Als je DPS en een leuke class wilt combineren, dan zou ik voor Rogue gaan. Je hoeft niet om een pet te denken zoals bij de Hunter en bovendien worden ze, bij mij althans, veel gevraagd in Dungeons en Raids. Ook PvP schijnen ze wel goed te zijn, maar dat heb ik nooit met een Rogue gespeeld. Het is een makkelijke en leuke class om te levelen en gaat voor mijn gevoel zelfs sneller dan een Hunter, als je kijkt naar de verhoudingen met of zonder een pet erbij. Rogue is bovendien gaan voor lockpicken als je een keer solo een dungeon wilt doen of als je een chest tegenkomt die niet anders open kan. Zelf vind ik een Rogue een van de fijnste classes, misschien de fijnste, die er in WoW is.
Even commenten op Yellow hier: Hunter leveled rete snel, juist omdat je niet aan je pet hoeft te denken, omdat je pet vrijwel alles killed. Daarnaast worden Rogues worden niet 'gevraagd' in dungeons, leveling is wel ok, lockpicking is dood en totaal niet relevant tegenwoordig, pvp is prima. @infinite: Naar mijn mening als je een leuke dps zoekt zou ik voor een Mage gaan, leuke variatie in specs en dps is gewoon prima overal.
Als Holy paladin in Arena's/bg heb ik een stronthekel aan Rogues. @infinitelau Druid is ook een leuke class; Vooral als Feral level je redelijk snel.
I wil graag een char maken die leuk is om te pvpen, pveen en dungeons. Wat is dan een goede class om te kiezen?
Elke class gaat snel dood als je niet skilled ermee bent. Mages hebben prima survivability als je weet wat je doet. (Frost met name)
Ik vond het ten opzichte van de andere classes ook een pain om te levelen. Behalve dan misschien de Priest, maar die is gewoon erg om te levelen omdat het retetraag gaat.
Ik baal wel een beetje xD Kheb op het moment niet echt veel zin meer in WoW -.- Ik wil graag wat anders proberen terwijl ik nog tot eind mei heb !! Jammer van mezelf hahah.
QQ. Join gewoon een leuke guild en voor raids moet je nu wel een beetje hersens hebben. Ik snap niet dat mensen zich vervelen. Ik bedoel ik heb nu 10000+ achievement points, The Insane, 55+ factions op Exalted etc. etc. en ik vermaak me nog steeds... 3 avonden raiden met mijn guild, RBG, dailies, premades, questen etc. En Yellow je verkondigd onzin met je verhaal. Rogues worden helemaal niet zoveel gevraagd, ze komen mee met de dps op de meters in raids en dat is het ook. PvP is ruk, stun -> stun -> geen dps -> lol. En hunters met een pet zijn echt wel makkelijker tijdens het levelen, voor je het weet zijn je mobs al dood door je pet. Mages hebben een survive van hier tot Japan.
De pets levelen jou namelijk. Hun tanken en dpsen en jij st aat er bij om mooi te zijn en xp t vangen. Makkelijker en sneller kun je volgens mij niet levelen.
De beste keuze is Paladin. Hij kan retegoed DPS'en, je kan eventueel healen in dungeons dus ook snel een party met de dungeon finder en je kan tanken, dan heb je helemaal binnen luttele seconden een party. Ook in PvP is de Pala een graag geziene bondgenoot.
Het kan dan wel vrij random zijn, ik was laatst in een HC'tje met mijn DK unholy samen met een vriend met zijn Pala. Ik zat rond de 12 - 13k dps en hij toch vrij constant op de 14 - 15k. Erg frustrerend overigens hehe