1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nou ik ga vandaag 100% de 85 halen. gisteren binnen 2 en een half uur van de 17& naar de 72& ben straks tot ongeveer 85% rested dus komt zeker goed :D

2. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet trouwens alleen betalen om je vrienden te inviten, je kan wel geinvite worden zonder zelf te betalen! Als een van je vrienden dan maar betaald heeft.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nee, heb net gekeken in de Blizzard store. Ik kijk er regelmatig. Heb ook een aantal pets daar vandaan.

@ Seh: Heb de Celestial Steed ook, dat is zowel een ground als air mount. Niks vreemds aan kennelijk, want miljoenen spelers hebben hem. Zitten hier op XBW ook wel meer dan alleen ik. ;)

4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik je die pets ook echt?

5. Seh

Seh Guest

Was ook geen aanval op jou hoor. Ik snap alleen niet waarom er zoveel mensen zijn die die dingen kopen, maar dat is misschien omdat ik geen waarde hecht aan de looks van mijn character(s).

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wie koopt er nou pets? Die bieden al totaal geen functionaliteit....mounts kopen vind ik al onzin maar daar kun je enigszins ook nog iets mee

7. Seh

Seh Guest

Alleen de ingame mounts zijn even snel, dus eigenlijk heeft het alleen de ''looks'' die anders zijn. Naja anders.. De meest gebruikte mounts zijn bijna die dingen die je moet kopen lijkt het wel. 8)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Het is meer een verzameldrang. Slechte gewoonte, I know. :+

Pets is in zeker zin ook onzin, maar degene die op de store staan en nog niet in mijn bezit zijn zullen dat ook niet komen. Ik hoef die dingen verder niet meer. Gister wel een paar goedkope gekocht van AH, maar dat is dan ook dat.

Die mounts moet ik sowieso hebben. Ik ben een echte mountverzamelaar, itt pets.

9. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mount verzameling snap ik nog wel, maar zo'n pet verzameling. Zie nou eigenlijk nooit iemand die ze gebruikt!

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nee, maar bij mij in de guild zit er eentje met 128 geloof ik. Heb er zelf 90. 8)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Achievement hoeren ;)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ach, het is leuk om ze te halen. Het eerst wat ik ook doe als ik een alt aanmaak is meteen na het startgedeelte een stuk of 5 achievements te halen. Even naar de kapper, 7 banksloten kopen ook al gebruik ik ze toch voorlopig niet, pets aanschaffen.

T.o.v. de 360 ben ik in WoW nog een echte hoer ja. :+

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    90? ik heb er ook een paar gekregen via drops, maar de enige die ik gebruik is mijn Sunflower <3.

14. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Bitches don't know about my Christmas Gnome.

Dat ding gaat elke raid mee

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik ook, waaronder die bij Magister Terrace en die dropt redelijk snel. Mount trouwens ook daar. Achteraf gezien was de dropchange van die mount een stuk hoger dan Anzu. Vandaar weer een run.

@ Deoxis: Ik haat Gnomes. Er is zo'n wow filmpje van een Tauren die uitleg geeft waarom Horde cooler is enzo. Pre Cata dat wel, maar hoe die afreageert op Gnomes: Gnomes; I mean WTF? Ja, ben het daar wel mee eens. :+

Blood Elves coolste Horde ras. Kodo's coolste Horde mounts. :thumbs:

16. Seh

Seh Guest

No way.

17. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Alles van de Horde is cool behalve Blood Elves. :+

18. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Belfs zijn wel tof mits ze geen DK of Paladin zijn.

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Bij females kan het nog wel tof zijn maar bij males echt niet. Al moet ik zeggen dat ik Goblins ook niet erg cool vind, nieuwe Gnomes van de Horde. :mad:

20. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goblins en Trolls _O_

Deel Deze Pagina