Dan is er nog de optie irritante troll. Ik zal er rekening mee houden als ik ooit weer in zo'n group kom. Meestal begint dat toch met focken in de chat.
Tuurlijk zijn er irritante mensen. Maar LFR is zo ontworpen dat er nog kills gemaakt worden ook al zitten 7 mensen op de WC te schijten.
Ben benieuwd morgen wat iedereen er van vind. Ikzelf ga door lack en geld en door andere games pas ergens in December op mijn gemak levelen. Waarschijnlijk ook gelijk meerdere characters als het niet al te lang duurt.
Je kan hem al 3 maanden kopen lol. Ik ga morgen even gluren en dan vr tm zo komen er 3 vrienden voor een nerd weekend langs.
Ik doe lekker rustig aan, heb niet echt veel tijd de komende paar dagen. Ik vraag me ook af of ik echt veel ga spelen deze expansion, maar ik had hem al gekocht dus even naar 100 levelen kan geen kwaad.
Mooi dat ik vanavond kan beginnen. Ik krijg trouwens ook nog de retail versie thuis gestuurd, gratis. De reden dat dat gebeurt is omdat de eigenaar van Evilgamerz lange tijd niet wist of hij hem wel kon krijgen, daardoor had ik hem al eerder aangeschaft in de vorm van de digitale C.E. Is het trouwens 0.00 onze tijd gewoon, of later??? Ik wil wel gelijk los als ik niet te moe ben rond die tijd. Had vandaag een afspraak vrij vroeg.
Ja volgens mij gewoon 12 uur dat we los kunnen Afgelopen weken weinig gespeeld, maar nu toch wel erg veel zin in!
Er geen geen speel tijd bij toch? Bij een uitbreiding? Ik heb ze altijd gekocht terwijl ik nog speel tijd had.
Pfff die Garisson quest... wacht al 2 uur tot ze dat gefixt hebben Leuk als je geen andere quest hebt om daarmee verder te gaan
Even een vraagje. Krijg je nou ook een extra level 90 als je het spel al speelt en de gewone winkelversie vandaag binnen krijgt net zoals ik dus?