Warlords of Draenor met doosje in de winkel gekocht. Nu nog snel die Mage levelen zodat ik de boost kan gebruiken.
??? Heb hem ook wel eens met 2 spelers gedaan. Dan wordt er 1 MC'ed. Ook wel eens pet vergeten te dismissen. Dan reset hij niet hoor. Heb al vaker mijn pet gekilled in die battle... Solo MC reset de game vaker. Zoals die mobs bij de Warlock boss in deze raid. Als ik mijn Mage en Water Elemental uit heb bij de Draak boss in SP dan reset de boss wel. Bij deze boss nog nooit gehad. Daarnaast ging mijn vorige comment over totaal iets anders. Daar zeg ik dat het makkelijker/beter is om solo te doen dan met 2 spelers.
Bij mij nog geen 10 kills, maar heb wel al alle andere loot gehad naast de mount. Heb je alleen geen reet meer aan, want trans mog vind ik eerlijk gezegd een beetje lame.
Omdat ik liever een item heb wat ik ook ''echt'' draag in de game, ipv een likje verf erover heen zeg maar. Hou het liever bij het origineel, wat ik overigens ook prima sets vind.
Agree, ik heb nu 4 transmog sets voor mijn hunter en 3 voor mijn Priest. Geweldige toevoeging. Thanks voor de info over Tempest Keep!
Ik niet, daarom draag ik eigenlijks alles origineel en wat ik kan gebruiken. En als dat betekent dat ik veel moet mixen, dan vind ik dat echt geen probleem. Op de één of andere manier vind ik het wel leuker in Diablo III, maar de gewoonte zit er nu éénmaal in bij WoW.
Alles origineel dragen wtf. Waarom zou je dat doen als je de transmog optie hebt? Geen wonder dat je dan gekicked wordt uit groepen, draag je nog minder bij...
LOL gasten. Hoe vaak raid ik nu eigenlijks. Misschien een LFR eens in de 2 weken als ik speel. Bovendien focus ik mij ook al een aantal jaar niet serieus meer op het raiden. Ik weet ook wel dat ik het niet goed kan, maar om nou om een uninstall te roepen. Ik quest liever, geniet liever van de wereld, handel liever wat, dan de eind content. Dat vind ik meer voor de competitie liefhebbers. Er is meer in WoW dan alleen raiden, gelukkig wel.