1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Even inhaken met de Paladin: Daar kan je, wat mij dus overkwam, met under geared zijn zelfs meer Aggro als Tank halen dan veel dps ers en de andere tank. Hierdoor had ik dus al meerdere keren een wipe. Het was in LFR, dat moet ik er wel bijzeggen. Andere Tank zei: Hou eens op met tanken, je doet teveel aggro waardoor we steeds dood gaan. Ik zei tegen hem dat ik alleen mijn best wilde doen, antwoord die dat het wel wat minder mocht. Ik zuig nog meer in DPS dan Reckuuza met Diablo III, no offence intended Reckuuza, dus was verbaast dat ik kennelijk meer tanking skills had dan DPS, ook al is het LFR, je moet toch ergens beginnen. :+

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Onmogelijk...

Of je had Righteous Fury aan staan.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat klopt, maar die heb ik standaard aan staan.
    Dan maar iets anders aanzetten de volgende keer. :+
    Ik maar denken dat het hielp, want het was wel zo-
    tegen mij gezegd dit te doen. :emo:

4. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Neem aan dat je dan als tank de queue in gaat? :) Of ga je als DPS class met een tank spec de wachtrij in? 8)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als Tank, met Tank gear, Tank spec, alleen die RF aan.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe wil je dan als DPS meer aggro halen? Dat gaat allang niet meer. En ja die moet je aan zetten. Anders houdt geen aggro.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    In de groepen waar ik in zat was het steeds een wipe. Ik had niet eens heirloom gear aan, want die LFR is op 90 en mijn looms gaan tot max 85. Bovendien ligt het misschien ook wel aan mijn rotation. Ik kies voor zowel een single boss als een aoe encounter voor die skill waar je 4 in één keer tegelijk kan raken en daarna roteer ik o.a. met die skill waarbij je de aandacht van de boss houd. Die in combinatie met RF zorgde volgens een tank steeds voor de wipe. Of hij was superslecht, of ik had een betere spec en gear. Dat laatste is het minst waarschijnlijke. We hebben het nog steeds over de Paladin, maar vergeef me even dat ik de skills niet weet. Heb al een aantal maanden niet meer gespeeld en mijn aandacht er ook niet op.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Onzin van die gast. Waarschijnlijk vergat hij te taunten waardoor je een wipe kreeg. Dat het aan de rotation ligt is echt onzin.

9. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Serieus... Wilde inloggen met mijn paladin.. Kon niks doen, niet lopen, geen heartstone gebruiken niks. UI reset gedaan, alle add ons verwijderd. Ik zat gewoon vast, in een mailbox 8) Maak een ticket en niet veel later komt de GM me helpen. Bleek dat ik de laatste keer voordat ik uitlogde mijn toon in een sneeuwpop had veranderd, boven op een mailbox. Dat was dus het probleem... wtf, gelukkig kon de GM er wel de humor van inzien... |:-

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik leer ook iedere speelsessie wel weer kleine dingetjes, zoals dit dus. Ik liet hem echter wel zijn gang gaan destijds, met mezelf als off tank. Toen ging het prima, al was het erg lullig om helemaal niets te doen in een fucking LFR. 8) Overigens heb ik al wel wat ervaring opgedaan met MOP bosses op normal, waar gelukkig wel iedereen degelijke kennis van o.a. taunten heeft. Ik reageer trouwens alleen op serieuze pugs, tenzij ik me echt verveel. Niet van die gasten die net als in ICC destijds al na 4 bosses stoppen. :emo:

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    DK aan het gearen. Besloten 2H frost te kiezen. Krijg nog geen man dood met een ilvl van 480 maar heb nu in iedergeval set item van 2 en een trinket. We komen er wel haha. DOe nu gewoon dungeons en die punten lever ik in tegen Honor. Met 398k health pvp doen schiet niet op :D.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Frost DK is niet echt sterk in PvP, maar als je het leuk vindt :thumbs:

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Lol als ik arena speelde met mijn vrienden grapte we altijd dat onder de 1300 rating de frost dk zone was. Boven die rating kwamen ze nooit. :D

Zou unholy leren als ik jou was.

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Speel arena op 2200 rating btw.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Speel nooit veel arena maar vooral RBG. Maar als ik arena speel en een Frost DK tegen kom weet ik al dat we gewonnen hebben :+

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Blij dat ik dat heb voor mijn DK. Werkt erg lekker. :9

17. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Vandaag de Ashes geloot. :D Ik had hem volgens de armory tien keer op mijn Priest en dit was de eerste keer dat ik hem deed op mijn Warrior. Best wel geluk gehad dus. :cool:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Inferius zal wel jaloers zijn op je geluk met zijn 30 keer. :+

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nee hoor. Duurde misschien 2 maanden ofzo. Had genoeg toons om Kael'thas meerdere keren per week te doen. Volgens mij deed ik hem 4x per week ofzo. :p

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hap. :+

Ik zal waarschijnlijk wel 1.000 keer moeten proberen net als zo ongeveer die Raven Lord. Hawkstrider had ik wel 12e keer, Baron Rivendare in 19 en die Green Proto Drake, met originele cooldown, 17 eieren en de laatste weken dat ik speelde hoorde ik nog mensen die met mij gestart zijn met spelen ongeveer en die green proto drake nog niet hadden.

Trouwens, vergiste me een beetje in je mount Inferius, was Ony die ik bedoelde. :thumbs:

Deel Deze Pagina