Bwuh, maat en ik zitten te twijfelen om toch te proberen WoW weer op te pakken.. Of misschien in een nieuwe MMO te stappen. Wat is wijsheid? Spoiler Ik weet dat ik dit in een WoW topic vraag.
Lekker met je kop in de zon gaan zitten met een biertje erbij. Na de zomer weer verder denken over MMORPG's.
Dat was ik sowieso al van plan. Alsof je heel de dag op het terras kan zitten. Ik ben ook niet van plan om het hardcore te spelen, maar meer gewoon voor tussendoor.
Heb het al vaker gevraagd maar kreeg geen respons, Iemand die een pvp server weet (horde side) met veel goede pvp guilds en genoeg world pvp. Misschien waar ook wat nederlanders zitten? En waar de ratio wel een beetje gelijk is!
Ok, ik weet zeker. Iets in het levelen en/of de game heeft de classes etc een boost gegeven. Krijg vijanden van verschillende levels, tot 85 nu veel makkelijker neer. Ben in TH 85 zone niet vaak dood gegaan, terwijl ik het voor ik loremaster deed wel vaker doodging. Zou zoiets niet terug te vinden zijn op fora en of in patchnotes? Ik bedoel, krijg alles neer in een of twee hits met mijn chars die ik level. Heirlooms heeft hier even niks mee te maken en aan mijn rotation ligt het ook niet, want die is echt hetzelfde. Zijn er meer mensen die zoiets ervaren? Meende van wel? Misschien dat Pim eens zo vriendelijk wil zijn, of G Force, of Sliv, om dit eens uit te proberen??? Ik probeer niet als een geleerde over te komen hoor, maar het valt me gewoon sterk op.
Geloof me nou maar, dat zal echt aan je gear liggen. En ja, ik ben ook al 5 jaar hardcore nerd en weet er alles van.
Naja, zal het dan maar netjes opgeven. Tegen 5 jaar ervaring kan ik niet op. Kan trouwens nog wel aan je spec liggen.
Het zal wel een combinatie zijn van de nieuwe talent trees en gear. Ik bedoel op level 10 al Mangle op een Feral Druid of Penance op een Disc Priest is best wel OP.
Ja dit dacht ik ook en dan kom je er toch achter dat WoW geen spel is voor tussendoor Dan moet je shooters doen die je snel aan en af kan zetten Ik ben ook pas weer begonnen( 3de week nu weer ) met WoW samen met een vriend van mij, speel elke avond een uurtje of 2 samen met hem en bevald me zwaar goed. Niks zo relax als beetje op ventrilo zitte met je maat, kletse en dungeons doen Ben nou vanaf lvl 56 tot 76 zonder ook maar 1 quest te doen ( dungeon quests uitgeslote ofc )
Denk nu dus ook dat dat het is. Opzich wel relaxed, want velen zien het levelen als een ergenis. Ikzelf vind het wel leuk, althans de 1e 30 levels ofzo. Gisteren een stukje geleveld via dungeons, dat ga ik misschien wel vaker doen.
Doe ik ook veel makkelijker, heb heel Outland en nu bijna Northrend overgeslagen Alleen ik vind levelen nu ook wel kut worden, eerste levels tot 50 / 60 zijn idd relax, gaat lekker snel maar nu gaat echt traag En met welk level kun je naar cata? ook gewoon 78 of 80 pas?
80, dan komt er weer een Hero's Call op de borden in de steden. Je wilt ook echt niet voor level 80 in die gebieden komen. Verschil in HP met gewone mobs is groot. Kan wel meer dan 10K schelen en ze raken je hard in die nieuwe gebieden.
Iemand die hier op Outland zit? Ben toe aan een nieuwe server aangezien ik toch niemand ken hier! Zit op spinebreaker met ongv 1300 horde en 1100 aliance waar outland 19.000 van beide heeft!