1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik niet, sommige stukjes zijn irritant kut om bij te komen. Moet je een heel stuk omlopen en omhoog om bij een klein plateau te komen waar je net niet op kan komen. Dit werkt gewoon erg frustrerend. Ik heb echter begrepen dat dit met de komende content patch waarschijnlijk wel gebeurd, hopelijk tegen een gereduceerd licentietarief.

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Nog altijd lvl 94, speel te weinig.. :p

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zo, alle buildings op mijn plot tier 3. :D

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat is snel, zeker ook met alts de nodige criteria gedaan voor die tier 3 blueprints? want anders gaat het volgens mij niet zo snel ;p.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Aan het sparen voor level 3 garrison. Iemand nog een weetje waar ik snel aan een lading grondstoffen kan komen? Missies willen niet echt opschieten en zelfs het omzetten van materiaal naar grondstoffen gaat behoorlijk traag. Ik kan dus wel een goede tip gebruiken, maar als die er echt niet is. Wil door bouwen. 8)

6. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Rares killen :)

Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nope, heb gewoon ontzettend veel gespeeld. :p Heb alleen de mine tier 3 met behulp van alts unlocked, de rest alleen maar op mn main.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Daar ben ik ook al druk mee bezig, maar heb er echt niet op gelet. Auto loot is zo verdomde snel nu.

Trouwens een handige gold tip van mijn kant: Crap Aaway! add on. Verkoopt meteen alle troep in je inventory. Aangezien jullie waarschijnlijk toch met volle tassen lopen is dit alleen maar handig. En je hebt meteen overzicht op wat je niet weg wil doen, of later of wilt belissen. Soulbound, crafting materials etc etc blijven allemaal in je inventory. Is ontzettend handig wanneer je volle tassen hebt of gewoon beter overzicht wil van je waardevolle loot. Kwestie van naar een vendor gaan en klaar is kees, liefst een blacksmith, aangezien je na intensief spelen meestal je repair rekening er wel uit hebt. Succes!

9. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Lang leve de mount dat een repair vendor bij zich draagt ;)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Heb ik gelukkig ook 16K ingestoken tijdens de LK periode. :+

Brocade vindt dit leuk.
  11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ja, ik wil net zeggen, volgens mij zijn sommige level 3 blueprints nog niet haalbaar als je alleen op je main speelt. Dus vandaar..

Ik speel redelijk veel, maar ben wel amper bezig met gearen/HC-tjes/raids. Als frost mage is dit bijna niet te doen joh. Cycles getest, talents aangepast, maar je blijft een redelijke lage DPS houden (10 รก 12K vanaf ilvl 622). En ik las op het forum dat ik niet de enige was. Waarschijnlijk pas als je ilvl van 640 heb ofzo, dat je dan opeens een DPS boost krijgt (als je multistrike chance en crit chance op een redelijk niveau zit gok ik). In de tussentijd ben ik vooral bezig met m'n garrison. Gisteren lekker wezen vissen, dus ik heb gisteren m'n fishing shack level 3 kunnen krijgen :).

Ik heb nu 4 gebouwen op 3, dus heb er nog genoeg te gaan, maar ik ga uiteindelijk toch 3 gebouwen wegdoen: Lumber Mill, Trading Post & Stables. Die heb ik puur voor m'n garrison resources en voor de mounts staan. Als ik daar klaar mee ben, dan wordt alles vervangen :).

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja heb precies hetzelfde gedaan, loop alleen net wat voor denk ik. Zo heb ik gisteren alle mounts getrained + achievements. Stables kon dus weg en kon er meteen een tier 3 Dwarven Bunker neerzetten. Same goes voor de Lumber Mill. :p

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Heb nog niets gelezen erover, maar is er al bekend wanneer die 5 dagen extra speeltijd komen? De app geeft bij mij nog aan tot 11 januari, maar dat is zonder de 5 dagen extra speeltijd. Vergoede speeltijd moet ik eigenlijks zeggen. Was er wel even benieuwd naar.

En gisteren hoorde ik in garrison trade chat dat er misschien wel helemaal niet gevlogen gaat worden Draenor. :'-(:'-(

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    De 5 dagen kan je vinden bij je account history. Is bij mij al toegevoegd.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Bij mij inmiddels ook, alleen de battle app gaf dat nog niet aan. Als het maar via de site loopt, dan komt het vast wel goed. Best nette actie.

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    De game begint naar mijn mening toch wel wat minder te worden nu de Garrisons een soort vervanging zijn van de capital cities, het voelt nu meer aan als een soort singleplayer game dan een MMO(ook al is het nog steeds een MMO)

Terwijl ik dit toch in het begin enorm tof vond, begin ik nu wel dagelijks te twijfelen of ik wel verder met de game moet gaan. :+ (maar misschien ben ik een zeikerd).

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Haha, ben zelf ook al niet meer in Stormwind geweest sinds de expansion uit kwam. Inmiddels level 3 Garrison. Ik moet alleen die auction house nog even zien te fixen, dat word even uitzoeken hoe dat zit. Daarna kom ik nooit meer terug op mijn favoriete camping plekje in de Stormwind tuinen. :+ Meestal vlieg ik ook even naar dat dorp op dat PvP voor AH zaken, maar dat doe ik ook niet meer als de AH in mijn garrison staat. Vind helemaal mooi, zo is natuur! :p

18. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Vliegen hoeft niet, naast je mines staat een toren met daarbovenin een portal naar Stormshield ;).

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik vermaak me anders prima in mijn garrison! Snap wel wat je bedoelt met de capitals. Stormshield zou daar een soort van replacement moeten zijn, maar daar is totaal geen sfeer. Gelukkig op de drukkere realms is er nog steeds volop volk in de citys.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Is er een weg terug? Het vinden van die portals in SS is zo kut. Heb onlangs pas die naar SW gevonden, terwijl die naar IF zo duidelijk was. :'-(

Deel Deze Pagina