1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Casual Guild? Het is dat je server PvP is, anders zou ik het misschien wel weer eens wagen. Ik bedoel: Casual guilds kan toch iedereen inkomen zowat?

Ik ben zelf wel erg trouw aan mijn huidige guild en wil daar, mede door hun level en mijn reputation ook niet meer weg.

Het is alleen dat ik met PvP servers vaker dood ga, of ik moet alles doen via dungeons. Ik weet het niet, misschien ooit weer. :'-(

Edit: Wat is makkelijker over het algemeen? Healing of Tanking? Hoorde net dat een Paladin tank ongeveer 4 spells/skills gebruikt voor tanking.
    Hoe zit dat bijvoorbeeld met de Healing classes Druid, Shaman en Priest?

Laatst bewerkt: 15 mei 2011
  2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Nee. Casual wil absoluut niet zeggen dat je er zomaar in kan komen, bij mij juist verre van dat. Casual betekend gewoon dat je geen tijd hebt om 5 dagen in de week te raiden, en meer te doen hebt dan ingame alles te doen. Wij raiden 2 dagen in de week, iedereen heeft een vrij actief leven,

Casual zegt niks over skill; ik invite alleen mensen die in mijn ogen goed genoeg zijn, en dat zijn er echt niet veel. No offense, maar je zou bij mij nooit een invite kunnen krijgen. Ik heb geen tijd en zin om mensen nog te moeten leren spelen in raids, ik verwacht dat ze dat al kunnen.

Daarbij is het niveau van onze spelers gewoon hoog, vooral van een aantal van de dps. Het zijn veelal gasten die vroeger 5-6 dagen per week hardcore hebben geraid, maar daar nu geen tijd/zin meer in hebben.

Dan blijf je lekker op je PvE server :)

DPS is het meest toegankelijk. Je kunt zuigen als dps en het toch heel aardig doen, omdat er weinig dingen afhankelijk zijn van je.
    Fouten maken als tank resulteert in een wipe, net als fouten maken als healer.
    Paladin tanks gebruiken heel wat meer dan 4 spells, net als elke andere tank trouwens. Zelfde geldt voor alle healers die goed spelen, je kunt vast weinig skills gebruiken, maar dan haal je lang niet alles eruit.

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Pim, pay my migration!!111!1!!1!! :+

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Bedankt voor de uitleg over guilds en healen etc. Ik had wat betreft die guild van je ook niet anders verwacht, maar voor de zekerheid vragen kan geen kwaad.

Wat betreft healen. Ik oefen nu al vanaf level 15 met mijn tank en die is nu 30. Als ik nu hetzelfde met een healing class zou doen, dan leer je het toch gaandeweg kennen lijkt mij zo? ;) Denk dat ik dat toch maar ga doen.

5. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Echt tanken of healen leer je pas in de raid endgame content, iedereen kan tegenwoordig wel normals of HCs tanken en de lower dungeons en raids zijn gewoon faceroll.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik had dat inmiddels al een beetje door.

Je zult het er denk ik wel mee eens zijn dat je middels dungeon levelen toch wel het nodig voor de eindcontent leert over je class? ;)

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    maar lvl 30 tanken.. zelfs WotLK dungeons tanken is een eitje vergeleken met 85HC's.

en ik heal makkelijk Utgarde Keep in mijn lvl 60 pvp gear. dus waarschijnlijk is dat ook niet al te moeilijk.

Laatst bewerkt: 15 mei 2011
  8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Je bent zelf toch al meerdere keren naar 80 of 85 geleveld? Dan moet je toch wel weten dat je je class leert spelen terwijl je aan het questen of dungeons aan het doen bent? Net alsof het met een healer ineens anders is. :emo:

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Gast, ik level normaal via quests en dat is wel een totaal andere en imo minder leerproces dan via dungeons. Dan word je gelijk in de praktijk gegooid, al moet ik ook toegeven dat het idd op de hoogste levels het moeilijkste is en blijft. |:-

10. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Zou toch raar zijn als dat niet zo was:+

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je alleen quest als healer dan leer je het niet ;)

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Yellow, ik heb nu een Priest in Holy en Disc spec van level 81 en ik gebruik bijna al mijn healing spells wel 1 keer in een dungeon.

Als healer ligt het heel erg aan de situatie... Als de tank super goed aggro houd is het gewoon op de tank focusse, schild erop, Prayer of Mending, Renew en beetje normal heal en greater heal gebruiken.

Maar als je ineens een aoe attack krijg moet je ineens iedereen healen, hier heb je een casting spell voor en een instant. ( is geen sterke heal maar wel genoeg ) En dan heb je natuurlijk als je ff snel iemand anders moet healen met flash heal. Binding heal als je zelf ook aan het dood gaan bent, als je een tank hebt met slechte gear en je weet dat de baas goed crit dan doe ik meestal mijn Guardian spirit op de tank enz enz.

Als healer heb je niet echt een rotatie, althans sinds level 80 niet meer, van te voren opsich nog wel.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zolang je alleen de tank hoeft te healen kan het wel gewoon.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja alleen weet je net zo goed als ik dat het in een dungeon nooit alleen de tank is... je krijgt altijd aoe, altijd wel even aggro loss, iemand die in smurrie op de grond blijft staan enz... Dus echt een rotatie kun je niet hebben niet zoals een dps.

En zelfs met de Tank heb je niet echt een rotatie.. als priest zijnde heb ik ook 2 verschillende healing Charkra's, 1tje is voor instant cast op 1 iemand en andere is overall healing... daar moet je ook bij elke situatie goed voor kiezen.

nou moet ik wel zeggen dat ik vrijwel altijd voor de instant spell ga omdat ik ook 2 andere overall healing spells heb, maar soms is het toch wel makkelijk dat je even kan switche als je weet dat er ook vee laoe zal komen....

Laatst bewerkt: 16 mei 2011
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Je komt alleen vaker slechtere tanks tegen dan healers, althans op mijn server. Healers zijn prima, maar de tanks verkloten het nog wel eens.

Ik had allang door dat het healen moeilijker word als de tank het verneukt. Ik heb hetzelf wel eens meegemaakt als tank. De group destijds was zo aardig me er aan te herinneren dat de laatste boss in de stonecore anders aangepakt moest worden. Stom kreng ook die boss. Niet moeilijk ofzo op Normal, alleen erg irritant.

Ze hebben volgens mij de tactics van minstens 1 boss ook veranderd. Die een na laatste in Lost City. Meende dat je die als tank moest rond laten lopen, maar tegenwoordig sta ik als dps net als de tank gewoon naast de boss te rammen. Het zal wel een foutieve opmerking zijn die ik gehoord heb.

Aan de andere kant denk ik dat ook normals en heroics met de tijd nog wel makkelijker worden. Lees nu al een hoop gezeik op de fora. :cool:

16. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ach je gaat me niet vertellen dat je alleen maar levelt door te gaan questen. Als je al geen dungeons doet kom je heus wel in eens in een battleground of groupquest. En hij vroeg of je leert healen als je een dungeon doet als een healer terwijl hij zelf zegt dat hij het al met zijn tank gedaan heeft... Lijkt me niet dat het voor een healer dan opeens anders is. ;)

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er zijn zat mensen die geen enkele dungeon in gaan hoor ;)

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik doe enkel een dungeon 1 keer als er quests zijn, anders blijf ik er ver vandaan.
    Het is trager levelen ;)

19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Daarom zeg ik dat er zat alternatieven zijn om te leren healen.

20. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Geen enkele dungeon gedaan tot 85 op mijn 2de warrior. 'Nuff said.

Deel Deze Pagina