Heel erg moeilijk, maar gelukkig hebben we de altijd vriendelijke WoW spelers op XBW die we vast nog wel eens een vraag mogen stellen. Wat moeten we toch zonder mensen zoals jij Pim? Je bent een held.
Ga toch weg man, er zijn er genoeg die er schijtziek van worden, waaronder ik. Er worden hier OW's gegeven voor het niet gebruiken van de zoekfunctie, moeten we dat dan ook maar in gaan voeren voor het niet gebruiken van Google? Het is echt niet moeilijk hoor.
www.mmo-champion.com www.elitejerks.com Je antwoord vind je zelfs sneller dan wachten totdat iemand hier reageert. EDIT: Er staan zelfs links in de OP waar je alles kan vinden, die heb je toch oa gemaakt ( Yellow_13 )?
Natuurlijk de OP. Ik weet alleen niet wanneer die updates krijgt. Soms word dat middels een normale post wel eens vermeld. In ieder geval bedankt en ik zal mezelf wel eens wat vaker richten op Google. Aan de andere kant is het de laatste maanden echt niet zo idioot vaak gebeurd, itt toen ik begon bijvoorbeeld. Connection Bug. Dacht dat die verholpen was.
Je moet iig als DK tank niet beiden gaan stacken. Of je gaat voor full mastery of voor avoidence. Bij DK tanks is de mastery wel zo irritant als wat dat je bij unlucky avoidence streaks je Vengeance verliest waardoor je attack power dropped met als gevolg dat je shields van Death Strike ook plotseling minder absorben waardoor je survivability afneemt. Tot een mindere mate ook je TPS maar dat boeit niet. Dit ^ gebeurt dan vaker als je meer op avoidence gericht bent waardoor mastery nogal z'n waarde verliest gezien de hoeveelheid dodges/parries etc. Als je dan voor mastery gaat; ga niet dan ook voor avoidence.
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2123552598?page=1 Ze krijgen geen extra cent van me voor die functie.
Een fractie daarvan hebben ze aan 2 devs betaald die dit even in elkaar hebben geflanst met behulp van de codes die er al waren (cross realm search, invite etc.) en nu gaan ze nog meer geld maken met het geld van ons. U mad, infinite money?
Nee dat niet, maar laten ze die 0,8% dropkans op die Anzu mount nou eens verhogen naar 1% en je hoort mij niet meer klagen. Zit volgens mij al over de 30 pogingen en doe af en toe een schietgebedje in de lucht. Hier verdienen ze dus ook geld aan zoals je weet. Kansloos mount runs doen en verdomme vind het nog leuk ook, een keer per dag helaas.
Dat zal helpen. Als je nog 1% zou gaan zal de gemiddelde spelers er dus 100run over moeten doen. Met 3 heb je nog helemaal niks te klagen Zeker niet als je voor iets gaat met een dergelijke lage droprate...
Jaja gisteren de 84 gehaald en zit op 17% voor 85 . Hoop vrijdag eind van de middag de 85 te halen, heb vanavond nog een uurtje of 3 en dan nog ongeveer 5 uur op vrijdag middag, moet te doen zijn in 8 uur
Ik had bijvoorbeeld die van Rivendare in 19 pogingen en die van Magister Terrace in slechts 12. Beide hebben een dergelijke dropkans. Ook die van The Oracles had ik in ongeveer 17 pogingen, laatste aantal met de nieuwe cooldown op die eieren. Ik hoop het dus zo een dezer dagen, ben ik voorlopig van die mount runs af.
Dan heb je gewoon geluk gehad. Kan ook gewoon zijn dat je 200 runs moet doen. De kans dat hij de 200e keer dropt is net zo groot als dat hij de eerste keer dropt
Yellow kan ik jou niet inhuren om een altje te levelen? Ik ben overigens toch maar weer begonnen op Al'Akir met mijn affliction lockje. Ook ben ik langzaam mijn resto druid (lvl 58 nu) aan het levelen.
Ik wil best een stukje voor je levelen hoor, ook al bedoel je het niet serieus. We weten zelf ook wel dat er teveel risico is, zeker rond het wekelijkse onderhoud. Op mijn realm verdwijnen er elke week wel een paar, maar soms komen die ook weer terug. Ik doe het in elk geval niet andersom. resto druid? Je weet dat Feral sneller gaat he met levelen?
Jawel maar heb vooral dungeons gedaan, heb feral ook als offspec. Alleen heb ik dat nog niet echt onder de knie.
Gewoon een paar minuten voor elke form de tijd nemen en je komt er wel. Levelen zonder Druid vorm is namelijk erg kut heb ik ervaren. Levelen in Catform heb ik als een verademing ervaren. Probeer die eerst maar eens in te richten en doe daar eens een aantal van die kill dit quests mee en je bent zo een eind verder.