1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    De drops zijn al moeilijk hard gebuffed, eerst kon je alleen Anzu krijgen met een druid, Rivendare was 0,1% drop etc. En je kan het ook niet solo'en.

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
  3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nja Xbox Live kost 60 per jaar... weetje hoeveel servers die hebben? Voor WoW betaal je 26 per 2 maanden.... Dus ik zeg hetzelfde, ga geen cent meer betalen voor iets extra's of ets erbij ^^ betaal genoeg voor WoW.

4. Seh

Seh Guest

Ja wel enig idee, maar wat heeft dat met het punt te maken dat ik niet ga betalen voor verbeteringen? Ik betaal al per maand en heb alle expansions gekocht. Als dit de kant is die WoW op gaat dan haak ik (weer) af..

5. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ze verplichten je niet om het te betalen, we spelen al 7 jaar zonder deze functie. En daarbij lijkt het me niet meer dan logisch dat je al met je vrienden speelt. Je kon eerst niet eens met andere realms communiceren... Ik ben allang blij dat je niet voor elke patch moet betalen net zoals XBL content. :emo:

Ik denk dat ik al gewend ben om overal voor te betalen, wat in de toekomst alleen maar erger zal worden, en dat is niet alleen bij games...

:):

Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Je haakt mogelijk af omdat er een niet-verplichte betaling op een nieuwe (niet nodige) functie zit?

Het heeft ermee te maken dat zodra Blizzard iets voor geld uitbrengt, mensen gelijk beginnen te zeuren.
    Het vergelijken met de 360 servers is ook onzin als je naast het server onderhoud ook nog eens alle devs erbij moet rekenen voor constante patches/content etc.
    Ze mogen wel een hoop geld verdienen, maar het is ook zo dat des te meer mensen erbij komen, des te meer het gaat kosten.

Persoonlijk vind ik het meer dan logisch. Het is een extra feature, waar een hoop extra server strain en onderhoud in gaat zitten. Dus wat mij betreft sta ik er niet zo van te kijken dat het wat kost.

7. Seh

Seh Guest

Nee, het gaat niet om perse deze functie. Dat er dingen zijn als mounts of buiten de game om dingen als applicaties vind ik geen probleem. Maar nu gaan ze extra geld vragen voor iets wat een MMO maakt, het bevorderen van de community. En dit is als het aanslaat natuurlijk pas het begin.. Er werd ook al jaren zonder dungeon finder gespeeld, hoe zou je het vinden als je daar ook voor moest betalen bijvoorbeeld? 8) Of dat er een premium boss komt in een bepaalde raid?

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Het zijn allemaal extra opties. Als je dungeons met vrienden van een andere server wilt doen kan je ook, gratis, op die server gaan spelen. Dit is sneller en gemakkelijker dus ik zou het niet erg vinden om daar wat extra geld voor neer te leggen (niet dat ik het ga doen). :)

9. Seh

Seh Guest

Ik snap je punt, maar dit is natuurlijk niet het enige waar ze geld voor gaan vagen als het werkt. Beetje het zelfde wanneer je contributie betaald bij een club maar je wel een eigen shirtje moet kopen imo. 8)

10. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Als LFD premium was zou het alleen maar voordelen opleveren. Amper zou iemand ervoor gaan betalen (net zoals deze nieuwe functie). De /4 spam LFG new ZG HC etc zou dan nog bestaan -> De echte 'world' gevoel zou er nog zijn aangezien je niet meteen naar een dungeon wordt geteleporteerd... Etc. Etc.

Premium bosses zullen er nooit komen net zoals premium gear omdat het invloed heeft in het spel zelf.

11. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn allemaal extra's, aan jou de keuze om ervoor te betalen of niet, je wordt er ingame niet beter of slechter van. Als bedrijf zijnde proberen ze zoveel mogelijk geld uit de 'klanten' te halen, dat is niets nieuws.

12. Seh

Seh Guest

No shit sherlock.

Aan mij de keuze inderdaad, maar waarom zou ik maandelijks betalen dat niet volledig is tenzij ik extra betaal? Even wat extra's betalen om met je vrienden te kunnen spelen. Het is in my opinion gewoon schofterig, want dit beïnvloed het spel wel, namelijk de community zelf. En dat is juist waar een MMO om draait. Maar goed, dat zal wel mijn rare gedachtegang zijn.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Het enige wat ik hatelijk vind aan het betalen zijn Changes in faction, name, face of race. Echt schandalig die prijzen voor iets dat binnen een paar minuten klaar staat en binnen een minuut weer verwerkt is door de gebruiker. 25 euro WTF, nooit weer. :x

14. Seh

Seh Guest

Ben je serieus? 8) Dat vind ik dan juist weer iets waar je gewoon flink voor moet doeken, maar goed.

Editje: dan kan je beter wat geld betalen aan een willekeurige Chinees, die doen het volgens mij voor minder levelen. 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2011
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En je deed het zo vaak...

16. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom no shit sherlock? Je posts zijn inderdaad net of dat je water ziet branden, imo. Als ze niets hadden gedaan was er waarschijnlijk niets aan de hand en zou je ook niet met je vrienden kunnen spelen van verschillende realms. Als je met goede vrienden wilt spelen zorg je er wel voor dat je op een dezelfde realm speelt ipv alleen af en toe een HC runnen.

De community wordt toch bepaald op de realm zelf ipv crossrealms? Maar dat is sowieso al verneukt door de LFD system.

Ik zie het meer als de Blizzstore mounts/pets, AH remote voor op je mobiel etc.

Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  17. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na een maandje gestopt te zijn weer terug gekomen, gelijk de Zul'gurub instance gedaan.

na wat filmpjes gekeken te hebben, viel die instance reuze mee :eek: gewoon tank-spank :p.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nou je het over mounts hebt. Van mij mag er wel weer een leuke mount in de store komen. Nu eens gewoon een ground mount. Heb die Celestial Steed ook, net als miljoenen anderen. Vette mount moet ik zeggen, maar al lang op uitgekeken. Hoop dus snel op een nieuwe.

19. Seh

Seh Guest

Ga je die dan echt kopen?8)

20. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Je hebt toch pas die Winged Guardian, of is die nog niet uit?

Deel Deze Pagina