Hmmm. Morgen maar eens proberen dan. Kreeg de eerste boss in UP net niet neer. Kwam ongeveer 80K te kort. Wil toch minstens een keer die mountboss hebben gedowned.
Mastery werkt echter niet meer since 4.1 met de glyph. @Yellow, Lvl 80 Heroic, is makkelijk dan lvl 85 normals. Wel even tricky om het solo te doen maarjah. En je kan de eerste 2 bosses gewoon skippen. Je kan rechtstreeks naar Skadi gaan.
WTF, serieus? Het probleem is die eerste boss. Die veranderd dan in zo lelijk ding, dankzij de LK. Ik kan wel rechtsaf gaan als ik die trap af kom, maar komt die boss me dan niet achterna??? Sorry, maar ik snap het even niet meer. Er staat dat onder die deur recht van de trap namelijk zo'n dikke vette Scourge met 130K geloof ik. Ik wil het best proberen, maar dan moet ik niet die boss in die zaal ook nog achter me aan krijgen. Hoeveel K heeft die mountboss dan en vooral, hoe hard crit die???
Ok, bedankt. Die ga ik zeker weer een keer proberen. @ G Force: De tijd en zin om het nog door te zetten misschien?
Nogsteeds met mijn Priest aan het levelen. Hij is momenteel 68, vorige week dinsdag nog 56 en ik speel eigenlijk vrij weinig dus het gaat wel lekker. Gelukkig ziet hij er nu ook een stuk vetter uit, merendeel door de gear uit Dungeons dus begin er weer echt schik in te krijgen waar ik wel blij mee ben. Na het 85 maken en het gearen van mijn Priest ga ik denk ik ook nog een warlock maken. Dan heb ik een DPS, Tank en Healer.
Waarom niet een Rogue, ook een vette class? Ik heb er zelf ook weer een aangemaakt. Lijkt trouwens wel alsof elke class sterker is gemaakt. Vind zelfs mijn DK sterker en ik gebruik nog altijd dezelfde rotation sinds de release van Cata. Heb bijvoorbeeld Anzu sneller neer nu, pauzes in die bossfight niet meegerekend. Ook met die rogue heb ik alles in een paar klappen neer, zei het dat die nog superlaag qua level is. Kunnen jullie het misschien niet even bij andere classes bekijken? Volgens mij moeten jullie ook wel merken dat ze sterker zijn. Het kan ook bijna niet aangezien ik een paar maanden geleden las dat men klaagde over de moeilijke dungeons etc en Blizzard had wel het een en ander beloofd aan te passen. Misschien in de laatste patch?
Ik had het ook over andere classes. Gaat allemaal veel sneller. Ik bedoel dat ik niet eens heirlooms of mijn level erbij reken, misschien had ik dat nog even moeten zeggen.
Ja ik heb ook wel wat gemerkt met mijn Priest moet ik zeggen, ik krijg ze ook makkelijker neer als eerst. Kan ook zijn doormiddel van gear of dergelijke omdat ik toch al super lang niet meer op mijn Priest gespeeld had. Op mijn DK merk ik heel eerlijk gezegd niet veel verschil. Ik begin geen Rogue omdat ik dat geen leuke class vind... Warriors vind ik ook niet veel aan en Hunters vind ik voor de beetje lammere mensen.( no offence voor hunters hoor ) En warlocks vind ik gewoon awesome, mooie aanvallen, je kunt ook een soort van Pet dusja....
Heb je al een Druid dan? Zo nee, dan zou ik die echt doen via een Worgen. Hele vette class en imo levelt die het snelst van alle Magic classes. WTF. Is de connection bug verholpen. WoW Blizzard.
Net gedaan, maar had het de eerste keer niet grondig doorgenomen. Nu ook niet, maar wel gelezen. Trouwens: Nieuwe chars krijgen ook al standaard een stuk of 6 flightpaths. Ik kan nu met mijn rogue vanuit Elwyn, level 7, al naar alle FP's in Elwyn en ook die in Dun Morogh. Opzich wel relaxed, maar wat een verschil met de LK tijd.
Makkie Draag een staminaset trouwens, normaal ietsje minder HP, wilde even kijken of 200k mogelijk was buiten LFG buff ^^.
Faction change inc. Ik ben Alliance al een tijdje zat dus ik ga naar de Horde. Het enige kutte is dat ik mijn guild moet verlaten maar het zit er aan te komen dat die geen maand meer te leven heeft, een paar vaste raiders zijn al geleaved omdat we nauwelijk meer raiden. Ik moet trouwens even wachten want van een paar 'vrienden' ingame op de realm heb ik nog niet de RealID.
Heb laatst een Faction + Realm change gedaan. Als je er al over twijfeld zou ik het gewoon doen. Is best relax, nieuwe mensen, nieuwe guild beetje kijken hoe andere mensen het doen etc. Ik was iig blij met mijn keuzen.