1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zojuist nog 3 dungeon achievements gehaald voor mijn main. 2 daarvan waren nodig voor glory of the hero. Nog 4 te gaan. Hoop echt zo nog die red proto drake te krijgen. Morgen waarschijnlijk weer proberen met dezelfde group.

2. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens, ben nu bezig met een druid van lvl 42 en raas zo door die dungeons heen. Gewoon zorgen dat je elke dungeon doet, daarbij krijg je bij het begin er van al een stuk of 3/4 quests! Gaat super snel.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Precies. Was in 2 dagen, tussen andere dingen door, van level 15 naar 30 gegaan. :thumbs:

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Zoals ik zei; 1 keer, voor de quests in de instance. Als je die instance 1keer gedaan hebt, is normaal questen een stuk sneller. Geloof me, teveel geleveld :+

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    queste gaat idd wel sneller maar vind het saai... ik ben van level 56 tot 70 gegaan door alleen dungeons in paar dagen tijd. En doe nu nogsteeds elke dag dungeons vind het veel leuker om te doen.

Ben nu 82 en doe eigenlijk elke dag minstens 2 dungeons gewoon voor wat gear en voor fun. heb ook vanaf level 56 elke dungeon gehad die er maar is :p

6. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    questen gaat misschien sneller, maar ik die het eigenlijk niet voor de snelheid maar voor de fun. en ik vind dungeons leuker dan questen. en als je tank of healer bent scheelt het niet eens zo heel veel met questen.
    :thumbs:

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Idd, ik ga met mijn priest gewoon in de queu en questen, zodra ik dungeon kan doen doe ik dat. Ik quest zelfs als Holy zijnde dus dat is de hard way :p maar ik ga opzich wel lekker ben eigk in no time naar de 80 gegaan =).

wat mij alleen wel opviel, lvl 80 tot 81 ging razendsnel :confused: 3 dungeons en ik was er :eek: en daarna ging het ineens 10 x trager:p

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoelde ik ook, maar je hebt bij de lowlvls zoveel dungeons die je kunt doen + de bijbehorende quests. Eenmaal later wordt dit natuurlijk een stuk minder!

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wacht maar tot je van 84 naar 85 moet, dan zit je met 9,1 miljoen XP die je moet halen. ;)

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja ik weet het, heb het al een mee gemaakt:p maar zal wel goed komen haha heb alle tijd, ik hoeft niet gelijk 85 te zijn;) heb alle tijdddd

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    nu alweer 83 en 53%, hopelijk vanavond de 84 halen en dan ben ik vrijdag avond 85 :D ik heb al 2 Items voor item level 359 en 2 van 339 dus dan ben ik gelijk met 85 een stuk sterker ook in gear, ook kan ik dan gelijk van mijn Justice Points een item halen van item level 346 dus moet helemaal goed komen, ik zal al snel HC's kunnen gaan healen :D

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    HC kunnen healen hij niet alleen met gear te maken hoor ;)

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje mense, als ik nu 83 ben op 53% en ik speel vanavond ong 3 uurtjes, morgen 3 uurtjes en vrijdag vanaf half 1 smiddags tot 9 uur in de avond. dan moet de 85 toch handig te hale zijn als je flink door quest:p?

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ligt eraan hoe snel je killed ;)

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja redelijk snel... gisteren van 6 tot half 9 gespeeld en ben van 82 half naar 83 half gegaan... maarja t zal afwachte zijn:p maar moet lukken als ik vanavond 84 ben heb ik donderdag 3 uur en vrijdag 8 en een half uur. Dat is 11 uur voor 1 level. Als ik dat niet haal stop ik ermee :D dan ben ik gewoon echt n noob :D

16. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    11 uur voor het laatste level moet makkelijk te halen zijn, volgens mij deed ik het de eerste keer in 9 uur, wat ik zelf al behoorlijk lang vind!

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat red je wel. Dacht dat ik er 6-7 uur over deed.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ja moet wel goed komen idd. we gaan het zien:p ik post wel ff als ik het heb gehaald vrijdag :p

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nog twee Glory of the Hero achievements. Hopelijk wil de guild meehelpen vrijdag. Zou anders ook niet zo best zijn. Paar dagen geleden moest ik er nog 6 en nu nog maar 2. Had tussendoor nog eentje gehaald die niet in voor die Red Proto Drake nodig was. Nee, kan het niet soloén. Duurt me een veel te lang en twee ga te vaak dood. :+

Even een vraagje over Mastery Rating: Is het zo dat als je een hoge M rating je hebt, je bijvoorbeeld minder hit en crit nodig hebt als dps of minder dodge en parry als tank? Ik zou dat wel graag willen weten, want dat pas ik nog even wat dingen aan.

Ze hebben me op mijn realm nooit werkelijk verteld waar het om gaat en ik heb het ook nog niet een juist antwoord gevonden. Ik wil alleen niet op het verkeerde spoor zijn gezet, want dat gebeurt veel op mijn realm.

Laatst bewerkt: 18 mei 2011
  20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Goede vraag dat zou ik eigenlijk ook wel willen weten... En heeft Mastery Rating ook effect op healers en zoja wat dan?

Deel Deze Pagina