1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ret Paladin is shit in DPS, in het algemeen zitten ze ergens rond het midden in raids.
    Balance druids zitten in de top, en feral druids outperformen de meeste paladin specs gewoon in arena.
    Daarbij komt ook nog eens dat het een schijt rotatie is die je met twee bakstenen nog wel kan performen.

2. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Het is onzin dat het "shit" is in DPS zoals jij zegt. Ik heb zelf in de praktijk ondervonden dat ze het redelijk goed doen.

Daarnaast zit je alles mooi te vertellen over raids en arena's terwijl de tips voor iemand zijn die net een character gaat starten. Dan lijkt mij dat niet enorm relevant.

Last but not least, Pala's zijn toffer om mee te spelen dan druids en dat is eigenlijk het belangrijkste :b:

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Beste tip: begin gewoon niet aan de game.

4. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Begin alleen als je alle tijd v/d wereld hebt. O-)

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Waaromk moet je alle tijd hebben? ik heb een druk leven, vriendin , vrienden werk. Ik doe doordeweeks gewoon beetje levelen en een Alt levelen, hoog uit anderhalf 2 uur per dag, beetje dungeons etc en in het weekend zaterdag overdag af en toe een raid en heel soms zondag ligt aan mijn schema.... Bevalt me goed ik hoef niet elke avond te raiden en perce de beste gear etc, als je dat wel wilt dan moet je inderdaad elke dag veel spelen:p

6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Toffer? No offence maar paladins zijn en zullen altijd min of meer een 2 button class zijn. Ik heb nog aangegeven dat de rotation niks voorstelt en als je op procs moet gaan zitten wachten noem ik het geen leuke rotation om te spelen nee. En alles wat in raids en arenas wordt gezegd gaat ook mooi over in instances/battlegrounds.
    Komt misschien neer op smaak maar fact is dat druids een van de meest actieve classes in WoW zijn. So yeah, voor een beginner is het perfect om mee te beginnen en er veel lol mee te hebben. Zeker omdat ze over het algemeen wat 'interessanter' overkomen ook nog is dan paladins i.v.m. forms, wat OOK nog is newbie friendly is vanwege flight/travel form.

Ik ben hier echt niet uit mijn nek aan het lullen ofzo

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Geluk ben ik na maanden van heftige discussies op die onderwerp ook maar overgegaan op een dergelijk systeem. Pim en alle andere hebben me dat wel goed ingepeperd. Goed voor hun en goed voor mij. Was echt een drama in het verleden met die vele vragen hier, nu af en toe alleen een noob opmerking. Werkt prima zo door me er niet veel meer van aan te trekken in en out game. ;)

8. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Ik zeg ook niet dat je uit je nek lult :) Het zal ongetwijfeld met smaak te maken hebben. Persoonlijk vind ik Druids helemaal niet leuk, juist door die forms. Pala is wat "serieuzer". Daarnaast hoeft actief niet leuker te zijn.

Ik vind het heerlijk om te healen met mijn priestje, lekker rustig aan (pre-raid) en soms om actief te rotaten met mijn unholy DK. Maar ik vind meer ontspannig in het relaxte healen.

Maar zoals je al zei, het is ook een kwestie van smaak. Ik zou zeggen level een aantal aantrekkelijk classes naar 20 en maak van daar je keuze met welke je verder wilt.

9. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Inderdaad, gewoon even zelf wat uitproberen en kiezen wat je zelf het leukst vindt.

10. infinitelau

infinitelau Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik hoef niet echt te weten wat nou de beste class is want er is geen beste class, ik vraag gewoon wat andere mensen een leuke class vinden om te spelen. hunter bijv. is wel een hele sterke lvl class maar ook heel saai omdat de pet alles doet en jij alleen van afstand hoeft te schieten (Vind ik).

11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    er is zeker wel een beste class. Blizzard is verschrikkelijjk in balancen :D

Ik zou zeggen druid. Je krijgt een mooi voorbeeld van hoe alle drie de roles werken en het is ook met travel form e.d. een mooie starter class.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Mount en char in een. Levelt snel, levelt leuk, imo meest gevarieerde class die er is. Van de magic classes ook de leukste.

Je had het over Balans? Een paar jaar terug zeurde ze dat DK's te sterk waren. Nu roepen ze op mijn server al dat ze te zwaar generfed zijn. Er zijn echt een hoop gasten die gewoon willen blijven janken met die onzekerheid over wat ze nu werkelijk willen met hun class. De ene keer is die te sterk, de andere keer te slap. +10 erbij, -10 cooldown, het is ook nooit goed.

Ik ga er ook niet teveel woorden meer aan vuil maken. Komt er gewoon op neer dat heel veel wow spelers / gamers niet weten wat ze willen. Balans is daarom snel ver te zoeken.

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen het ook gewoon voor geen meter.
    Vergeleken met andere MMO's (ook al hoor je niet te vergelijken); ze kunnen het niet.
    Kijk maar eens naar Retribution paladins. Of hoe lang het duurde voordat mensen daadwerkelijk Shadow gebruikten op priest.

14. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    WoW's balans is gewoon om te janken. Er zijn genoeg MMO's op de markt waar de balans wel (enigszins) goed is en daar zeuren de mensen ook veel minder. Van alle MMO's die ik gespeeld heb sloeg Blizzard de plank het meeste mis. Dat betekent niet dat WoW geen vermakelijk spelletje is, maar hun balans verdedigen is gewoon een verloren zaak want het rammelt van alle kanten, al jarenlang.

Ik ben het overigens eens met Deoxys over Paladins. Als er een class is die me toch gruwelijk saai is, dan is dat het wel. Als je er van houdt om twee knopjes in te drukken en veel te autoattacken, ga dan vooral voor de Paladin. Zoek je een uitdaging (voor zover die er is in MMO's) dan zou ik toch eerder kiezen voor classes als de Priest, Druid, Rogue. (Ik zeg dit op basis van mijn ervaring tijdens WotLK, kan zijn dat deze classes nu gewoon easymode zijn met Cata maar heel radicaal kunnen ze het toch niet omgegooid hebben..)

Laatst bewerkt: 15 apr 2011
  15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Alleen als tank is een paladin goed tot zeer goed. Tevens druk je daar de meeste knoppen van de specs in. DPS is niet echt leuk, veel wachten op procs en meestal klote-dps. wowlogs laten trouwens zien dat paladins gewoon mee komen als dps, maar ik merk er nog te weinig van.

Toch blijf ik bij m'n paladin als tank; het voelt echt heel erg compleet aan, waarbij alles goed werkt en je voldoende 'oh shit' buttons hebt :)

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik Resto druids nu echt geniaal. Ze zijn nogal generfed dus niet echt top of the game, vind het erg tof om echt m'n alles te moeten geven om te kunnen performen.
    Balance druids is facemelt though 8)
    Priests zijn redelijk balanced, altijd wel fatsoenlijk geweest. Ga je nooit verkeerd mee.
    Rogue niet echt mijn cup of tea, mijne hangt nog op de 83 dus daar kan ik niet op commenten.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Na iedere update/patch ligt toch weer 90% van de spelers te zeiken. Dan is die weer OP en de andere UP en ga zo maar door. Vind het wel vreemd van Blizzard aangezien StarCraft erg goed gebalanceerd was/is.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat is het probleem ook. Blizzard verdiend tonnen met geld, maar waar de grootste winstmarge, lees marge, valt te behalen zullen ze ook meer voor terug doen. Uiteindelijk zal het geen enkele handelaar in deze wereld een worst schelen wat wij als consumenten denken, zolang ze winst blijven maken althans. Wij betalen gerust mee, voorlopig nog.

Ik zeg niet dat het snel komt, maar ik hoop wel dat er binnen aanzienlijke tijd een ommekeer komt door de spelers zelf. Dan zal Blizzard wel met iets groots moeten komen. Ik vind Cata tot nu toe op sommige punten vies tegenvallen. Levelen blijf ik het vetst vinden, al is het statement over de nieuwe quests ook aan de overdreven kant. Vooral de startgebieden hebben nieuwe, maar 70 tot 80% is gewoon herschreven. Dit soort dingen kan ik mij aan ergeren. Ik hoop dat hier ooit nog wat in veranderd, en niet dat ze bij elke patch weer een paar fokked op raids verzinnen. Echt elke major patch lijkt er wel een te hebben.

19. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Rogue is imo een hele fijne class, de dps is prima en met lvlen is het ideaal dat je overal langs heen kan ik stealth. pvp doe ik vrijwel niet dus daar kan ik niet zo veel over zeggen.

20. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Een quest ben je met één character in maximaal 10 minuten doorheen. Zeg dat je 6 85's hebt dan is dat maximaal een uurtje waard aan content.
    Raids worden wekelijks gedaan en kosten 2/3/4 uur om doorheen te gaan en die blijven 85's (ook het level waar de grootste playerbase bevind) elke week doen.
    Ik denk dat het duidelijk is waar de prioriteiten liggen en die horen ook zo te liggen.

Deel Deze Pagina