Deze werkt anders prima voor mij. Heb met mijn DPS nog het nodige PvP spul wat vervangen moet worden. Dat word in normals en heroics dus vervangen, ook al moet het eerst voor een lager level gaan. Moet sowieso nog aan mijn eerste echte Heroic beginnen, maar denk dat ik hierna eerst maar eens die groen tankgear ga vervangen. Trouwens ook heel blij dat ik gewoon in 12 kills die mount had. Vandaag alleen niet die Anzu mount, wel verwacht dat ik hem niet zou krijgen. Hopelijk heb ik net zoveel geluk als van de week door iemand anders werd gepost.
Ja, dat inderdaad. Ben niks anders gewend. Ik ben eerlijk dat ik helemaal niet weet wat ik met die dingen moet zoals op de vorige pagina's. Het nut en het voordeel ervan enzo.
Wellicht, maar ik denk dat je het er ook wel mee eens bent dat het meer is voor de wat fanatiekere raider.
Niet echt, je moet gewoon alles keybinden wil je het spel fatsoenlijk kunnen spelen, je wordt hard geowned vooral in pvp als je een mouseclicker bent. Zou niet weten waarom je het niet zou doen eigenlijk, ok het kost even een paar uurtjes om het allemaal in te stellen zodat het goed voelt etc maarja je bent dan gewoon 2 keer zo snel daarna.
Hmmm. Ik heb mijn typecursus op school wel gehaald, maar als ik op die manier veel via de toetsen moet doen heb ik nog een heleboel te oefenen. Ik ben dat allemaal verleerd. Ik heb toch al een hekel aan PvP. Ik speel het meer voor de lol en om Hordies te irriteren en weg te lokken. Misschien doe ik nog wel eens een andere UI. Ik wil alleen wel alle shit die ik er nu op heb in kunnen zetten. alle actionbars staan bij mij vol.
je hoeft niet je hele ui er voor te veranderen hoor, je kan gewoon de standard ui houden en gewoon enkel de keybindings veranderen.
Heb het net even bekeken. Op moment werkt het voor mij prima. Ik zoek later, als het wat minder warm is, wel even en tutorial op ofzo hoe je dat het beste kan veranderen zonder fouten te maken. Natuurlijk moet het wel gelijk werken, zelfs voor een wow noob als ik.
Gebruik gewoon toetsen die jij makkelijk vindt? Ik gebruik bijvoorbeeld: 1-6, r,t,f,g,v,c,x,z,` -> Shift-(1-6, r,t,f,g,v,c,x,z,`) En dan nog F1-F5 en wat alt+toets combo's.
ik zou ook echt niet zonder keybindings kunnen. het is even wennen, maar als je het onder de knie hebt wil je niet meer zonder
Ben zelf ook bezig met keybindings, maar als een resto shaman lijkt het niet te doen. Veels te veel spells xD
Gewoon instellen en ermee spelen. Als je niet meer naar je keyboard hoeft te kijken heb je veel meer tijd voor andere dingen. Voor PvE zijn het er maximaal 10-15, PvP wat meer, maargoed dat lukt ook wel
Keybindings is gewoon een dikke aanrader. Begin gewoon met een paar keybindings te werken en voeg er steeds meer toe, zo leer je het makkelijkst om ermee om te gaan.
een vriend van mij die is ook altijd als een gek aan het klikken, en dan denk ik: , je kan ook gewoon op Q en E drukken