Zit te twijfelen. Ik heb een Level 75 mage met nog 15K gold. Maar die staat op Alliance en op een andere server. Overplaatsen en Faction change is 45 euro. Als ik een boost koop is het 50 euro en hoef ik die 15 levels niet te doen maar dan heb ik dat gold nog niet... blegh.
Als je die 75 boost zijn ook je beide professions max leveled. Is ook wel lekker en scheelt ~10k-ish per profession.
Klopt inderdaad. Maar dan is het €95,00 haha. Server + Faction switch en een boost Gaat hem niet worden haha.
Ahja, mocht professions je iets boeien zou ik gewoon een character naar 60 levelen (zou tegenwoordig retesnel moeten zijn) en dan de boost kopen. Scheelt je het tergende level gedeelte van 60-90 + je krijgt beste professions for free.
Ja heb ik al inderdaad. Heb ik mijn Shaman mee geboost. Maar naar level 60 levelen vind ik nou ook niet echt super snel hoor. Behalve als je met 2e levelt en dungeons doet de hele tijd. 1 healer en de ander tank is instant dungeon de hele tijd.
Weet niet wanneer jij 1-60 nog hebt gedaan, maar gaat nu echt rete snel. Echt stukken sneller dan 85-90 hoor.
Monkey runs zijn ook alleen viable als je rested xp hebt. Anders moet je er ook 120412401 doen wat tergend saai is.
True, maar moet bekennen dat ik het alleen deed voor de laatste stukken van 89-90. Tegenwoordig doe ik het wel via quests, als ik weer zin heb om een Paladin te levelen.
Zaterdag besloten toch maar cloud serpent te gaan halen aangezien de mount voor mij dropte op Huolon. Elke dag queste duurde mij te lang, heb de begin quests gedaan naar Honored, daarna eggs gezocht tot Revered. Toen het item gekocht voor dubbel XP. Next day weer quests gedaan en eggs gezocht en was gister Exalted. Toch een hele vette mount. Ook Dark Phoenix gekocht, was even flinke duit 2700 gold maar wel waart, nu mijn 2 vetste mounts. ( ben geen mount hoer heb er 25 ) Enige die ik nu nog graag wil is Ashes of Al'ar, ga ik farmen maar hele lage drop rate dus zal wel even duren. Ga samen met maat van mij die hem ook wilt dus 50% kans als hij dropt.
Omdat die laatste baas alleen maar stunt. Althans als die gasten allemaal op je af komen. Ik ben wel een hunter maar is dit gewoon solo te doen? Rest van de bazen is zo gebeurd.
Ook maar weer eens een maand gekocht. Ik ben nu bezig een Mage naar 60 te levelen. Als ik dat gehaald heb koop ik de expansion en boost ik hem naar 90 zodat ik ook meteen de professions heb. Het gaat inderdaad wel redelijk snel, ben nu twee dagen rustig bezig en al level 30.
Die stun is maar van 1 van die advisors? Je doet echt iets niet goed als je op lvl 90 dit niet kan solo'n.
2700gold is ongeveer een uur werk.... Equip die staff die dropt en geef je zelf de buff. Laat je per de mobs killen. BM speccen is het makkelijkste. Sowieso alleen farmen die mount. Weet niet welke gear je op je Hunter hebt, maar ik burst die 4 man binnen 5 seconde down...