1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet dus niet of ik een healer type ben. Mocht ik weer gaan beginnen, vrees van wel, dan denk ik dat ik voor een warlock ga. :)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hoe zit het eigenlijks met Rogues in PvP? Ik heb altijd veel last van die lui gehad. Niet vreselijk vaak gekilled ofzo, maar heb wel het idee dat ze goed zijn met Silence stuff enzo.

    Let wel op: Ik speel bijna nooit PvP, dus zoveel weet ik er niet van. ;)
     
  3. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben van alles om te counteren 8) Shielden, dispersion, silence, self healen, fear. Zelfs talents om te stunnen of een talent dat je disarmed
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet in hoeverre het veranderd is allemaal. Maar ik vond het met mijn mage in 1 vs 1 altijd heel irritant tegen rogues. Ze gaan in stealth en bashen je in een paar seconde grotendeels kapot.

    Maatje van me speelde op rogue maar hij vond het eigenlijk heel saai, gebruikte maar 3-4 knoppen de hele tijd voor alles ook voor pve.
     
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Shadow specced, datgene wat ik bedoel voor pvp hebben dat volgens mij allemaal niet, geen self healing enz. Heb het niet over het healer spec dat gebruikt kan worden voor 3vs3, 5vs5of battelground of iets dergelijks.
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Healen kan wel nog volgens mij.. Alleen minder goed als de healer-spec.
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Je kan wel healen als Shadow maar je kan alleen sommige spells niet gebruiken als je in Shadowform zit. ;)
     
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat geval ga ik er nog wat langer over nadenken^^ (moet wel want zou nog wel eens lang kunnen duren voordat ik me account terug heb)
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik zit al de hele dag AV te doen, en heb nou al 3 keer plotseling een teleport naar SW Cemetry gekregen terwijl ik niks bijzonders deed. :{

    Hoe kan dat nou weer?
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Me account terug :) Wel weer wennen zeg ben alles vergeten zo`n beetje. Hij had flink wat spullen van me weggegooid maar volgens mij heb ik grotendeels alles terug gekregen.

    Stond nog een lvl 1 account die niet van mij was en wilde hem eigenlijk meteen deleten. Toch maar even op gekeken; de hackdude had er flink wat geld en spullen heen gestuurd. Toch goed dat ik even gekeken heb :) Vanavond maar eens beslissen of ik daadwerkelijk opnieuw ga beginnen.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat doe je maar gewoon; punt! :9
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Sorry voor de dubbelpost, maar waarom krijg ik nu nog een beta invite? :emo:
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Jij ook al?! Ze vroegen mij ook al om deel te nemen aan de 'bata' (Niet mijn typo!). Ik krijg met de dag meer spam/fake binnen, toch wel 2>5 berichten per dag :mad:
     
  14. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ontdekking van de eeuw: Eindelijk snap ik waarom het altijd vol met Horde zit in Tol Barad! Verhouding lijkt vaak 1 Alliance op 5 Horde. 's Werelds beste Horde guild zit op m'n server. :emo:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik ook, heb de afgelopen twee dagen tussen de 10 en 20 gehad. :mad:

    @ Furies: Een bij ons de een na beste denk ik. Alliance word keihard afgemaakt in PvP. Alleen Wintergrasp winnen we nog wel eens, maar dan is er iemand van The Knights of Honor bij en dat motiveert. Beste Alliance guild op mijn server en ook de eerste van de server die LK ruim voor Cata op Heroic hadden verslagen.
     
  16. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Top 3000 valt jullie Alliance guild onder. 2427 om precies te zijn. Dus niet de een na beste :p Onze realm heeft Apex als world rank 22. De guild waarin ik zit world rank 680.

    Niet dat het echt boeit though

    http://www.wowprogress.com/
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hij had het over een Horde guild en ik denk ook niet dat die de een na beste is. Dat je verliest in een battleground hoeft niet meteen te betekenen dat de beste guild bij de tegenstander op je server zit.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat gevoel krijg je wel namelijk. Probeer zelf maar eens op mijn realm tegen Horde PvP te spelen. Je moet echt van verdomd goede huizen komen.

    Ik zeg niet dat onze server slecht is, maar Horde is gewoon ijzersterk in PvP en na Cata is het alleen maar erger geworden.

    Voor Raids daarentegen moet je echt bij Alliance zijn en die guild die ik noemde is echt exclusief.

    Ergens wel vet die lijsten, maar of die gasten hebben gewoon kapot goede aanleg of zijn verslaafder dan een junk. 8)
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Hah. Kom je ook ergens achter 8)
    Ensidia is trouwens #5 atm, lopen 2 bosses achter op Paragon.

    TB is trouwens altijd ongeveer gelijk, Tenacity is weg waardoor er geen grote verschillen worden toegelaten door Blizzard.
    Het is trouwens kut honor vergeleken met BG farmen met een groepje ;)
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik weet nog goed dat Nihilum/Ensidia op Magtheridon zat, de balans was daar alles behalve gelijk, gelukkig zit ik altijd aan de Horde kant :9. De Honor voor TB maakt me eigenlijk niet echt uit, zolang ik maar 3 extra marks krijg :D
     

Deel Deze Pagina