Mijn Priest is gisteren naar de 75 gegaan . Gaat echt lekker, heb geen 1 MB nodig in een dungeon mijn Regeneration is echt super lekker
klopt het eigenlijk dat heirlooms maar tot level 80 werken? En zoja, waarom dan eigenlijk? waarom niet gewoon tot 85?
ik heb ze denk ik 2 weken gelden gekocht, dat zijn dan gewoon de nieuwe neem ik aan? niet dat je bijv de oude ook nog ergens kunt kopen?
Jawel de 'oude' krijg je van die justice points vendor, als het goed is lopen alleen de heirlooms van je guildperks door tot 85
volgensmij wel. Is er iemand die ervaring heeft met SpartanUI? Ik heb namelijk een probleem. Ik kan de time in queue voor dungeons niet zien, omdat dat te ver onderin het scherm staat. Is er een mogelijkheid om het embleempje te verplaatsen? Of is er een andere manier om de time in queue te zien?
Nope, ook de +exp stopt op het moment dat je level 80 wordt. In de eerste paar weken werkte het nog van 80-81, maar dat is weggehaald. Zo is Athene onder andere aan zijn world first 85 gekomen
Dan maar gauw die Guild Heirlooms halen als ik Honored ben met mijn guild. Was dat wel bij de vorige, maar die is gaan fuseren met een andere. Jammer dat je rep dan weg is, want in wezen kun je overnieuw met alles wat met guilds te maken heeft atm.
Nja wat is nou 5 levels zonder heirlooms.... ik doe er een weekje over en ik speel echt weinig. Dus echt voor de fanatieke gamer is dat 3 avonden of 2 dagen ofzo? Dus ik hou het mooi bij deze heirlooms en maak die 5 levels gewoon hard-core af
En jij honored met de guild. Al vraag ik me af of je dat blijft als je dat al in een andere guild was? Of begin je dan weer opnieuw?