Gewoon doen, het is nog steeds leuk alleen de tijden die je toen had met TBC zijn er niet meer qua verslavingsfactor. Blizzard gooi ajb wat nieuwe grindfactions in het spel. Ik heb ook gedacht om daar naartoe te gaan, maar ik wacht nog even op wat mijn vrienden doen. Het is wel de best gebalenceerde en volle PvP server op dit moment.
Ah oke thnx, gisteren toch nog van 76 naar 78 gegaan vandaar dat ik het wou weten. Dan nog maar 2 levels omhoog in Northrend, dungeons en bg
Even dungeon levelen. Ik denk dat je er dan binnen een dag wel doorheen bent. Of je moet Pim heten en midden in de nacht aan de Lasagne willen.
Ik gister een scroll of resurrection geaccepteerd, maar nu kan ik niet inloggen omdat er volgens het systeem geen WoW aan mijn account is gelinkt. Waarschijnlijk omdat ik probeer in te loggen op de Amerikaanse servers ipv op de Europese.. Terwijl ik gister nog gespeeld heb en ook op battle.net het gewoon normaal is. Begint al weer goed.
Nja ik doe eigenlijk vanaf level 76 alleen 1 keer per dag dungeon om ff mijn rested eruit te halen.( snel wat % omhoog ) Want levelen in dungeons schiet niet echt op nu... Gewoon nog ff lekker questen en dan morgen avond / maandag avond ben ik wel 80. Kan helaas niet spellen van t weekend en vanavond
Realmlist.wtf openen in kladblok en veranderen... Van: set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist enGB.patch.battle.net:1119/patch set realmlistbn "" set portal eu Naar: set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com set patchlist us.patch.battle.net:1119/patch set realmlistbn "" set portal us
Als je een Amerikaans account hebt wel. De rest is allemaal hetzelfde. Ik heb vaak gehad dat ik een Amerikaanse client heb gedownload en ik had het veranderd naar EU en ik kon op mijn Europees account.
Ja, ik had het al geregeld. Nu maar opzoek naar een leuk guildje, toevallig mensen hier die op Al'Akir horde spelen?
20:1 in het voordeel van Horde. Toen was het wel een leuke server maar nu niet meer. Ga beter voor Outland.
Ja ik heb op Al'Akir nog mijn enige level 85 Lock, vandaar dat ik daar ga spelen. Het liefst ga ik op een andere server een Alliance levelen of een Horde als er hier een paar mensen zijn die een leuke guild hebben. Speel overigens samen met een maat.
Ah het is nu toch mogelijk om met XP uitgeschakeld in een battleground te komen met spelers van andere battlegroups. Ik had het vandaag geprobeerd op een level 15 druid en kwam in een battleground met allemaal twinks terecht. Die druid even na level 19 levelen en ook wat gaan twinken. Het voordeel is dat ik nu geen realmchange hoef te kopen naar een actieve twinkserver.
Warlocks zijn awesome nog steeds spijt dat ik er geen heb aangemaakt mijn DK is nu 85 en mijn Priest 78 dus ga die priest ff 85 maken en full gearen voor Raids en dan begin ik ook n warlock
Ik heb ook nog een lock van lvl 20 ofzo, maar ik vind het nogal saai. het is vooral DoT-DoT-DoT-mob weg
Deze week van 1/13HC naar 5/13 HC gegaan. Eindelijk iedereen aanwezig die ik graag in de raidgroep wil hebben en met minimale inspanning (2 raiddagen), 4 nieuwe bosses neer. Volgende week V&T of Conclave, weet nog niet welke makkelijker is.. Tips alvast Deoxis?
Als je dat nu eens op het guildforum plaatst. Dat je het op deze manier fijn vond en dat er zo progressie, voor iedereen, geboekt kan worden. Ik denk dat je dan morgen of volgende week ook wel weer een goede groep guildies hebt. Ben nu aan het levelen. Gaat wel lekker zo via dungeons, maar wat lopen er lui te zeiken soms zeg. Ik begon aan een dungeon waar ik net het juiste level voor bereikt had. Beginnen gasten die minimaal, lees minimaal, twee levels hoger zijn dan ik te zeuren dat ik geen agrro kan houden. Met alle respect zeg ik dan: Als er gasten tussenzitten die gewoon 7 levels hoger zijn dan jij, dan is dat toch logisch als ik maar 29 ben.
Ik ben guildleader en raidleader.. we hebben in alle tijd dat we samen spelen, pas 1 gast gehad die het niet naar zijn zin had en weg ging. De rest speelt samen in WoW, HoN, Rift en WC3. We zijn alleen een casual guild, waar real life nog gewoon voor gaat. Het is dus niet zo gek dat we af en toe iemand te weinig hebben doordat er wat meer gewerkt moet worden of iemand een keer een date heeft. Buiten dat is Tarren Mill alliance gewoon...leeg. We zijn Alliance guild #2, Tarren Mill #24, dusssss..
ik heb nu ook een raiding guild gevonden ben nog wel benieuwd hoe me dat af zal gaan, vooral qua communicatie op ventrilo want engels is niet mijn sterkste punt