1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Je garrison hearthstone ;).

Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Lol. :lol:

3. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Laat maar :p Je vraag was al beantwoord. Zag dat alleen niet op mijn telefoon lol

4. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Mijn server is dan niet zo gigantisch(ik zit nog steeds op Stormreaver) en de capital cities zijn echt leeg gelopen door de Garrisons, maar mijn punt is ook dat je altijd in je Garrisons wilt zitten om je missions in te leveren/completen en dat dit eigenlijk een soort vervanging moet zijn van de dailies. Dit is toch naar mijn mening te casual geworden of wel te makkelijk geworden, maar zoals ik al zei, misschien ben ik wel 1 van de zeikerds. :p

Stormshield is inderdaad totaal bagger. :+

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Garrisons is eindelijk iets wat ik al jaren zoek in deze game. Ik zeg dat Blizzard dit moet uit ontwikkelen dat van mij de komende content patches en volgende uitbreiding vol mag zitten met dit soort SP dingen. Raiden komt 90% van wow toch niet door heen, lachwekkend arrogante guilds vaak, dus de top raiders zullen nu wel wat meer rust gaan krijgen hopelijk. @Inferius . :D

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat is het juist, het is grotendeels een single player game geworden door de Garrisons, het idee van raids lijkt nu wel een beetje nutteloos aan het worden als je ook raiding gear kan halen via je Garrison missions (LFR kon je ook al raiding gear halen, maar nu kan je nog beter raiding gear halen mede je Garrison missions).

Ik zag nu al dat ik niet het enigste ben die liever een capital city ziet waar jij je dingen kan doen, maar van mij mag het wel wat minder makkelijk. :+

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Minder makkelijk kan ik je nog in vinden, maar de rest eigenlijks niet. Deze game was hoognodig toe aan verandering na de twee laatste expansions, met Cata als dieptepunt. Ik kan verdomme zelf nauwelijks tegen verandering, en dan zullen gamers dat helemaal niet kunnen? Beetje WTF. Blizzard doet hier juist goed aan. Moeilijker zal het denk ik toch niet worden, want Blizz wil het gros van zijn subs wel graag terug denk ik. Gewoon accepteren en lekker door gamen. Ik vind het juist beter dat je meer mogelijkheden hebt om ook leuke gear te halen. Het is geen alleenrecht omdat een ander beter is dan jij, ook al zou je er in bepaalde opzichten wel voor moeten werken. Nee, casual grijpt de macht ben ik bang. :+

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Als het idee zo blijft zie ik de subs nog wel eens makkelijk dalen omdat wat je uiteindelijk endgame doet is je follower naar missions sturen, en dat is waar je het meeste vandaan haalt als je niet raid, dat gaat puur saai worden kan ik je nu al vertellen. :+

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    4 van de 5 modules voor de AH binnen en uitgerekend die Language Module nog niet. En waar kan ik de onderdelen farmen? Juist, in dat verrotte PvP gebied Ashran. Ben geen PvP, heb er geen aanleg voor, en uitgerekend daar verstoppen ze de onderdelen voor een stukje SP gameplay. Ik zit ook nog eens op een PvE server. Why, Blizzard, why? En ik ben niet de enige die er zo over denkt als ik enkele reacties op WoW Head mag geloven. :'-(

10. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zojuist die Bloodhoof Bull mount geloot. Man wat is dat beest groot :D

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    NOOOOOOOO, waarom moet er nu een pet quest in je garrison zitten als mijn hoogst gelevelde pet nog maar 14 is net. :'-(
    Heb dus echt geen flikker gedaan met pets in de vorige expansion. =(:confused:

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Niemand verplicht je om de quest te doen?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Nee, maar daar kan ik niet tegen als questen wel mijn favoriete bezigheid is. En daar komt die Universal Language Module nog bij als ik die AH wil. 4/5 heb ik. Grrr, weer zo'n heerlijk wow frustratie. :lol:

14. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Er zijn een heleboel (daily) pet quests :D. Ach, ik heb hetzelfde probleem. Ik vind die pets niet zo bijzonder. Ik speel liever Pokémon. Misschien dat ik het ooit weer oppak, maar op dit moment vind ik het niet zo boeiend.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik ben Alliance en kan niet eens de goede pet zones bij elkaar onthouden. Heb maar 1 pet op level 14. Ergste is nog die nutteloze en bijna tergende mogelijkheid om ze op de AH te verkopen. Je hebt toch geen reet aan een level 25 AH pet als je geen één tot level 25 hebt getraind. Blizzard doet helaas ook niet aan rare candy's. :'-(

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Die zijn er wel. :)

17. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
  19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Die chick in je garrison die je de pet battle quest gaf verkoopt ze.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Thanks! :thumbs:

Deel Deze Pagina