Ik ben nu begonnen een twink te levelen op een andere server (mijn server is op het gebied van twinken nogal dood). Het minpunt is dat ik geen heirlooms heb op die server. Ik zal dus veel Honor Points moeten verdienen, die weer inwisselen voor Justice Points en dan pas de heirlooms kopen. Het is een Goblin Priest geworden want Priests zijn toch wel een van de beste healers in 10-19 bracket (naast Paladins). Ik moet vanavond ook een Death Knight op die server aanmaken voor wat extra gold.
Ik wil die beer ook. Zit die weer in Zul Aman of is die nog niet weer teruggestopt na de patch? Waar kan je trouwens die Fenix ook alweer krijgen? Was toch in Netherstorm, de main dungeon daar??? Zoja, welke boss? Sorry voor de vragen hoor.
Bedankt. Ik weet ook wel dat het niet zo moeilijk was, maar had wat haast. Zo te zien hebben ze die Amani War Bear nog niet terug gebracht in Zul Aman. Kan er niks over terugvinden op worldofwarcraftmounts, dus het zal wel niet zo zijn denk ik. Ik zou anders wel een pogin tot een Heroic hebben gedaan.
Hij is wel terug in Zul'Aman. Iig de lvl 85 heroic versie. Moet je een timed run doen, dus de instance clearen in een bepaalde tijd waarbij er 1(2?) bosses zijn die extra tijd gunnen als je ze killed.
Niks voor mij dus, maar denk dat je dat al door had. Dan ga ik wel eerst die van Sethekk Halls en Magister Terrace halen. Van de week wel die companion pet gehaald uit Magister Terrace en later van die nieuwe Troll quest line ook een kleine panter. 86 heb ik er nu.
Je krijgt 1x extra tijd, dus in totaal heb je 30 minuten om 4 bosses te clearen. Niet aan te raden met sub-raid gear
Wachttijd dungeons als DPS is ook sterk gedaald. Op mijn server met minstens 30 minuten tot max 8 gemiddeld.
Ben opzoek naar een goede pvp server waar veel pvp guilds zijn etc (horde), zit zelf op spinebreaker maar de server is echt dood aan het worden! Iemand tips? En enig ervaring hiermee? Baal vooral dat ik me andere chars niet mee kan krijgen want dat kost me echt teveel geld!
Die wachttijden was 1 van de grootste redenen dat ik met mijn DK ben gaan Tanken. Als DPS zijnde kon het af en toe wel 45 min duren voordat ik in een Dungeon kon. Met een tank is mijn langste wachttijd nu 1 minuut 20 geweest, meestal is het gewoon gelijk spelen. Ook op mijn Priest (healer ) is het drukken en ik kan een dungeon in, als ik DPS aanklik ben ik weer 15 / 25 min aan het wachten dus ik ga wel voor healer
Hehe. Maar iemand die nu weet hoe het zit met de battlegrounds? Ik lees nu op een forum dat characters (met xp uit) van verschillende battlegroups toch met elkaar kunnen spelen.
Geen idee... ben sinds maandje pas weer begonnen en eigenlijk alleen nog maar aan het levelen geweest en dungeons gedaan... nog geen BG gedaan eigenlijk.
Grim Batol net gedaan, normal. Duidelijk makkelijker, in elk geval die laatste boss. Het lijkt alsof de tacts daar een beetje weg zijn.
Good Old Times ! http://www.youtube.com/watch?v=LSglFlb0M5g Heb me tier 1 nog in me bank liggen whaha !