Leuk om weer eens een oude XBWer in de game te spreken. Brocade in dit geval, voor de mensen die zich hem nog herinneren.
Al een paar dagen een mount voor mijn main in classic. Level 40, de cap is 60, kan je die pas halen. Bij level 60 epic mount en eergisteren ook gelijk level 41 geworden. Met een warrior gaat dat echt enorm traag. Nu even wat bezig met mining and skinning. Zoveel toffer dan retail en mijn guild is ook top. Niet meer bij de Brozzers guild trouwens.
Top: Wanneer je guildmaster je genoeg vertrouwt om te kunnen zeggen dat ze Lesbisch is. Topvrouw ook. Heel erg lief, heeft al tien jaar een partner en is heel er vriendelijk en zorgzaam voor iedereen in onze classic guild. Afdoende dat ik met sommige daar er serieus over nadenk niet meer naar retail terug te komen. Veel te veel plezier in classic. Kom niet eens aan console games toe zowat. En altijd geduld met mijn autisme die gasten. Kan wel janken van blijdschap.
Hoppa. 255 mining in classic. Skinning moet nog even opnieuw opgekrikt worden. Cooking ook weer even mee bezig geweest. Vanavond en vannacht onderonsje met de guildmaster en een andere maat van mij. Hecht team met zijn allen, waar tot op zeker hoogte kleine piemel gedrag getolereerd word.