1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Niet mee eens.

Als je te langzaam bent, ben je er zelf verantwoordelijk voor dat het sneller en/of beter gaat. Tuurlijk is DPS ongeduldig, daar is het dps voor. Als je neit wil pushen als dps ga je maar breien ofzo :+

Als je dus merkt dat de rest van de groep sneller wil, dan doe je dat toch? Als ze ninjapullen doe je beter je best om aggro te houden. Doe beter je best om te zorgen dat ze niks overkomt terwijl ze domme dingen doen, kun je daarna jezelf op de borst slaan en zeggen dat je het goed gedaan hebt met die retards. Je kunt ook steeds wachten en ze nog ongeduldiger laten worden.

Neem de leiding als tank, geef ze de kans niet om te ninjapullen, zorg er alleen voor dat de healer genoeg mana heeft. ;)

Ik persoonlijk hou ervan als dps iets te graag wil, of iets te vroeg is, heb je tenminste iets te doen.

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    haha ik wou deze discussie net gaan beginnen:p Ik ben zelf healer en een goede vriend van mij is Paladin Tank. Wij gaan 90% altijd samen en dat werkt perfect, hij weet precies tot hoeveel mobs ik kan healen dus hij pulled altijd goed veel en de dungeons gaan lekker snel.

Ik heb er een hekel aan ( voorbeeld van gister ) als iedereen een Role check doet, en mensen queu voor Tank als ze het niet kunnen :confused: gisteren zo'n klote DK had maar voor Tank ge queut want met DPS duurt het te lang:confused: dan probeer je te kicken staat er can't kick this player for another 2 hrs ? wtf

Ik speel dus meestal met die maat van mij, en wij hebben zo afgesproken, pulled iemand anders? dan hoop ik dat die m dood krijgt want hij pakt geen Aggro en ik heal hem niet... tot die dood is dan Res ik hem en dan kijken of die het nogmaals doen.... Werkt goed moet ik zeggen...

Die maat van mij pulled meer als genoeg en toch gaat het voor sommige mensen niet snel genoeg, en ik maar als een mongool heel de party healen en na elk dele dungeon een MB hebben terwijl als ze gewoon normaal doen ik geen 1 MB nodig heb.... zwaar irritant...

en dan gvd mij ook nog de schuld geven al krijgen we een whipe :| dat is altijd nog t leukste... op mijn DK tank krijg ik 90% de schuld van een whipe, en nu me healer ook :p zeggen ze... HEAL PLS HEAL PLS? terwijl de tank 14 mobs om zich heen heeft staan die ik dus constant moet healen, en de rest allemaal in aoe aanvalle blijfst staan :confused: bijv kringen op de grond ofzo :confused: daar letten ze gwn niet op en dan toch my de schuld geve:p

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Hehe, gister ook de hele avond in Goldshire gestaan. Ik heb nu ongeveer 130 Honor Points, nog even een paar avonden wat mensen killen en ik kan een Argent Crusade en Kirin Tor tabard kopen op level 1. :D Ik heb er dan nog maar een paar nodig voor de 10 tabard achievement. :)
    Ik heb wel nog 6 Arena Master trinkets nodig om de AGM te krijgen en dan nog een paar enchants en mijn twink zal wel zo goed als klaar zijn, qua gear. Herbalism staat nu al een tijdje vast op 90, moet ik ook maar eens op 150 zien te krijgen. Gister handig gebruik gemaakt van een skinning bug; je kan blijven skinnen ook al zijn de mobs grey. Dus heb nu skinning ook op 150 (6 crit erbij). First Aid staat op 225 (heavy runecoth bandages). Ik zit nu met buffs op 425 HP, daar moet ook nog eens de 12 stamina van de AGM bijkomen dus dan zit ik met buffs op 545 HP. :)

Laatst bewerkt: 6 mei 2011
  4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon alleen als Tank de queu in gaan. Dan weet je zeker dat jij de tank zal zijn. Probleem meteen opgelost.

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    lol orly? er zijn gewoon teveel mensen die tanken als DPS zijnde.. met betrekking tot het pulle van mobs etc

6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik onzin als je over een ervaren tank spreekt. Die weet wat zijn snelheid is en laat 'm dat lekker aanhouden. Het is echt niet alsof die paar extra minuten oh zo belangrijk zijn. Je bent sowieso een spelletje aan het spelen. Zolang 'ie niet nutteloos stilstaat is het goed en heb je je maar achter de tank te houden vind ik. Wat ik bijvoorbeeld dus wel is zie is de DPS wars eerder chargen dan dat ik AS pull ofzo, Rogues er in sprinten om combat te beginnen. En dat kan ik persoonlijk dus echt niet hebben. Wacht verdomme gewoon die extra paar seconden, het kan goed zijn dat ik nog iets wou marken o.i.d.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    So true. Ik heb daar dan ook de perfecte rotation voor. Als ze willen ninja pullen, mag van mij, heb toch binnen een paar tellen de aggro weer op mij gericht. :thumbs:

Zit alleen nog een bug in het spel, want iedere keer als ik inlog veranderd hij mijn presence. Geen wonder dat het gisteren op blood stond terwijl ik DPS'de. 8)

Mocht iemand trouwens nog belang bij mijn rotation hebben, dan hoor ik het wel. Is voor de tankspec die ik gebruik. Ik haal er in cata normals bijna 20K threat/aggro mee.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ya ik wel.... stuur me anders ff private message met de rotation;) ik heb namelyk moeite met aggro terug nemen van de DPSérs....

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had het over jou ;) Als je alleen als Tank in de queue gaat weet je zeker dat en dps niet zal tanken.

10. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Laten ze die login issue even fixen :)

11. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Nog steeds niet gefixed? Zijn al sinds 11 uur bezig dan. :{

Ah, nu kan ik eindelijk weer inloggen. :)

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Waarom zou je dat niet kunnen hebben? Het helpt natuurlijk niet als ze doodgaan, maar een beetje moeite mag je als tank ook best doen.

Maargoed, andere kijk op heroics, hoef ze gelukkig weinig meer te doen ^^

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Hoop dat je de afkortingen snapt:

Bossfight: HOW, IT, PS, PES, RS, DS, BB, HS, IT.
    Deze is voor een enkele mob of npc.

Group: DND, IT, PS, PES, BB, DS.

Tip is altijd je deseases aan te houden en die dus geregeld te spammen. Vergeet niet dat alles in Blood Presence gedaan moet worden.

Hier heb je nog een linkje naar mijn armory voor de beste glyphs en specs. Mijn eerste spec is de tankspec.

Menora, Runetotem Alliance

Swift White Hawkstrider mount na 12e kill!!! \o/\o/

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb nu al sinds januari niet meer gespeeld en het begint alweer te jeuken. Weet alleen niet of het zin heeft om weer te beginnen want ik heb van cata nog geen enkele raid gedaan, en maar 3 hc's omdat ik alleen maar met pvp bezig was :9 Daar loop ik nu dus ook dik mee achter...

Verder speelt niemand meer waarmee ik altijd speelde.

15. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toch zo weer ingehaald? Als je genoeg tijd hebt iig

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Mja, jij ging weg van Tarren Milf :+

17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    *transfert terug :+

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Niet dat bij ons ontzettend veel te doen is hoor. Ik run nu de casual 10man guild, 2/13 HC neer, en lekker blijven clearen etc. Willen nu de komende paar weken nog 3 HC's ofzo neer, en dan ben ik tevreden tot Firelands. Dan begint het spelletje weer van voor af aan ^^.

19. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mwoah. Denk dat ik weer mijn Archeology ga afmaken en de Azj'aqir maar is verder ga farmen. Verder wat pvp :)

20. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Een rotatie voor tanken... Kan maar is vaak niet van toepassing. Je kan ook pullen met Outbreak en je hoeft dan geen Runes te verspillen voor IT en PS. Als je een bossfight doet, waarom zou je dan Pestilence moeten gebruiken (gezien er vaak geen adds zijn in 5mans iig, iets wat jij alleen doet als tank neem ik aan)?

Geldt ook voor Blood Boil; waarom single target blood boilen? Is niks anders dan verspilling van Runes. Dat je Death Strike vast hebt in een rotatie klopt ook niet, gezien het situationeel is (avoidence streak en je hebt DS niet echt nodig).

Het spammen van diseases is ook dom... Stel het zo lang mogelijk uit en je kan altijd diseases refreshen met Outbreak als het van CD af is.

Betreffend je spec; is niet de beste tank spec met glyphs. Lichborne selfhealing is beter, iig heb je er een extra CD bij wat voor bosses beter is als je healer OOM is / even niet kan healen. Bij Lichborne spec heb je ook DC glyph om deze CD beter te maken.

Maar goed. Gezien je alleen maar 5mans doet zal morbidity vast wel goed werken (iig een aardige spec voor AoE threat) en je glyphs ook. Voor AoE tanken zou ik zelf de Blood Boil glyph nemen over Pestilence glyph. Verder moet je het zelf weten uiteraard en waarschijnlijk werkt het goed voor je (rotatie etc) maar het kan beter ;)

Laatst bewerkt: 7 mei 2011

Deel Deze Pagina