet afhankelijk van procs, waardoor de potentie er wel is, maar het door pech er gewoon niet uit komt. Anyway, strength, mastery, crit is wat je nodig hebt.
Gister eindelijk Chim HC 25man down, Zit op het moment op normal aan de 9/12 en de HC 2/13. Linkje naar mijn armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/lightbringer/drûnkadin/simple
Als dit een alt is heb je nog meer dungeons en raids achievements dan mijn main. Aan de andere kant raid ik ook veel minder denk ik. Wel nice, dit zijn wel chars die je als je main kunt gebruiken gezien de haast onverslaanbaarheid in of pve of pvp. Nice char, doe je goed.
Dit is inderdaad mijn main, Mijn alt is een Worgen Warlock met de naam Grexoz op Lightbringer-EU. Niets speciaals aan die charater .
Heerlijk om zo'n main te hebben. Als gamer geeft dat wel een lekker gevoel, dat je dat al bereikt hebt.
Maar weer een Kleine update. Eindelijk Cho neer en zit nu aan 10/12 normal, 2/13 heroic. Vandaag 3 nieuwe items, De heroic Healing neck van halfus HC, de healing trink van cho en de healing trink van VP. ik ben weer blij morgen Chim en atramedes hc.
Vraagje, Kun je ook ergens mooie mounts kopen? Flying mounts... Ik heb 1 Red Drake zo'n grote maar wil er nog 1. Niet van die kleine frot dingen ik heb al 310 % Speed dus wil wel een grote maar dat is volgensmij alleen via Dungeons en raids of niet? Ben weer beetje noob, heb anderhalf jaar niet gespeeld ben nu ook pas level 83 met mijn DK
Je zou naar Dalaran kunnen gaan en daar een paar vette vogels kunnen kopen, als je alliance bent. De rest is inderdaad bijna allemaal via dungeons en raids. Je kunt ook proberen de Netherwing of Skyguard te levelen in Outland. Die mounts zijn wel vrij groot, vooral de Netherwing en kosten geloof ik iets van 200 G per stuk, maar zijn 160 na een korting op exalted geloof ik. Heb ze zelf ook allemaal.
Wow fun class Ik heb WoW voor een tijd gespeeld maar ben een tijdje geleden gestopt. Ik wil het weer een keertje proberen maar ik weet niet welke class ik zou moeten nemen. Ik heb een warrior en een hunter gespeeld. Ik zit te denken om een lock te spelen. Ik wil graag kunnen lvlen en goed kunnen dpsen in een dungeon. Ik vraag niet om de beste class maar gewoon een leuke class om te spelen. Wat vinden jullie een leuke class om te spelen?