1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hier krijg je toch spontaan een boner van:

2. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
  3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Volgende week 6.2, maar nog niet direct flying beschikbaar. Schijnt volgens wow mounts te komen met een latere kleinere patch. Wel is de mount die je voor het voltooien van de flying achievements al beschikbaar met 6.2

Blij dat we straks kunnen vliegen, maar Tanaan Jungle vermijd ik wel tot het rustiger is daar.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
  5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eigenlijks alle raids en instances daar wel. Als je een char dungeon levelt en de eerste keer in Blackrock Mountain komt, dat is gewoon een straf. Maze Runner much? =(

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    De rotations waren net zo spectaculair! Frostbolt x1000

7. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hoe saai MC op den duur ook werd, de eerste Ragnaros kill zal ik nooit vergeten. Iedereen werd gek op TeamSpeak :D

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Haha, idd.

Ragnaros tanken met een Thunderfury, Mega-wervelwind om dat ding heen, top man. :cool:
    Al je stats gimpen om maar genoeg Fire Resistance te hebben, maakte het des te mooier om het dan te halen.

9. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Aah ja, fire resistance... Voor Ragnaros of Vael naar UBRS toe gaan om de fire res buff te krijgen van 1 van de mobs daar. Dan weer snel terug rennen om maxed out te zijn :D

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Woensdag dus de patch. Gelijk Tanaan Jungle in of laten jullie het eerst met rust tot de zone wat rustiger word?

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Waarom zou je wachten? Je gaat nu toch ook niet pas pandaria in omdat het rustig is?

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is wel twee jaar geleden dat die expansion kwam, maar goed. De enige reden dat ik het vraag is omdat er bij Cata een asociale drukte was, waardoor je ook een hoop quests pas veel later kon afronden. Iedereen greep alles maar voor je weg.

Respawns waren wel razendsnel, maar de spelers zelf nog sneller. Ik zit daar in Tanaan Jungle gewoon niet op te wachten. 8)

13. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja maar in cata kon je niet meeloten als iemand de questmob net een moment eerder aanviel dan jij. Dan moest je weer wachten. Nu kan je gewoon samen de kill maken zonder in een group te zitten en alsnog de questmark/item looten :) zit een wereld van verschil in.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mooi, want door al die discussie rond de game sinds WOD en 6.2, zet dat je wel aan het denken.

Woensdag dus gewoon een lekker ''fragfest'' houden. :+

Edit: Jullie ook last met het launchen van de game? Krijg de game en battle.net niet geladen.

15. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Mijn sub is weer verlopen :) Dus geen idee of ik er problemen mee zal hebben :)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lag aan mijn ''tijdelijk nieuwe'' virusscanner. Meteen er weer afgeflikkerd, werkt nu wel weer.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    6.2: Uw bevindingen graag heren.

Securing Draenor achievement duurt een stuk langer dan verwacht, iedereen is natuurlijk met die Tanaan Jungle bezig. Wat ik wel mooi vind is dat er per week een gedeelte online komt, maar door alle aankondigingen van 6.2 had ik het idee dat we alles in één keer zouden krijgen. Tanaan Jungle zelf valt me best tegen. Het is mij allemaal veel te vol, maar dat is persoonlijk. Het is trouwens ook niet de eerste zone in Draenor die behoorlijk vol is.

Ik hoop alleen dat ik de Securing Draenor achievement ooit binnenhaal, dan heb ik het ergste wel gehad. Vooral Skettis is kut om te halen, die heeft maar een kleine gebied en de nodige elites. Alle NPC's daar zitten allemaal ruim boven de 100 of 200K en daar kan een noob zoals ik niet goed mee om gaan. Ik moet en ik zal vliegen in Draenor. :+

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoe moet ik Assault on the Pitt en Assault on Stonefury Cliffs voltooien als ik de Securing Draenor achievement wil?

Ik word van al die drukke posts op wowhead o.a. ook niet veel wijzer en mijn realm genoten zijn bepaald niet sociaal.

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Eindelijk is Invincible gedropped! (best mount ever)

:D

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb hem zelf ook, 3e run. :D

Deel Deze Pagina