Nou gisteren toch nog gedinged tot 71 met mijn Priest. Ik was vorige week Dinsdag 56 dus dat zijn toch 15 leveltjes in een week, voor mijn doen genoeg aangezien ik ook nog elke dag dungeons doe met mijn DK
super saai op me werk at the moment, denk installeer WoW gewoon had ik dus ook gedaan maarja toch gelijk weer eraf gegooid kan ik niet maken op me werk gaan WoWe hahaha
Voor die Phoenix mount in Tempest Keep The Eye moe je weer perse in een raid group zitten. Guildie wilde al niet zeggen hoe je in die dungeon/raid kon komen. Eikel. Ik wil daar een mount run doen.
Bedankt. Zou die denk je ook nog eens een keer echt solo worden gemaakt? Zoals de andere in Tempest Keep bijvoorbeeld?
AWESOME! Ik ben met me level 1 Rogue twink naar Goldshire gelopen (doe ik wel vaker). Een beetje uit het gebied van de guards gestaan, komt er een level 85 Death Knight naar me toe. Ik had PvP uit dus hij kon me niet aanvallen. Hij had wel PvP aan. Ik probeerde duidelijk te maken met /point dat hij en een level 85 Hunter moesten gaan duelen. Die Death Knight met PvP aan verliest en ik schiet hem met mijn boog dood toen hij nog 1 HP over had. 10 Honor Points erbij en een achievement (alle classes gekilled). Ik zit nu op 145 HKs.
Voorlopig nog wel druk bezig met die van Magister's Terrace en Sethekk Halls. Daarna denk ik maar die van Utgarde Pinnacle gaan proberen, maar dat kan nog wel een tijd duren als ik de eerste twee mounts nog niet heb.
Sommige gasten blijven ook mekkeren op andermans taken in een Dungeon. Ik kwam midden in zo'n achterlijke discussie. Healer deed prima haar werk, maar die tank liep alleen maar te mekkeren. Later nog een dps weg van dezelfde realm, beiden middels een vote to kick. De tank die alles veroorzaakte begon eerst al met vote to kick tegen de healer, met als reden: Retard. De overige 3, waaronder ik, vonden eerder dat de tank de retard was, samen me die dps die later werd gekickt. Hoe triest kinderachtig sommige ook kunnen reageren zeg. Wel 3 cata dungeon achievements en 4 stukken gear verder in de afgelopen week. Best wel nice. Als dps nog niet zo best gegeared na maanden niet spelen.
Ikzelf als tank word schijtziek van de personen die alleen maar lopen te zeiken met "gogogogoogogo. Of: hurry up, I dont have that much time (en dat als eerste zin, net voordat we beginnen met DM HC )... Daar irriteer ik me echt groen en geel aan. Vaak doe ik ook gelijk een vote to kick, soms leave ikzelf als meerdere (met name de Hakkar realm zit er vol mee) speler lopen te pushen, ninja pullen en rushen.
Ik daag ze altijd uit om meer damage te doen dan ik in een instance. Gaat perfect, tot je een groepje ilvl372 tegenkomt, moet je toch ineens hard gaan werken als tank En als mensen je aan het pushen zijn, ga je toch gewoon sneller? Simpel.
Ik vraag als Tank ook altijd netjes of iedereen klaar is. Als ze ja roepen ben ik ook direct bij de volgende Elite of Elites. Ik heb in het verleden ook wel veel gezeurt, maar dat leer je wel af; ik althans. Probleem van wat ik eerder postte was dat die gast maar niet ophield en die DPSer later ook maar bleef weigeren haar rol te kiezen in de dungeon.